Szkolenie "Profesjonalna obsługa sekretariatu"

Zapraszamy na szkolenie "Profesjonalna obsługa sekretariatu", które odbędzie się 27 marca 2014 r. w Warszawie.

Adresaci szkolenia:

  •     asystentki / sekretarki
  •     wszyscy ci, którzy na co dzień zajmują efektywną obsługą biura

Plan szkolenia:

  1.     Rodzaje sekretariatów i ich zadania w nowoczesnej organizacji.
  2.     Kwalifikacje sekretarki.
  3.     Jak Cię widzą tak Cię piszą – etykieta ubioru służbowego.
  4.     Komunikacja interpersonalna w sekretariacie;
    1.         komunikacja werbalna;
    2.         komunikacja niewerbalna;
  5.     Asertywność w kontaktach z klientami i współpracownikami.
  6.     Współpraca z przełożonym.
    1.         osobowość menedżera;
    2.         style zarządzania;
  7.     Organizacja pracy i wyposażenie sekretariatu;
    1.         organizacja miejsca pracy (meble, techniczne środki pracy, pozostałe wyposażenie);
    2.         organizacja spotkań, zebrań, wyjazdów służbowych.
  8.     Metody i techniki zarządzania czasem.
  9.     Sprawy ważne a pilne.
  10.     Nawyki i techniki osób wydajnych i efektywnych.
  11.     Złodzieje czasu i sposoby radzenia sobie z nimi.
  12.     Informacja w pracy biurowej;
    1.         rola informacji w procesie decyzyjnym
    2.         zasady obiegu pism
    3.         systemy kancelaryjne
    4.         przechowywanie akt i klasyfikacja archiwalna
  13.     Prawne podstawy postępowania z dokumentacją.
  14.     System zarządzania dokumentacją jako narzędzie usprawniające zarządzanie przedsiębiorstwem.
  15.     Rodzaje i znaczenie dokumentów występujących w przedsiębiorstwach.
  16.     Zasady obiegu pism.
  17.     Tworzenie procedur wewnętrznych- regulaminy i instrukcje.
  18.     Nadzór i ochrona dokumentacji.
  19.     Elektroniczny obieg dokumentów – możliwości techniczne.
  20.     Elektroniczne zarządzanie dokumentacją.
  21.     Digitalizacja dokumentacji.
  22.     Profesjonalna obsługa klienta w kontakcie bezpośrednim.
  23.     Rozmowy telefoniczne – metody i techniki.
  24.     Korespondencja pisemna;
    1.         szata graficzna
    2.         tajemnice skutecznych listów, faksów, e-maili
  25.     Podróże służbowe organizacja i zasady rozliczania.
  26.     Ochrona danych osobowych w sekretariacie.
  27.     Etyka i savior- vivre w biznesie.

Zadaj pytanie: Forum Kadry

PROWADZĄCY:

Wykładowca, konsultant z dużym stażem trenerskim. Wieloletni nauczyciel na kierunkach prawa i administracji przedmiotów związanych z organizacją i techniką pracy biurowej. Posiada bogate doświadczenie praktyczne we wdrażaniu procedur dotyczących obiegu dokumentacji, elektronicznego systemu zarządzania dokumentacją. Od 2006 prowadzi szkolenia z zakresu zarządzania dokumentacją i informacją, procedur archiwizacyjnych oraz profesjonalnego sekretariatu.

WIĘCEJ INFORMACJI NA STRONIE: http://szkolenia.mostwanted.pl/szkolenia/PROFESJONALNA-OBSLUGA-SEKRETARIATU-324

Moja firma
Dostawa jedzenia w majówkę nie musi być tylko do domu
26 kwi 2024

Majówka w tym roku, przy dobrej organizacji urlopu, może mieć aż 9 dni. Część Polaków decyduje się na taki długi wyjazd, sporo planuje wziąć dodatkowe wolne tylko 2 maja i też wyjechać, część będzie odpoczywać w domu. Będziemy jadać w restauracjach, gotować czy zamawiać jedzenie na wynos?

