Telefoniczna Centrala Kart Kredytowych

Sławomir Łuniewski
rozwiń więcej
inforCMS
Centrala Kart Kredytowych umożliwia zastrzeganie pod jednym, ogólnopolskim numerem telefonu 9584 każdej karty. Każdy, kto utracił swoją kartę płatniczą niezależnie od jej rodzaju może zostać bezpośrednio połączony z jej wydawcą i zastrzec kartę.

Centrala czynna jest 24h/dobę, a koszt połączenia równy jest kosztowi połączenia lokalnego.

W jaki sposób działa centrala

Osoba, która utraciła kartę płatniczą dzwoni pod numer telefonu 9584, nie podaje żadnych danych osobowych, informuje konsultanta z jakiego banku stracił kartę. Konsultant łączy osobę posiadacza karty ze wskazanym bankiem lub podaje mu bezpośredni numer telefonu do banku. Pracownik banku identyfikuje, poprzez szereg odpowiednich pytań posiadacza karty i na zlecenie klienta zastrzega ją w systemie banku, który ją wystawił. Centrala Kart Kredytowych nie blokuje kart płatniczych.

W przypadku utraty kilku kart, należy kilka razy zadzwonić pod numer 9584. Osoba poszkodowana zostanie połączona z każdym bankiem po kolei, gdyż po połączeniu z pierwszym bankiem rozmowa z konsultantem jest automatycznie zrywana ze względów bezpieczeństwa.

Jakie karty obsługuje Telefoniczna Centrala Kart Kredytowych

Centrala obsługuje wszystkie rodzaje kart płatniczych, takie jak: karty kredytowe, karty debetowe, karty bankomatowe, karty przedpłacone, karty wypukłe i płaskie, wszystkie rodzaje kart partnerskich, które służą do dokonywania płatności oraz pobierania pieniędzy z bankomatów i wymagają zastrzeżenia na wypadek utraty.

Karty wydane przez banki zagraniczne

Centrala Kart Kredytowych nie łączy z bankami mającymi siedzibę poza granicami Polski, ale ma możliwość połączenia z międzynarodową organizacją płatniczą, która również może dokonać zastrzeżenia karty. Dzwoniący musi podać jakiej organizacji była to karta : Visa, MasterCard, Dinners czy American Express i zostanie połączony z międzynarodowym centrum tej organizacji, gdzie będzie mógł dokonać zastrzeżenia.

Dla turystów z zagranicy.

Dla turystów przygotowana została automatyczna angielskojęzyczna obsługa, gdzie mogą wybrać jedną z czterech w/w organizacji płatniczych i tam dokonać zastrzeżenia karty

Numer dla telefonów komórkowych

Wszyscy znaczący operatorzy komórkowi w Polsce uruchomili numer 9584. Może się jednak zdarzać, że operator uruchomił z prefiksem, należy wówczas wybrać przed numerem prefiks regionalny np. Poznań 61 9584 lub Gdańsk 58 9584

Numer telefonu dla połączeń zagranicznych

Numer telefonu dla połączeń zagranicznych, +48 22 9584 lub z telefonu stacjonarnego 00 48 22 9584

Porównaj oferty kart płatniczych

Ważne!

Numer +48 22 9584 należy wiec zapisać w swojej komórce pod hasłem "Karty", w razie potrzeby można się dodzwonić do Telefonicznej Centrali Kart Kredytowych.

Moja firma
4 godziny 17 minut ze Szczecina do stolicy. Zachodniopomorscy przedsiębiorcy liczą, że Pendolino sprowadzi lepszą koniunkturę na lokalne rynki
17 paź 2024

Wiceminister Infrastruktury Arkadiusz Marchewka poinformował, że już od 14 grudnia do regularnego rozkładu jazdy w relacji Szczecin-Warszawa dołączy długo oczekiwane w Szczecinie Pendolino. Skróci czas przejazdu w obie strony o niespełna godzinę, czy to dużo?

