REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

American Chinese Food

REKLAMA

American Chinese Food jest franczyzodawcą z branży gastronomicznej. Sprawdź zasady franczyzy w tej firmie!

REKLAMA

AMCF Sp. z o.o.
Żelazna 58/62, 00-866 Warszawa
tel.: (22) 499 20 20
faks: (22) 428 20 01
email: american@amcf.pl

American Chinese Food jest franczyzodawcą z branży gastronomicznej.

REKLAMA

System franczyzowy AMCF opiera się na ciągłym wsparciu Franczyzobiorcy przez centralę sieci od momentu podjęcia współpracy, poprzez cały proces inwestycyjny oraz stałą opiekę w czasie prowadzenia Restauracji American Chinese Food.
Franczyzobiorca działa na własny rachunek pod marką American Chinese Food wykorzystując menu, technologię, kartonowe pudełka do konsumpcji w lokalu i w dostawie, dostawców, system marketingowy oraz pełne know-how American Chinese Food.

W ramach opłaty za przystąpienie do sieci Franczyzobiorca otrzymuje pełne wsparcie w poszukiwaniu odpowiedniej lokalizacji, negocjacjach umów najmu, wsparcie przy aranżacji wnętrza lokalu, pomoc przy zaplanowaniu i organizacji kampanii reklamowej związanej z uruchomieniem restauracji, rekrutacji oraz szkoleniu personelu oraz Franczyzobiorcy, pomoc w prowadzeniu Restauracji w pierwszych dniach działalności.
Franczyzodawca po podpisaniu umowy franczyzowej przez Franczyzobiorcę oraz zaakceptowaniu lokalizacji Restauracji zapewnia wyłącznośc terenową na danym obszarze.

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Franczyzobiorca otrzymuje wraz z dokumentacją franczyzową załączniki zawierające standaryzujący model działania na określonym obszarze oraz instrukcję dla nowootwartej restauracji, która zawiera receptury, zakres obowiązków pracowników oraz system maretingowy zgodny ze standardami działania American Chinese Food.
Po zaakceptowaniu lokalizacji oraz podpisaniu umowy najmu Franczyzodawca przekazuje specyfikację wyposażenia Restauracji oraz projekt aranżacji lokalu.
Franczyzobiorca po uruchomieniu Restauracji sam ustala wielkość zakupów w miejscach oraz u autoryzowanych dostawców wskazanych przez Franczyzodawcę.
Franczyzodawca zapewnia dostawy opatentowanych kartonowych pudełek oraz niektórych sosów z menu AMCF.
Franczyzodawca zapewnia wzór ulotki do kolportażu na rynku lokalnym ze strategią marketingową.

WARUNKI PRZYSTĄPIENIA DO SIECI AMERICAN CHINESE FOOD

1) Podpisanie umowy franchisingu
2) Wniesienie opłaty za przystąpienie do sieci
3) Wybór odpowiedniej loalizacji i podpisanie umowy najmu
4) Wyposażenie Restauracji zgodnie ze specyfikacją dostarczoną przez American Chuinese Food
5) Odbycie szkolenia (franczyzobiorca + pracownicy)
6) Uzyskanie zgody Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego

ZAWARTOŚĆ PAKIETU FRANCZYZOWEGO

1) Działanie pod zastrzeżonym znakiem towarowym American Chinese Food oraz pełnym knowhow
2) Korzystanie z opatentowanych kartonowych pudełek do konsumpcji w lokalu i w dostawie
3) Pomoc przy wyborze lub pozyskaniu odpowiedniej lokalizacji Restauracji oraz negocjacjach umów
4) najmu
5) Wsparcie w wykonaniu aranżacji restauracji American Chinese Food
6) Zaplanowanie i organizację kampanii reklamowej związanej z uruchomieniem restauracji oraz
7) wspieranie akcji reklamowych organizowanych przez Franczyzobiorców na rynkach lokalnych
8) System do obsługi sprzedaży
9) Dostawców wraz z rabatami sieci
10) Procedury operacyjne oraz Standardy działania i obsługi klienta Franczyzodawcy
11) Zaplanowanie pierwszej dostawy i planowanie następnych dostaw
12) Bezpłatny system szkoleń inicjalnych oraz bieżących

WYMAGANIA LOKALOWE

Minimalna powierzchnia lokalu 75m2.
Lokal z bezpośrednim wejściem z ulicy.
Lokal w centrum miasta, przy dużych osiedlach lub w galeriach handlowych.

OPŁATY

Wejście do sieci wynosi 15tys.
Opłata zawiera doradztwo przy wyborze lokalu, negocjacje umów najmu, pomoc przy aranżacji, rekrutację personelu, szkolenie personelu, organizacja kampanii reklamowej przed otwarciem lokalu, nadzór w pierwszych dniach działalności.
Opłata miesięczna wynosi 4% od obrotu brutto
Zawiera ona scentralizowaną kampanię reklamową, materiały reklamowe oraz okresowe szkolenia personelu. Franczyzodawca przeznacza 500zł z opłaty na fundusz relamowo-marketingowy. Minimalna kwota inwestycyjna potrzebna do otwarcia restauracji wynosi 60 tys.zł. przy posiadaniu lokalu o przeznaczeniu gastronomicznym, przy adaptacji lokalu usługowego kwota może wynieść do 150 tys zł. Kwota inwestycji waha się w zależności od wielkości lokalu oraz poziomu wymagalnej adaptacji na cele gastronomiczne.

