Urząd m.st. Warszawy zaznacza, że złożenie oświadczenia oraz wniesienie opłaty jest warunkiem zachowania przez przedsiębiorcę uprawnień do kontynuowania sprzedaży napojów alkoholowych.
W przypadku niezłożenia oświadczenia lub niedokonania opłaty w nieprzekraczalnym terminie do dnia 31 stycznia 2010 roku zezwolenie wygasa, a przedsiębiorca może wystąpić o nowe zezwolenie dopiero po sześciu miesiącach. Termin złożenia oświadczenia i wniesienia opłaty nie podlega przywróceniu, bez względu na przyczyny jego niedotrzymania.
Administracja miasta przypomina także, że piątek 29 stycznia br., jest ostatecznym terminem złożenia oświadczenia oraz wniesienia opłaty w poszczególnych urzędach dzielnic m.st. Warszawy.
W przypadku dokonania opłaty za pośrednictwem banku, za opłaty wniesione w terminie będą uznane wyłącznie przelewy zrealizowane przez bank przed 1 lutego 2010 roku.
Opłat za korzystanie z zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych należy dokonać na rachunek odpowiedniego urzędu dzielnicy m.st. Warszawy. Ostateczny termin wniesienia opłaty przypada w niedzielę, 31 stycznia br.
Za termin uiszczenia opłaty uznawany jest dzień obciążenia rachunku przedsiębiorcy lub data stempla na potwierdzeniu wpłaty.
Urząd m.st. Warszawy/IN
Zobacz także: ABC firmy