Jaki jest sekret sukcesu rodzinnych firm?
26 kwi 2024

Magazyn "Forbes" regularnie publikuje listę 100 najbogatszych Polaków. W pierwszej dziesiątce tegorocznego zestawienia jest kilku przedsiębiorców działających w firmach rodzinnych. Jaka jest ich recepta na sukces? 

Skuteczne kierowanie rozproszonym zespołem w branży medycznej
26 kwi 2024

Zarządzanie zespołem w branży medycznej to zadanie, które wymaga nie tylko specjalistycznej wiedzy, ale też głębokiego zrozumienia dynamiki interpersonalnej i psychologii pracy. Jako przedsiębiorca i założyciel BetaMed S.A., zawsze stawiałam przede wszystkim na rozwój kompetencji kierowniczych, które bezpośrednio przekładały się na jakość opieki nad pacjentami i atmosferę panującą w zespole.

GUS: Wzrósł indeks kosztów zatrudnienia. Czy wzrost kosztów pracy może być barierą w prowadzeniu działalności gospodarczej?
25 kwi 2024

GUS podał, że w IV kwartale 2023 r. indeks kosztów zatrudnienia wzrósł o 1,9 proc. kdk i 12,8 proc. rdr. Mimo to zmniejszył się udział firm sygnalizujących, że wzrost kosztów pracy lub presji płacowej może być w najbliższym półroczu barierą w prowadzeniu działalności gospodarczej.

Biznesowy sukces na rynku zdrowia? Sprawdź, jak się wyróżnić
25 kwi 2024

W Polsce obserwujemy rosnącą liczbę firm, które specjalizują się w usługach związanych ze zdrowiem, urodą i branżą wellness. Właściciele starają się wyjść naprzeciw oczekiwaniom klientów i jednocześnie wyróżnić na rynku. Jak z sukcesami prowadzić biznes w branży medycznej? Jest kilka sposobów. 

Wakacje składkowe. Dla kogo i jak z nich skorzystać?
24 kwi 2024

Sejmowe komisje gospodarki i polityki społecznej wprowadziły poprawki redakcyjne i doprecyzowujące do projektu ustawy. Projekt ten ma na celu umożliwić przedsiębiorcom tzw. "wakacje składkowe", czyli przerwę od płacenia składek ZUS.

Czego najbardziej boją się przedsiębiorcy prowadzący małe biznesy? [BADANIE]
23 kwi 2024

Czego najbardziej boją się małe firmy? Rosnących kosztów prowadzenia działalności i nierzetelnych kontrahentów. A czego najmniej? Najnowsze badanie UCE RESEARCH przynosi odpowiedzi. 

AI nie zabierze ci pracy, zrobi to człowiek, który potrafi z niej korzystać
23 kwi 2024

Jak to jest z tą sztuczną inteligencją? Zabierze pracę czy nie? Analitycy z firmy doradczej IDC twierdzą, że jednym z głównych powodów sięgania po AI przez firmy jest potrzeba zasypania deficytu na rynku pracy.

Niewypłacalność przedsiębiorstw. Od początku roku codziennie upada średnio 18 firm
23 kwi 2024

W pierwszym kwartale 2023 r. niewypłacalność ogłosiło 1635 firm. To o 31% więcej niż w tym okresie w ubiegłym roku i 35% wszystkich niewypłacalności ogłoszonych w 2023 r. Tak wynika z raportu przygotowanego przez ekonomistów z firmy Coface.  

Rosnące płace i spadająca inflacja nic nie zmieniają: klienci patrzą na ceny i kupują więcej gdy widzą okazję
22 kwi 2024

Trudne ostatnie miesiące i zmiany w nawykach konsumentów pozostają trudne do odwrócenia. W okresie wysokiej inflacji Polacy nauczyli się kupować wyszukując promocje i okazje cenowe. Teraz gdy inflacja spadła, a na dodatek rosną wynagrodzenia i klienci mogą sobie pozwolić na więcej, nawyk szukania niskich cen pozostał.

pokaż więcej
Proszę czekać...