REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Konferencja "Wsparcie sprzedaży i obsługi klienta z wykorzystaniem systemów CRM" 

Konferencja
Konferencja "Wsparcie sprzedaży i obsługi klienta z wykorzystaniem systemów CRM" /Fot. Fotolia

REKLAMA

REKLAMA

31 stycznia w Warszawie odbędzie się konferencja "Wsparcie sprzedaży i obsługi klienta z wykorzystaniem systemów CRM" organizowana przez Polski Instytut Rozwoju Biznesu. Patronat medialny nad wydarzeniem objął portal Infor.pl.

Co jest kluczem do poznania swojego klienta?
Jakie korzyści płyną z system
ów CRM?
Jak zwiększyć sprzedaż i tym samym zyski firmy?
Jak wzbudzić zaufanie wśród klientów?
I przede wszystkim – jak wybrać system dopasowany do potrzeb?

REKLAMA

Podczas wspólnej debaty o rozwoju i możliwościach systemów CRM odpowiemy na wszystkie powyższe pytania. Rozwiejemy wątpliwości i spróbujemy znaleźć złoty środek, aby system CRM w Twojej firmie działał kompatybilnie i był Ci pomocą, a nie przeszkodą.

Zapraszamy do wspólnej debaty, która odbędzie się 4 grudnia w Warszawie podczas konferencji "Wsparcie sprzedaży i obsługi klienta z wykorzystaniem systemów CRM".

Podczas wydarzenia prelekcje poprowadzą:

REKLAMA

- Rafał Tabaczek - Trener, Coach, Mówca, Wykładowca, Praktyk NLP, Konsultant
"Efektywne wsparcie dla handlowców czyli magia systemów mobilnych"
(W dzisiejszym świecie mobilnym, opartym na nowych technologiach, z klientami, którzy nie chcą już robić zakupów w tradycyjnych sklepach, wymogiem efektywności jest dobrze zmotywowany, mobilny, ale i rozproszony zespół handlowców. Jednak czy zarządzanie takim zespołem w dzisiejszych czasach jest możliwe? Czy szef XXI wieku musi się sklonować, żeby efektywnie zarządzać swoim zespołem? Jak dziś można poradzić sobie z zarządzaniem ludźmi, rozsianymi po całym kraju, tak by mówić o motywacji a nie kontroli. Jak osiągnąć sukces w sprzedaży, czyli rady B.Gatesa o WUP? Odpowiedzi na te oraz inne pytania poznasz podczas niezwykłego wystąpienia, na którym każdy z Uczestników weźmie udział w aktywnych ćwiczeniach, specjalnie przygotowanych dla dużych grup konferencyjnych (nawet 700 os.), tak by na własnej skórze, każdy poczuł możliwości przedstawianych treści.)

Dalszy ciąg materiału pod wideo

- dr Kaja Prystupa-Rządca - Wykładowca, Akademia Leona Koźmińskiego
"Prawdziwe relacje w wirtualnym środowisku. O wsp
ółpracy z klientem w XXI wieku"
(Mail, telefon czy też komunikator internetowy to podstawowe narzędzia komunikacji i budowania relacji w biznesie. Szybkie, proste ale czy efektywne? Współpraca wirtualna posiada swoją ciemną stronę, ponieważ nie zapewnia bogatego przekazu komunikacyjnego. Zbudowanie głębokiej relacji z rozmówcą, gdy nie mamy bezpośredniego z nim kontaktu, jest bardziej czasochłonne. Dodatkowo łatwiej o pomyłki, nieporozumienia a nawet konflikty. Podczas prelekcji poznasz kluczowe zasady komunikacji i budowania relacji z klientami w wirtualnym otoczeniu, które zostały opracowane na podstawie badań najlepszych praktyk organizacyjnych)

- Paweł Jarecki - Dyrektor ds. Satysfakcji Klienta i Obsługi Posprzedażowej, Black Red White
"Rewolucje Klientowskie – doświadczenia w transformacji dużych przedsiębiorstw państwowych i prywatnych"

- Mikołaj Winkiel - Chief Evangelist, Brand24
"Wykorzystanie danych z medi
ów społecznościowych do odnalezienia klientów"

- Szymon Negacz - Sales Consultant & Owner, Sellwise
"Jak poprowadzić wdrożenie systemu CRM aby na nim zyskać?”

