Zdaniem Jonathana Millera należący do New Corp serwis społecznościowy ma wszystko czego potrzeba, aby stać się popularnym centrum multimedialnej rozrywki. Firma chce skupić się teraz na ewolucji MySpace w stronę platformy z grami. Cały plan ma być rozwiązaniem, dzięki któremu portal powróci na pierwsze miejsce w swojej kategorii.
"Gry wideo to jeden z najpopularniejszych obszarów Internetu, w tej chwili znajduje się na trzeciej pozycji za komunikacją i wyszukiwaniem"- podkreśla Miller.
Szef News Corp, Rupert Murdoch, zaproponował ponadto wykorzystanie w serwisie materiałów wyprodukowanych przez inne komórki medialnej korporacji, m.in. popularne kanały telewizji FOX.
Warto przypomnieć, że w kwietniu tego roku Facebook posiadał liczbę 307mln aktywnych użytkowników, podczas gdy MySpace osiągnął wynik o blisko 200mln niższy. Nowe rozwiązania mają pomóc MySpace w zredukowaniu tej różnicy. Analitycy pozostają jednak sceptyczni, podając za przykład serwis Hulu, który mimo iż posiada w swoich zbiorach materiały pochodzące z popularnych stacji telewizyjnych to jednak znacząco przegrywa rywalizację z należącym do Google YouTube.
Źródło: Technologie Gazeta.pl