Asystent posiada wbudowany CRM do zarządzania danymi kontaktowymi, możliwość planowania zadań oraz ich monitorowanie, moduł wystawiania faktur, książkę korespondencji, magazyn, zamówienia, dyspozycje wydania.
Umożliwia weryfikację: NIP, REGON, PESEL, ISBN, IBAN, e-mail oraz kodów pocztowych. Pozwala na tworzenie grup oraz własnych tabel do przechowywania danych.
Możliwość dodatkowe to: szyfrowanie danych, szybkie wyszukiwanie, rozbudowane dane kontaktowe, możliwość prowadzenia wielu baz danych, wewnętrzny komunikator, obsługa kodowania UTF8, synchronizacja danych poprzez import/export, import z zewnętrznych baz danych oraz z plików CSV, kalkulator odsetkowy itp. W wersji Biznes potrafi współpracować z serwerem MySQL, PostgreSQL, FireBird, MSSQL, Oracle.
Program zawiera moduły:
- Zaplanowane zadania
- Dane Kontaktowe
- Faktury i rachunki
- Zamówienia
- Książka korespondencji
- Magazyn
- Kadry
- Dyspozycje wydania
- Zamówienia
- Ustawienia
- Baza Danych
Pobierz: Asystent Firma