- Jacek Piątkowski - Dyrektor ds. Sprzedaży Korporacyjnej,Focus Telecom Polska Sp. z o.o.
"Wielokanałowość w Twoim CRM. Spos
ób na skuteczne pozyskiwanie Klientów i ich obsługę."

- Marek Paszkowski - Zastępca Dyrektora Handlowego, HEUTHES sp. z o.o.
temat w trakcie opracowania

Ponadto konferencja obejmować będzie tematy tj.:

  • Jaki jest współczesny Klient? Jak go pozyskać i utrzymać?
  • Jak wykorzystać wiedzę o potrzebach potencjalnego Klienta?
  • Jak współcześnie zbudować przewagę konkurencyjną na rynku?
  • Rola systemów CRM w budowaniu relacji z Klientem
  • Automatyzacja działań marketingowych (marketing automation)
  • Utrzymanie relacji z klientem za pomocą Social Media
  • Aplikacje sprzedażowe
  • Skuteczna komunikacja
  • Contact Center
  • Workflow
  • Business Intelligence
  • Analiza danych klienta
  • Zarządzanie wiedzą
  • Rozwiązania dla placówek wielooddziałowych, obsługa oddziałów
  • Usługi i aplikacje mobilne
  • Systemy mailingowe i SMS-owe

Grupa docelowa:

  • Przedstawiciele Zarządu
  • Dyrektorzy i Kierownicy zarządzający działami: Marketingu, Sprzedaży, Handlowym, IT, BOK
  • Osoby odpowiedzialne za komunikację wewnętrzną w firmie
  • Osoby zajmujące się wdrożeniem systemów CRM w firmie

Udział jest bezpłatny dla wyżej wymienionych osób. Wystarczy się jedynie ZAREJESTROWAĆ <<

Uczestnikom gwarantujemy: certyfikat uczestnictwa, materiały konferencyjne, przerwy kawowe, możliwość konsultacji z Ekspertami.

* Firmy chcące wziąć udział w konferencji prosimy o kontakt.

Daria Biernacka
mobile: 531-375-811
e-mail: daria.biernacka@pirbinstytut.pl

Autopromocja

REKLAMA

Źródło: INFOR
Czy ten artykuł był przydatny?
tak
nie
Dziękujemy za powiadomienie - zapraszamy do subskrybcji naszego newslettera
Jeśli nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytania w tym artykule, powiedz jak możemy to poprawić.
UWAGA: Ten formularz nie służy wysyłaniu zgłoszeń . Wykorzystamy go aby poprawić artykuł.
Jeśli masz dodatkowe pytania prosimy o kontakt

REKLAMA

Komentarze(0)

Pokaż:

Uwaga, Twój komentarz może pojawić się z opóźnieniem do 10 minut. Zanim dodasz komentarz -zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.
    QR Code

    © Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

    Moja firma
    Zapisz się na newsletter
    Zobacz przykładowy newsletter
    Zapisz się
    Wpisz poprawny e-mail
    Informacja o zaległości w ZUS na 0,01 zł wysyłana jest listem poleconym, a najwięksi gracze nie płacą milionowych zadłużeń

    Zadłużenie aktywnych płatników w ZUS rośnie. Rekordzista wśród aktywnych płatników jest zadłużony na ponad 822 mln zł. Czy ZUS może sam zmieniać przepisy? 

    Według danych udostępnionych przez ZUS, na koniec 2023 roku maksymalna kwota zadłużenia aktywnego płatnika wyniosła przeszło 822 mln zł. Rok wcześniej była o 3,5 mln zł mniejsza. Wśród komentujących te dane ekspertów nie brakuje opinii, że dopuszczenie do takiej sytuacji jest skandalem. Z kolei Zakład przekonuje, że sam nie może zmieniać przepisów. Jednak według znawców tematu, ZUS ma odpowiednie narzędzia do ściągania należności i nawet niewielkie kwoty są skutecznie egzekwowane od przedsiębiorców. Do tego po danych widać, że średnie zadłużenie aktywnych płatników wzrosło rok do roku o ponad 3 tys. zł, tj. do wartości blisko 31 tys. zł.

