REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

REKLAMA

Ogród, Narzędzia

Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail

Firma ogrodnicza. Jak dotrzeć do klientów?

Rosnący popyt na nieruchomości, w tym na domy i segmenty, to dobra okazja także dla firm ogrodniczych zajmujących się urządzaniem ogrodów i ich utrzymaniem. Co zrobić, aby dotrzeć do klientów? 

Co to jest Google Analytics i jak rozpocząć z nim pracę?

Być może utworzyłeś wspaniałą stronę internetową, ale jeśli nie wiesz, kim są użytkownicy Twojej witryny, z jakich źródeł pochodzą, które podstrony witryny odwiedzają, jaki czas spędzają na stronie i dlaczego oraz kiedy opuszczają witrynę, a także tego, które podstrony są najbardziej popularne i ilu użytkowników witryny konwertowało. Poprzez tą niewiedzę możesz marnować dużo pieniędzy i wysiłku na docieranie do niewłaściwego typu odbiorców. Musisz znać odpowiedzi na te oraz wiele innych ważnych pytań, aby móc zoptymalizować swoją stronę i prowadzić ją efektywnie.

Kilka godzin czy kilka tygodni? Ile trwa „mapowanie” doświadczeń klienta?

Jednym z podstawowych narzędzi diagnozowania doświadczeń klienta jest mapa podróży. Jest to zapis drogi jaką klient przebył w relacji z firmą, by zrealizować swój cel. W mapie kluczowe są informacje o poszczególnych etapach drogi, momentach, w których klientowi było łatwo i takich, w których miał trudności. Ma ona tę przewagę nad innymi narzędziami, że informacjom stricte procesowym towarzyszą dane na temat emocji, jakie klient przeżywał w danym momencie. To dzięki nim firmy są w stanie lepiej „wchodzić w buty klienta”, czy też „empatyzować” jego problemy.

Przydatne narzędzia do komunikacji w firmie

Każdy startup prędzej czy później musi pokonać własną drogę w poszukiwaniu optymalnych narzędzi komunikacji wewnętrznej i zarządzania pracą. Dmitry Wołoszyn, jeden z założycieli Preply.com, opisuje swoje doświadczenia w poszukiwaniu świętego Graala komunikacji w młodym zespole startupowym. Dokonał wyboru najbardziej intuicyjnych i prostych asystentów codziennej pracy. Poniżej subiektywny przegląd przetestowanych na własnej, startupowej skórze.

REKLAMA

Zezwolenie na ogródek restauracyjny lub piwny

Prowadzący restaurację chętnie wychodzą ze stolikami ze swoich lokali tworząc ogródki restauracyjne i piwne. Stworzenie takiego ogródka wymaga uzyskania zezwolenia. Jakie są warunki uzyskania zezwolenia na ogródek restauracyjny i kto je wydaje?

REKLAMA

REKLAMA