Rząd odkłada obowiązkowe e-faktury, ale przedsiębiorcy nie rezygnują z przygotowań do wdrożenia systemu KSeF
17 paź 2024

Jak wiadomo, ostatecznie zgodnie z nowym harmonogramem, przedsiębiorcy, których roczna sprzedaż przekroczy 200 mln zł w 2025 roku, będą musieli wdrożyć KSeF od 1 lutego 2026 roku. Pozostałe firmy będą miały czas do 1 kwietnia 2026 roku.

Drewno w gospodarce: główną barierą właściwego wykorzystania są stereotypy głęboko zakorzenione w świadomości Polaków
17 paź 2024

Polacy postrzegają drewno głównie w kontekście tradycyjnych wyrobów, takich jak meble czy domy wiejskie. Tymczasem jego potencjał w produkcji innowacyjnych, ekologicznych produktów pozostaje nieznany. To ważne, by poznali pełne spektrum, w konteście dekrbonizacji i gospodarki obiegu zamkniętego.

Aktualizacja oprogramowania w firmie: jak ją przeprowadzać, by uniknąć problemów – wnioski po światowej awarii systemów Windows
17 paź 2024

Jakie skutki może mieć błędna aktualizacja oprogramowania, przekonał się o tym niemal cały świat gdy takie zdarzenie sparaliżowało lotniska i banki, nie liczą mniej spektakularnie działających przedsiębiorstw. Czy firmy wyciągnęły i wyciągają z tego wnioski?

Polacy wyszaleli się na wakacjach i aż do Sylwestra będą oszczędzać na hotelach i restauracjach? Branżę ogarnął pesymizm
16 paź 2024

Branża hoteli, restauracji i cateringu, fachowo określana jako HoReCa utraciła cały entuzjazm, który niósł ją przez pierwsze trzy kwartały tego roku. Z lidera optymizmu wśród branż spadła do roli przewodzącego pod względem pesymizmu. Co jest tego przyczyną?

Gwałtowny wzrost niewypłacalności przedsiębiorstw [RAPORT]
15 paź 2024

Z Globalnego Raportu o Niewypłacalności, Allianz Trade wynika, że firm mających problemy z niewypłacalnością jest coraz więcej. W 2024 r. odnotowano gwałtowny wzrost, który będzie się zwiększał w kolejnym roku. Stabilizacji można oczekiwać dopiero w 2026 r. 

Świadczenie interwencyjne wyklucza część poszkodowanych przedsiębiorców? Apel rzeczniczki MŚP ws. świadczenia interwencyjnego
15 paź 2024

Świadczenie interwencyjne wyklucza część poszkodowanych przedsiębiorców? Apel rzeczniczki Małych i Średnich Przedsiębiorców Agnieszki Majewskiej w sprawie świadczenia interwencyjnego. Wnioski o to świadczenie można składać do ZUS od 5 października 2024 r.

Indywidualna działalność gospodarcza: jak dokonać pierwszego i kolejnych wpisów do CEIDG
14 paź 2024

Rejestracja działalności gospodarczej w Polsce wiąże się z obowiązkiem dokonania wpisu do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Jest to podstawowy rejestr dla osób prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą oraz wspólników spółek cywilnych.

Klient ma zawsze rację, czego więc wymaga od firmy, w której chce zostawić pieniądze w czasach nowoczesnych technologii
13 paź 2024

Jeszcze kilka lat temu udogodnienia, takie jak kasy samoobsługowe, płatności odroczone, chatboty czy aplikacje mobilne umożliwiające zbieranie punktów i wymienianie ich na kody rabatowe, były czymś, co wyróżniało daną firmę na tle innych. Dziś jest to standard, must have.

Nie robią szkoleń z ochrony danych osobowych, lekceważą hakerów i ukrywają skutki kradzieży danych
11 paź 2024

Czy firmy szkolą swoich pracowników w zakresie ochrony danych osobowych więcej niż tylko na początku zatrudnienia? Jaki odsetek przedsiębiorstw nie robi tego wcale? Czy wiedzą, jak postępować w przypadku wycieku danych? 

pokaż więcej
Proszę czekać...