    Czy trzeba płacić ZUS gdy działalność gospodarczą się zawiesi, czy przerwę w biznesie można zrobić tylko raz w roku czy wiele razy

    Działalność gospodarczą wpisaną do CEIDG można zawiesić pod warunkiem, że nie zatrudnia się pracowników. Dlatego co do zasady nie trzeba dodatkowo załatwiać formalności w ZUS.

    Przestępstwa finansowe. Zorganizowane grupy zajmują się praniem brudnych pieniędzy i korumpowaniem urzędników: co trzeba wiedzieć

    Korupcja, pranie pieniędzy, wyłudzenia, ataki hakerskie – to realne zagrożenia XXI wieku. Obecnie przestępczość finansowa, cyberprzestępczość oraz nowoczesne technologie są mocno ze sobą związane.

    Jak jeździć ekologicznie i oszczędnie. Pięć zasad sprawdzonych w praktyce i zalecanych każdej firmie transportowej

    W dobie rosnących kosztów firm transportowych i spowolnienia gospodarczego ekonomiczna jazda przestała być zjawiskiem sporadycznym, a stała się koniecznością i jednym ze sposobów na redukcję wydatków. Jakie są więc najważniejsze zasady ekonomicznej jazdy? 

    REKLAMA

    Zboża ozime wiosną - jak nawozić dolistnie. 5 kluczowych wskazówek

    Jedną z najefektywniejszych form pielęgnacji (dokarmiania) zbóż ozimych wiosną jest nawożenie dolistne. Dobrze przemyślane działania agrotechniczne wraz z odpowiednim wyborem samego nawozu to korzyść dla roślin, a przede wszystkim dla rolnika. 

    Wakacje składkowe – zmiany w projekcie nowelizacji

    Na stronie Rządowego Centrum Legislacji (RCL) została opublikowana nowa wersja projektu nowelizacji ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych, która wprowadza tzw. wakacje składkowe. Przewiduje ona m.in. zmiany w zakresie podmiotów uprawnionych do takiej ulgi.

    Firma, która dopuściła do wycieku danych jej klientów traci renomę a także chętnych na zakup jej produktów

    Firmy pracują nad rozwojem marki i jej rozpoznawalnością wiele lat, po czym jedno fatalne zdarzenia burzy cały ten wysiłek. Takim incydentem w naszych czasach jest przede wszystkim wyciek danych klientów. Straconej w ten sposób reputacji marka nie jest w stanie odbudować.

    Zdaniem ZUS należy opłacać składki od wynagrodzenia wspólnika sp. z o.o. za czynności wykonywane na rzecz spółki

    ZUS w swoich najnowszych interpretacjach stwierdził, że wspólnik sp. z o.o., który za czynności wykonywane na rzecz spółki (tj. czynności określone w umowie spółki), bez zawierania ze spółką odrębnej umowy cywilnoprawnej otrzymuje wynagrodzenie, będzie objęty ubezpieczeniami społecznymi z tego tytułu jako zleceniobiorca.

    REKLAMA

    ARiMR - ostatnie 2 dni na wnioski o dofinansowanie ubezpieczenia zwierząt!

    Zostały ostatnie 2 dni dla rolników na złożenie wniosków o zwrot części kosztów ubezpieczenia zwierząt. Kto może złożyć wniosek o dofinansowanie?

    AI Act zatwierdzony. Kiedy wejdzie w życie? 5 wniosków, które są szczególnie ważne dla firm z sektora biomedycznego

    Znamy już finalny, zaakceptowany przez państwa członkowskie draft AI Act – unijnej ustawy o Sztucznej Inteligencji. Jaki wpływ wywrze ona na działalność firm z sektora biomedycznego? Prezentujemy 5 najważniejszych wniosków. 

    REKLAMA