Poniżej prezentujemy wszystkie istotne informacje dotyczące tematu auta kompaktowe. Przejrzyj nasze archiwum dotyczące auta kompaktowe.
Aktualizacja: 19.02.2013
Do gamy nowego Audi A3 dołączyła właśnie bardziej rodzinna odmiana. Nazwa Sportback oznacza dodatkowe kilogramy za sprawą drugiej pary drzwi i dodatkowe centymetry przez większy rozstaw osi. Czy w pięciodrzwiowym Audi A3 jest jakiś sport? »
Chevrolet Cruze kombi: jakiego wybrać? Poradnik kupującego
Aktualizacja: 16.10.2012
Chevrolet niedawno wzbogacił ofertę modelu Cruze i do odmian Cruze sedan i hatchback dołączyła wersja nadwoziowa kombi. Chevrolet Cruze kombi jest dostępny w pięciu wersjach wyposażeniowych i z jednym z pięciu wersji silnikowych. W poradniku tym podpowiadamy, którą wersję Chevroleta Cruze kombi wybrać. »
Nowa Toyota Auris: czy ma szanse wygrać z Golfem VII i nowym Leonem?
Aktualizacja: 22.08.2012
Nowa Toyota Auris zadebiutuje podczas paryskiego salonu samochodowego pod koniec września 2012 roku. Auris będzie konkurentem dla Golfa VII generacji i nowego Seata Leona. Najnowsza Toyota Auris pojawi się w salonach sprzedaży w styczniu 2013 roku. »
Aktualizacja: 31.07.2012
Po siedmiu latach oczekiwań koncern Volkswagena pokazał światu następcę Seata Leona. Najnowsza, trzecia generacja Seata Leon zadebiutuje we wrześniu na salonie motoryzacyjnym w Paryżu. »
Test Peugeot 308 GTI: Biały drapieżnik
Aktualizacja: 25.05.2012
Jest niepozorny i usypia czujność, a potem niespodziewanie uderza. Łatwo go zlekceważyć i najeść się wstydu. Ukryty drapieżnik pokazuje pozerom gdzie ich miejsce. »
Test Renault Megane Coupe Monaco GP: Auto dla pewnych siebie
Aktualizacja: 29.03.2012
Renault Megane Coupe w wersji Monaco GP zostało przygotowane dla klientów, którzy uważają, że standardowe Megane Coupe jest zbyt popularne, a Megane RS za szybkie lub za drogie. W teście redakcyjnym sprawdziliśmy, ile sportowej tradycji Renault udało się spakować do kompaktowego Megane. »
Używany Ford Focus I: tania niespodzianka
Aktualizacja: 29.03.2012
Ford Focus I generacji zastąpił w ofercie producenta model Escort. Pierwszy Focus jest pozycjonowany w klasie kompaktów, a na rynku samochodów używanych konkuruje np. z Volkswagenem Golfem IV generacji. »
Aktualizacja: 29.03.2012
Topowe wersje aut kompaktowych często osiągają ceny godne samochodów z wyższego segmentu. Czy za kompaktowego Peugeota 308 w topowej wersji warto zapłacić prawie 100 tysięcy złotych? »
Test Mitsubishi Lancer Sedan: Mistrz oszczędności
Aktualizacja: 29.03.2012
Mitsubishi produkuje model Lancer od 1973 roku i od tego czasu sprzedało już około 6 milionów egzemplarzy tego auta. Sprawdźmy, w czym tkwi sukces kompaktowego japończyka. »
Volvo C30: jakie wybrać? Poradnik kupującego
Aktualizacja: 19.06.2012
Volvo C30 jest oferowane w wielu wersjach silnikowych i wyposażeniowych. W poradniku tym podpowiadamy, którą wersję wybrać. »
Używany Opel Vectra C: tani i pojemny
Aktualizacja: 29.03.2012
Opel Vectra C pojawiła się na rynku w 2002 roku. Mimo, że w 2008 roku zastąpiła ją nowsza Insignia, to nadal jest bardzo ciekawą propozycją na rynku aut używanych. »
Citroen C4: jakiego kupić? Poradnik kupującego
Aktualizacja: 19.06.2012
Citroen oferuje model C4 w trzech wersjach wyposażenia i pięciu wersjach silnikowych. Którą wersję Citroena C4 wybrać? Oto nasz poradnik. »
Test Citroen C4: francuskie wino w niemieckiej butelce
Aktualizacja: 29.03.2012
Citroen C4 drugiej generacji niestety również poddaje się obecnemu trendowi w designie, dzięki któremu auta kompaktowe stylistycznie bardzo zbliżają się do siebie. Nie oznacza to jednak, że C4 nie próbuje wepchnąć się łokciami do czołówki segmentu. Czy ma ku temu predyspozycje? »
Skoda Octavia Tour – którą wybrać? Poradnik kupującego
Aktualizacja: 19.06.2012
Skoda Octavia Tour dostępna jest w dwóch wersjach nadwoziowych z dwoma benzynowymi jednostkami napędowymi. Za dopłatą można też do mocniejszego silnika zamówić instalację LPG. Podpowiadamy, która konfiguracja Skody Octavii Tour jest optymalna. »
Test Skoda Octavia Tour: wybór z rozsądku
Aktualizacja: 16.09.2013
Skoda Octavia Tour to nic innego jak Octavia II sprzed face liftingu. Jest tańsza o około 10 tys. zł od aktualnego modelu Skody Octavii II. Czy za mniejszą cenę dostajemy przy okazji dużo gorsze auto? »
5 dobrych praktyk w zarządzaniu tranzycją biznesową na odległość