ZASADY ROZLICZEŃ

- Franczyzobiorca prowadzi własną kasę fiskalną zatem utargi są odprowadzane na jego konto.
- Protokół przekazania gotówki z utargu, faktury, taśmy z drukarek fiskalnych i raporty miesięczne
- Franczyzobiorca zbiera do własnej dokumentacji księgowej
- Zamówienia kartonowych pudełek oraz sosów zapewnia sieć.
- Zamówienia towarów odbywają się u dostawców bez pośrednictwa sieci American Chinese Food.
- Raporty sprzedaży odbywają się w każdy poniedziałek poprzez screen obrotu z systemu sprzedażowego.

SZKOLENIA

Szkolenie kucharzy będzie odbywać się będzie w restauracji wskazanej przez Franczyzodawcę, szkolenie
personelu w nowopowstającej restauracji.
Koszt szkolenia pokrywany jest z opłaty za przystąpienie do sieci American Chinese Food
Program szkolenia będzie obejmował:
- procedury pracy
- techniki sprzedaży
- przyjmowanie zamówień telefonicznych
- obsługa gości na sali
- system sprzedażowy POS
- przygotowanie dań (kucharze)
- zarządzanie restauracją ( Franczyzobiorca, manager)

Autopromocja

REKLAMA

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

Moja firma
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
KAS: Nowe funkcjonalności konta organizacji w e-Urzędzie Skarbowym

Spółki, fundacje i stowarzyszenia nie muszą już upoważniać pełnomocników do składania deklaracji drogą elektroniczną, aby rozliczać się elektronicznie. Krajowa Administracja Skarbowa wprowadziła nowe funkcjonalności konta organizacji w e-US.

Sztuczna inteligencja będzie dyktować ceny?

Sztuczna inteligencja wykorzystywana jest coraz chętniej, sięgają po nią także handlowcy. Jak detaliści mogą zwiększyć zyski dzięki sztucznej inteligencji? Coraz więcej z nich wykorzystuje AI do kalkulacji cen. 

Coraz więcej firm zatrudnia freelancerów. Przedsiębiorcy opowiadają dlaczego

Czy firmy wolą teraz zatrudniać freelancerów niż pracowników na etat? Jakie są zalety takiego modelu współpracy? 

Lavard - kara UOKiK na ponad 3,8 mln zł, Lord - ponad 213 tys. zł. Firmy wprowadzały w błąd konsumentów kupujących odzież

UOKiK wymierzył kary finansowe na przedsiębiorstwa odzieżowe: Polskie Sklepy Odzieżowe (Lavard) - ponad 3,8 mln zł, Lord - ponad 213 tys. zł. Konsumenci byli wprowadzani w błąd przez nieprawdziwe informacje o składzie ubrań. Zafałszowanie składu ubrań potwierdziły kontrole Inspekcji Handlowej i badania w laboratorium UOKiK.

REKLAMA

Składka zdrowotna to parapodatek! Odkręcanie Polskiego Ładu powinno nastąpić jak najszybciej

Składka zdrowotna to parapodatek! Zmiany w składce zdrowotnej muszą nastąpić jak najszybciej. Odkręcanie Polskiego Ładu dopiero od stycznia 2025 r. nie satysfakcjonuje przedsiębiorców. Czy składka zdrowotna wróci do stanu sprzed Polskiego Ładu?

Dotacje KPO wzmocnią ofertę konkursów ABM 2024 dla przedsiębiorców

Dotacje ABM (Agencji Badań Medycznych) finansowane były dotychczas przede wszystkim z krajowych środków publicznych. W 2024 roku ulegnie to zmianie za sprawą środków z KPO. Zgodnie z zapowiedziami, już w 3 i 4 kwartale możemy spodziewać się rozszerzenia oferty dotacyjnej dla przedsiębiorstw.

"DGP": Ceneo wygrywa z Google. Sąd zakazał wyszukiwarce Google faworyzowania własnej porównywarki cenowej

Warszawski sąd zakazał wyszukiwarce Google faworyzowania własnej porównywarki cenowej. Nie wolno mu też przekierowywać ruchu do Google Shopping kosztem Ceneo ani utrudniać dostępu do polskiej porównywarki przez usuwanie prowadzących do niej wyników wyszukiwania – pisze we wtorek "Dziennik Gazeta Prawna".

Drogie podróże zarządu Orlenu. Nowe "porażające" informacje

"Tylko w 2022 roku zarząd Orlenu wydał ponad pół miliona euro na loty prywatnymi samolotami" - poinformował w poniedziałek minister aktywów państwowych Borys Budka. Dodał, że w listopadzie ub.r. wdano też 400 tys. zł na wyjazd na wyścig Formuły 1 w USA.

REKLAMA

Cable pooling - nowy model inwestycji w OZE. Warunki przyłączenia, umowa

W wyniku ostatniej nowelizacji ustawy Prawo energetyczne, która weszła w życie 1 października 2023 roku, do polskiego porządku prawnego wprowadzono długo wyczekiwane przez polską branżę energetyczną przepisy regulujące instytucję zbiorczego przyłącza, tzw. cable poolingu. Co warto wiedzieć o tej instytucji i przepisach jej dotyczących?

Wakacje składkowe. Od kiedy, jakie kryteria trzeba spełnić?

12 kwietnia 2024 r. w Sejmie odbyło się I czytanie projektu nowelizacji ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych. Projekt nowelizacji przewiduje zwolnienie z opłacania składek ZUS (tzw. wakacje składkowe) dla małych przedsiębiorców. 

REKLAMA