Lewiatan partnerem Stowarzszenia Konsumentów Polskich

PKPP Lewiatan został partnerem strategicznym "Certyfikatu SKP", nowej inicjatywy Stowarzyszenia Konsumentów Polskich.

„Certyfikat SKP” - nowa inicjatywa Stowarzyszenia Konsumentów Polskich służąca interesom zarówno konsumentów, jak i firm, ma nowego partnera. Tytuł Partnera Strategicznego Certyfikatu SKP przyjęła Polska Konfederacja Pracodawców Prywatnych Lewiatan.

Certyfikat SKP to odpowiedź na potrzebę większego bezpieczeństwa umów konsumenckich, które są aktualnie jednym z najistotniejszych obszarów ochrony praw konsumenta w Polsce i w Unii Europejskiej.

Jednocześnie Certyfikat SKP to nowe na rynku narzędzie marketingu i PR budujące zaufanie do firm w duchu społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR).

Uzyskanie Certyfikatu SKP nie jest proste. Można go będzie znaleźć wyłącznie na najlepszych umowach, regulaminach czy kartach gwarancyjnych, których analiza i akceptacja jest podstawą jego nadania przez Stowarzyszenie Konsumentów Polskich.

Firmy, które otrzymają Certyfikat, mogą posługiwać się jego logo w działaniach marketingowych i PR, co wpłynie na wzrost zaufania konsumentów.

„Cieszymy się, że patronat nad Certyfikatem SKP objęła tak znacząca organizacja przedsiębiorców, jaką jest Lewiatan. Jest to dla nas dowód na uznanie przez przedstawicieli biznesu faktycznej wartości Certyfikatu jako etycznego narzędzia marketingu i PR” – mówi Paweł Rokicki, kierownik projektu Certyfikat SKP.

Lewiatan dostrzega w działaniach związanych z CSR ogromny potencjał poprawy konkurencyjności firm i jakości życia społecznego. Taki też cel ma nasza współpraca z SKP w sprawie zwiększania bezpieczeństwa umów konsumenckich – podkreśla Zbigniew Gajewski z PKPP Lewiatan. 

PKPP Lewiatan/IN

Zobacz także: Konsument i umowy Wieszjak.pl

Moja firma
Dostawa jedzenia w majówkę nie musi być tylko do domu
26 kwi 2024

Majówka w tym roku, przy dobrej organizacji urlopu, może mieć aż 9 dni. Część Polaków decyduje się na taki długi wyjazd, sporo planuje wziąć dodatkowe wolne tylko 2 maja i też wyjechać, część będzie odpoczywać w domu. Będziemy jadać w restauracjach, gotować czy zamawiać jedzenie na wynos?

Jaki jest sekret sukcesu rodzinnych firm?
26 kwi 2024

Magazyn "Forbes" regularnie publikuje listę 100 najbogatszych Polaków. W pierwszej dziesiątce tegorocznego zestawienia jest kilku przedsiębiorców działających w firmach rodzinnych. Jaka jest ich recepta na sukces? 

Skuteczne kierowanie rozproszonym zespołem w branży medycznej
26 kwi 2024

Zarządzanie zespołem w branży medycznej to zadanie, które wymaga nie tylko specjalistycznej wiedzy, ale też głębokiego zrozumienia dynamiki interpersonalnej i psychologii pracy. Jako przedsiębiorca i założyciel BetaMed S.A., zawsze stawiałam przede wszystkim na rozwój kompetencji kierowniczych, które bezpośrednio przekładały się na jakość opieki nad pacjentami i atmosferę panującą w zespole.

GUS: Wzrósł indeks kosztów zatrudnienia. Czy wzrost kosztów pracy może być barierą w prowadzeniu działalności gospodarczej?
25 kwi 2024

GUS podał, że w IV kwartale 2023 r. indeks kosztów zatrudnienia wzrósł o 1,9 proc. kdk i 12,8 proc. rdr. Mimo to zmniejszył się udział firm sygnalizujących, że wzrost kosztów pracy lub presji płacowej może być w najbliższym półroczu barierą w prowadzeniu działalności gospodarczej.

Biznesowy sukces na rynku zdrowia? Sprawdź, jak się wyróżnić
25 kwi 2024

W Polsce obserwujemy rosnącą liczbę firm, które specjalizują się w usługach związanych ze zdrowiem, urodą i branżą wellness. Właściciele starają się wyjść naprzeciw oczekiwaniom klientów i jednocześnie wyróżnić na rynku. Jak z sukcesami prowadzić biznes w branży medycznej? Jest kilka sposobów. 

Wakacje składkowe. Dla kogo i jak z nich skorzystać?
24 kwi 2024

Sejmowe komisje gospodarki i polityki społecznej wprowadziły poprawki redakcyjne i doprecyzowujące do projektu ustawy. Projekt ten ma na celu umożliwić przedsiębiorcom tzw. "wakacje składkowe", czyli przerwę od płacenia składek ZUS.

Czego najbardziej boją się przedsiębiorcy prowadzący małe biznesy? [BADANIE]
23 kwi 2024

Czego najbardziej boją się małe firmy? Rosnących kosztów prowadzenia działalności i nierzetelnych kontrahentów. A czego najmniej? Najnowsze badanie UCE RESEARCH przynosi odpowiedzi. 

AI nie zabierze ci pracy, zrobi to człowiek, który potrafi z niej korzystać
23 kwi 2024

Jak to jest z tą sztuczną inteligencją? Zabierze pracę czy nie? Analitycy z firmy doradczej IDC twierdzą, że jednym z głównych powodów sięgania po AI przez firmy jest potrzeba zasypania deficytu na rynku pracy.

Niewypłacalność przedsiębiorstw. Od początku roku codziennie upada średnio 18 firm
23 kwi 2024

W pierwszym kwartale 2023 r. niewypłacalność ogłosiło 1635 firm. To o 31% więcej niż w tym okresie w ubiegłym roku i 35% wszystkich niewypłacalności ogłoszonych w 2023 r. Tak wynika z raportu przygotowanego przez ekonomistów z firmy Coface.  

Rosnące płace i spadająca inflacja nic nie zmieniają: klienci patrzą na ceny i kupują więcej gdy widzą okazję
22 kwi 2024

Trudne ostatnie miesiące i zmiany w nawykach konsumentów pozostają trudne do odwrócenia. W okresie wysokiej inflacji Polacy nauczyli się kupować wyszukując promocje i okazje cenowe. Teraz gdy inflacja spadła, a na dodatek rosną wynagrodzenia i klienci mogą sobie pozwolić na więcej, nawyk szukania niskich cen pozostał.

pokaż więcej
Proszę czekać...