Darmowy e-book "Być kobietą w biznesie"

Darmowy e-book "Być kobietą w biznesie" / Personel i Zarządzanie

Marzec jest miesiącem Kobiet i specjalnie dla Was przygotowaliśmy wyjątkowy e-book

Kobiety stanowią połowę społeczeństwa i przeważają wśród absolwentów wyższych uczelni. To ogromny potencjał. Niestety w dużej mierze niewykorzystany. Pracodawcy chętnie zatrudniają kobiety na stanowiskach wykonawczych i specjalistycznych, nie zawsze jednak stwarzają im możliwości rozwoju i awansu na wyższe pozycje. Na szczęście coraz więcej firm rozumie, że najwyższy czas to zmienić.

Zapraszamy do czytania e-booka przygotowanego specjalnie dla Kobiet, z pięknym wstępem Marty Piętal, Associate HR Director AstraZeneca Pharma Poland Sp. z o.o.

„Z ogromną przyjemnością otwieram ten wyjątkowy ebook dedykowany Wam — kobietom, które każdego dnia z odwagą i determinacją dążą do realizacji swoich zawodowych marzeń. W świecie, gdzie wyzwania i przeszkody mogą stawać na drodze, warto przypomnieć sobie, jak niezwykła jest siła kobiecej woli oraz jej niewyczerpana moc.

Już od najmłodszych lat uczyłam się, że świat nie zawsze będzie stawiał przed nami łatwe wybory. Pamiętam początki mojej kariery, kiedy to często musiałam stawić czoła zadaniom wywołującym we mnie zarówno strach, jak i fascynację. Nie były to łatwe czasy, lecz każde wyzwanie stawało się okazją do odkrycia własnej odwagi.

Odwaga — to ona odgrywa kluczową rolę w życiu każdej z nas. To dzięki niej potrafimy podnieść się po upadkach i iść dalej, nawet gdy droga wydaje się nieosiągalna. To ona inspiruje nas do przekraczania granic i czerpania z możliwości, które niesie życie. Ważne jest, aby nigdy nie zapominać o sobie. W pogoni za karierą nie zapominajmy o naszych pasjach, o czasie dla siebie i swoich bliskich. Nie możemy zapominać, kim jesteśmy i co jest dla nas naprawdę ważne. Pamiętajcie, że każdy trudny moment czyni nas silniejszymi, a sukcesy są tylko potwierdzeniem naszych wysiłków.

Drogie kobiety, jesteście niesamowite. Nigdy nie przestawajcie wierzyć w siebie i swoje możliwości. Dążcie do tego, by Wasze marzenia i cele stały się rzeczywistością bez względu na to, ile przeszkód spotkacie po drodze. Wasza siła i determinacja są inspiracją dla innych. Zapraszam do lektury i odkrycia na nowo, jak ważna jest rola, którą każda z Was odgrywa. Wspólnie uczymy się, rośniemy i przełamujemy bariery. Przed nami jeszcze wiele do odkrycia i osiągnięcia. Serdecznie pozdrawiam i życzę inspirującej lektury”.

W publikacji znajdziecie m.in.

  • W biznesie jest miejsce na empatię - Rozmowa z Agatą Swornowską-Kurto, socjolożką, CEO w Grupie ArteMis i autorką kampanii „Bliżej Siebie”
  • Czasem sama, lecz nigdy samotna, Aga Olszewska
  • Dumne i Spełnione, Paulina Janiak
  • Cykl Kobiety, Joanna Kotzian

I inne…

Ebook znajdziesz TUTAJ

Moja firma
Biotechnologia a długowieczność - jubileuszowa konferencja CEBioForum 2025
10 mar 2025

Wykorzystanie rewolucji w biotechnologii w zapewnieniu długowieczności, miejsce europejskich firm biotechnologicznych w świecie, czy znaczenie branży we współczesnej gospodarce – to główne tematy XXIII CEBioForum, z udziałem prawie 100 najbardziej innowacyjnych firm biotechnologicznych z całego świata. Wydarzenie obchodzi w tym roku swój jubileusz, odbywa się już od 25 lat.

