| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJE | KARIERA | SKLEP
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Aktualności > Polecamy książkę „Nie licz na szczęście. Opowieść o innowacjach i wyborach klientów”

Polecamy książkę „Nie licz na szczęście. Opowieść o innowacjach i wyborach klientów”

Sukces innowacji to nie jest kwestia szczęścia. Na podstawie wieloletnich badań światowy specjalista w dziedzinie innowacyjności i rozwoju, Clayton Christensen, stworzył teorię zadań pomagającą tworzyć produkty, które klient będzie chciał kupić i za które będzie skłonny zapłacić wyższą cenę. Jego koncepcję stosują z powodzeniem najbardziej znane firmy świata, w szczególności dynamicznie rozwijające się start-upy, takie jak Uber czy Airbnb. Patronat medialny nad książką objął Infor.pl.


◀ powrót do artykułu

Clayton Christensen, Taddy Hall, Karen Dillon, David S. Duncan "Nie licz na szczęście. Opowieść o innowacjach i wyborach klientów"

Narzędzia przedsiębiorcy

POLECANE

Dotacje dla firm

reklama

Ostatnio na forum

RODO 2018

Pomysł na biznes

Eksperci portalu infor.pl

Helpdesk Kadrowy Sp. z o.o.

Outsourcing kadr i płac

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »
Notyfikacje
Czy chcesz otrzymywać informacje o najnowszych zmianach? Zaakceptuj powiadomienia od mojafirma.Infor.pl
Powiadomienia można wyłączyć w preferencjach systemowych
NIE
TAK