Największa konferencja zakupowa w Polsce obchodzi 5. Jubileusz – PROCON/POLZAK 2018

Największa konferencja zakupowa w Polsce obchodzi 5. Jubileusz – PROCON/POLZAK 2018 /Fot. Fotolia
Największa konferencja zakupowa w Polsce PROCON/POLZAK odbędzie się w Warszawie w dniach 22-23 października 2018 w Hotelu Marriott. Patronat medialny nad wydarzeniem objął portal Infor.pl.

Dla niektórych – to piąta, dla innych już piętnasta edycja konferencji. Wydarzenia, które kontynuuje 10-letnią tradycję konferencji POLZAK.

Na przestrzeni ostatnich pięciu lat, PROCON/POLZAK stał się kluczowym wydarzeniem wpisywanym do kalendarzy przez praktyków zakupowych.

Konferencja przekroczyła już granicę 400 uczestników, tym samym utrzymując tytuł największej konferencji zakupowej w Polsce. W tym roku, organizatorzy planują przyjąć 500 gości, zachowując dotychczasowy charakter wydarzenia – platformy wymiany wiedzy branżowej, najlepszych praktyk z zakresu zakupów i zarządzania łańcuchem dostaw oraz innowacyjnych rozwiązań.

Okrągły jubileusz uświetnią najlepsi prelegenci poprzednich edycji wydarzenia. Bezspornie jednak, głównym gwoździem programu będzie ikona współczesnych zakupów – żyjąca legenda - dr Peter Kraljič. Twórca spopularyzowanej macierzy, która nieustannie od 35 lat jest wykorzystywana w działach zakupów na całym świecie.

PROCURE VALUE – NOT COSTS

W ubiegłym roku, prelegenci i uczestnicy skoncentrowali się na koncepcji Zakupy 4.0. W październiku 2018, tematem przewodnim będzie hasło: Procure value – not costs. Wiele mówi się o zmianie roli zakupów w organizacjach – z funkcji polegającej stricte na cięciu kosztów do funkcji kreatora wartości.

- Wykorzystując nowe narzędzia i technologie nowoczesne zakupy koncentrują się już nie wyłącznie na kosztach, ale przede wszystkim na wartości dodanej, którą w dłuższym okresie wnosi do firmy wybrane przez nas rozwiązanie i partner biznesowy – mówi Andrzej Zawistowski, Członek Zarządu Polskiego Stowarzyszania Menedżerów Logistyki i Zakupów.

Celem konferencji będzie pokazanie jak przeprowadzić transformację działu zakupów, budować jego pozycję w oczach klienta wewnętrznego, tworzyć przewagę konkurencyjną oraz jak mierzyć się postępującą automatyzacją procesów do tej pory wykonywanych przez ludzi.

- PROCON/POLZAK stanowi kompendium wiedzy specjalistycznej na temat trendów rynkowych, innowacyjnych rozwiązań i inspirujących case studies. Jednocześnie, od lat, tworzy platformę networkingową dla wszystkich przedstawicieli branży zakupowej. – dodaje Mateusz Borowiecki, Dyrektor Zarządzający w OptiBuy.

Wzorem lat ubiegłych, program PROCON/POLZAK 2018 będzie podzielony na równoległe bloki tematyczne.

  • Zarządzanie talentem
  • Zakupy produkcyjne (direct)
  • Zakupy pośrednie (indirect)
  • Zakupy inwestycyjne (CAPEX)
  • Procesy i narzędzia
  • Zarządzanie ryzykiem
  • eProcurement
  • Panele Dyskusyjne i Stoliki Tematyczne.

Stoliki tematyczne – małe grupy dyskusyjne, które po raz pierwszy pojawiły się na konferencji w ubiegłym roku – powrócą w ulepszonej formie. Ich charakter pozwala na swobodną, moderowaną dyskusję w gronie praktyków i ekspertów.

PROCON/POLZAK odbędzie się po raz pierwszy w historii w Hotelu Marriott w Warszawie w dniach 22-23 października 2018.

Organizatorzy:

OptiBuywww.optibuy.com

Polskie Stowarzyszenie Menedżerów Logistyki i Zakupów (PSML)www.psml.pl

Więcej informacji: www.konferencja-proconpolzak.pl

Moja firma
Dostawa jedzenia w majówkę nie musi być tylko do domu
26 kwi 2024

Majówka w tym roku, przy dobrej organizacji urlopu, może mieć aż 9 dni. Część Polaków decyduje się na taki długi wyjazd, sporo planuje wziąć dodatkowe wolne tylko 2 maja i też wyjechać, część będzie odpoczywać w domu. Będziemy jadać w restauracjach, gotować czy zamawiać jedzenie na wynos?