Darmowy e-book "Być kobietą w biznesie"
10 mar 2025

Marzec jest miesiącem Kobiet i specjalnie dla Was przygotowaliśmy wyjątkowy e-book

Handel detaliczny: zmiany w przepisach 2025 i 2026 r.
10 mar 2025

Co zmieni się w handlu detalicznym w 2025 i 2026 roku? Jakie przepisy zaczynają obowiązywać? System kaucyjny startuje 1 października 2025 r., ale w niektórych przypadkach od 1 stycznia 2026 r. Co z recyklingiem opakowań i dyrektywą Omnibus?

Boom na zielone inwestycje. Wodór nowym priorytetem dla funduszy i inwestorów
10 mar 2025

W obliczu rosnącej potrzeby transformacji energetycznej oraz dążenia do osiągnięcia celów zrównoważonego rozwoju wodór coraz częściej staje się priorytetem dla decydentów politycznych i inwestorów. Boom na zielone inwestycje.

Jak eksperymenty przeprowadzane w kosmosie mogą wpłynąć na naszą codzienność [WYWIAD]
07 mar 2025

O misji IGNIS, o tym, jak kosmos łączy się z biznesem i jak eksperymenty kosmiczne wpływają na naszą codzienność rozmawiamy z Kingą Gruszecką, CGI Space LEad.

Wyższa akcyza na e-papierosy nie ograniczy spożycia wyrobów nikotynowych. Palacze wrócą do tradycyjnych papierosów, a z rynku znikną polskie firmy
06 mar 2025

Trwają prace nad przepisami, które mają ograniczyć spożycie wyrobów nikotynowych. Nowe regulacje wprowadzą wysoką akcyzę na e-papierosy jednorazowe, urządzenia do waporyzacji i podgrzewacze. Zdaniem ekspertów wyższe ceny zniechęcą do nich konsumentów, którzy pozostaną przy paleniu zwykłych, bardziej szkodliwych papierosów. Nowe przepisy mogą spowodować, że wiele rodzimych przedsiębiorstw z branży nikotynowej zamknie działalność i zniknie z rynku.

Szansa na ponad milion złotych dotacji w ciągu 5 lat. Złożono tylko... 5 wniosków
05 mar 2025

30 stycznia zakończył się nabór wniosków o przyznanie dotacji na „Tworzenie i rozwój organizacji producentów i grup producentów rolnych”. Chętnych nie było zbyt wielu. Dlaczego?

„Odporność Psychiczna” – Międzynarodowa Konferencja w Warszawie
05 mar 2025

Poznaj czym tak naprawdę jest odporność psychiczna i wzbogać siebie oraz swoją organizację o narzędzia, które umożliwią jej rozwój w XXI wieku!

Gen Z i Millennialsi napędzają rynek kosmetyczny. Czy starsze pokolenia nadążają za ich pielęgnacyjnymi nawykami?
04 mar 2025

W 2024 roku wartość rynku kosmetycznego w Polsce przekroczyła 35 miliardów złotych, rosnąc o ponad 6% rok do roku. To głównie Gen Z i Millennialsi napędzają ten wzrost, stawiając na wieloetapową pielęgnację, innowacyjne formuły i kosmetyczne trendy. Tymczasem starsze pokolenia pozostają wierne klasycznym produktom i sprawdzonym markom. Jakie decyzje zakupowe podejmują różne grupy wiekowe? Co będzie kształtować branżę kosmetyczną w nadchodzących latach? Eksperci z PMR Market Experts przeanalizowali rynek i wskazują kluczowe kierunki rozwoju.

O czym influencer powinien pamiętać, oznaczając reklamy? Przepisy, rekomendacje
04 mar 2025

Nałożenie kary na trójkę znanych celebrytów stanowi dalsze działania prezesa UOKiK w zakresie ukrócenia tzw. kryptoreklamy - tłumaczą Mikołaj Chałas i Sylwia Werpachowska z kancelarii prawnej Chałas i Wspólnicy w Warszawie. Jak prawidłowo oznaczać treści reklamowe i dlaczego jest to ważne?

pokaż więcej
Proszę czekać...