Jaki jest sekret sukcesu rodzinnych firm?
26 kwi 2024

Magazyn "Forbes" regularnie publikuje listę 100 najbogatszych Polaków. W pierwszej dziesiątce tegorocznego zestawienia jest kilku przedsiębiorców działających w firmach rodzinnych. Jaka jest ich recepta na sukces? 

Skuteczne kierowanie rozproszonym zespołem w branży medycznej
26 kwi 2024

Zarządzanie zespołem w branży medycznej to zadanie, które wymaga nie tylko specjalistycznej wiedzy, ale też głębokiego zrozumienia dynamiki interpersonalnej i psychologii pracy. Jako przedsiębiorca i założyciel BetaMed S.A., zawsze stawiałam przede wszystkim na rozwój kompetencji kierowniczych, które bezpośrednio przekładały się na jakość opieki nad pacjentami i atmosferę panującą w zespole.

GUS: Wzrósł indeks kosztów zatrudnienia. Czy wzrost kosztów pracy może być barierą w prowadzeniu działalności gospodarczej?
25 kwi 2024

GUS podał, że w IV kwartale 2023 r. indeks kosztów zatrudnienia wzrósł o 1,9 proc. kdk i 12,8 proc. rdr. Mimo to zmniejszył się udział firm sygnalizujących, że wzrost kosztów pracy lub presji płacowej może być w najbliższym półroczu barierą w prowadzeniu działalności gospodarczej.

Biznesowy sukces na rynku zdrowia? Sprawdź, jak się wyróżnić
25 kwi 2024

W Polsce obserwujemy rosnącą liczbę firm, które specjalizują się w usługach związanych ze zdrowiem, urodą i branżą wellness. Właściciele starają się wyjść naprzeciw oczekiwaniom klientów i jednocześnie wyróżnić na rynku. Jak z sukcesami prowadzić biznes w branży medycznej? Jest kilka sposobów. 

Wakacje składkowe. Dla kogo i jak z nich skorzystać?
24 kwi 2024

Sejmowe komisje gospodarki i polityki społecznej wprowadziły poprawki redakcyjne i doprecyzowujące do projektu ustawy. Projekt ten ma na celu umożliwić przedsiębiorcom tzw. "wakacje składkowe", czyli przerwę od płacenia składek ZUS.

Czego najbardziej boją się przedsiębiorcy prowadzący małe biznesy? [BADANIE]
23 kwi 2024

Czego najbardziej boją się małe firmy? Rosnących kosztów prowadzenia działalności i nierzetelnych kontrahentów. A czego najmniej? Najnowsze badanie UCE RESEARCH przynosi odpowiedzi. 

AI nie zabierze ci pracy, zrobi to człowiek, który potrafi z niej korzystać
23 kwi 2024

Jak to jest z tą sztuczną inteligencją? Zabierze pracę czy nie? Analitycy z firmy doradczej IDC twierdzą, że jednym z głównych powodów sięgania po AI przez firmy jest potrzeba zasypania deficytu na rynku pracy.

Niewypłacalność przedsiębiorstw. Od początku roku codziennie upada średnio 18 firm
23 kwi 2024

W pierwszym kwartale 2023 r. niewypłacalność ogłosiło 1635 firm. To o 31% więcej niż w tym okresie w ubiegłym roku i 35% wszystkich niewypłacalności ogłoszonych w 2023 r. Tak wynika z raportu przygotowanego przez ekonomistów z firmy Coface.  

Rosnące płace i spadająca inflacja nic nie zmieniają: klienci patrzą na ceny i kupują więcej gdy widzą okazję
22 kwi 2024

Trudne ostatnie miesiące i zmiany w nawykach konsumentów pozostają trudne do odwrócenia. W okresie wysokiej inflacji Polacy nauczyli się kupować wyszukując promocje i okazje cenowe. Teraz gdy inflacja spadła, a na dodatek rosną wynagrodzenia i klienci mogą sobie pozwolić na więcej, nawyk szukania niskich cen pozostał.

pokaż więcej
Proszę czekać...