REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Usługi i Klient w działalności Centrum Usług Wspólnych – wdrażanie usprawnień

Usługi i Klient w działalności Centrum Usług Wspólnych – wdrażanie usprawnień
Usługi i Klient w działalności Centrum Usług Wspólnych – wdrażanie usprawnień

REKLAMA

REKLAMA

23 i 24 czerwca w Warszawie odbędzie się warsztat „Usługi i Klient w działalności Centrum Usług Wspólnych – wdrażanie usprawnień”. Infor.pl jest patronem medialnym tego wydarzenia.

REKLAMA

Centra Usług Wspólnych na polskim rynku stanowią jeden z najsilniej rozwijających się sektorów. Celem istnienia CUW jest wzrost wydajności i skuteczności podejmowanych działań, czego wynikiem jest możliwość zoptymalizowania wydatków w przyjazny dla firmy sposób. Wprowadzenie CUW wiąże się z realnymi korzyściami, a także ma wpływ na ugruntowanie pozycji danej firmy. Konkurencyjny rynek natomiast wymusza na firmach konieczność stałego rozwoju.

REKLAMA

Zapraszamy na warsztat „Usługi i Klient w działalności Centrum Usług Wspólnych – wdrażanie usprawnień”, podczas którego zostanie poruszona problematyka usprawniania procesów poprzez usługi na rzecz Klientów korporacyjnych. Prelegenci opowiedzą m.in jak w praktyce optymalizować koszty CUW utrzymując wysoką jakość obsługi Klienta oraz jak określić cele CUW w zależności od złożoności działań biznesowych. Zostaną podjęte zagadnienia wskaźników stosowanych w procesach pomiaru stopnia satysfakcji Klienta oraz sprawdzone sposoby do pozyskiwania nowych Klientów zewnętrznych. Eksperci zaprezentują Państwu innowacyjne rozwiązania, które wpłyną na zwiększenie efektywności.

Serdecznie zapraszamy do udziału w tym warsztacie, który odbędzie się 23 i 24 czerwca w Hotelu Sheraton w Warszawie.

Szczegółowy program >>

Główne zagadnienia:
- KPI – wskaźniki stosowane w procesach pomiaru stopnia satysfakcji Klienta
- Ocena dojrzałości CUW jako punkt wyjścia do planowania usprawnień
- Maksymalizacja korzyści z wdrożonych usprawnień w obszarze CUW
- Skuteczne narzędzia wspierające obsługę Klientów CUW

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Prelegenci:
Mieczysław Budzik - Impel Business Solutions
Sebastian Krasoń - PwC
Grzegorz Romanowski - Kancelaria Romanowski i Wspólnicy
Mariusz Szalaj - AVON Global Shared Services, 4 Synchronicity
Dr Piotr Wasilewski - Kancelaria Traple Konarski Podrecki i Wspólnicy
Marzena Wiszniewska - City Handlowy
Jarosław Żeliński - Niezależny Ekspert

Kontakt:
Dominika Sapielak
Starszy Kierownik Projektu
tel: 22 379 29 23
e-mail: d.sapielak@mmcpolska.pl

nieznane

Autopromocja

REKLAMA

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

REKLAMA

QR Code
Moja firma
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Wakacje składkowe. Dla kogo i jak z nich skorzystać?

Sejmowe komisje gospodarki i polityki społecznej wprowadziły poprawki redakcyjne i doprecyzowujące do projektu ustawy. Projekt ten ma na celu umożliwić przedsiębiorcom tzw. "wakacje składkowe", czyli przerwę od płacenia składek ZUS.

Czego najbardziej boją się przedsiębiorcy prowadzący małe biznesy? [BADANIE]

Czego najbardziej boją się małe firmy? Rosnących kosztów prowadzenia działalności i nierzetelnych kontrahentów. A czego najmniej? Najnowsze badanie UCE RESEARCH przynosi odpowiedzi. 

AI nie zabierze ci pracy, zrobi to człowiek, który potrafi z niej korzystać

Jak to jest z tą sztuczną inteligencją? Zabierze pracę czy nie? Analitycy z firmy doradczej IDC twierdzą, że jednym z głównych powodów sięgania po AI przez firmy jest potrzeba zasypania deficytu na rynku pracy.

Niewypłacalność przedsiębiorstw. Od początku roku codziennie upada średnio 18 firm

W pierwszym kwartale 2023 r. niewypłacalność ogłosiło 1635 firm. To o 31% więcej niż w tym okresie w ubiegłym roku i 35% wszystkich niewypłacalności ogłoszonych w 2023 r. Tak wynika z raportu przygotowanego przez ekonomistów z firmy Coface.  

REKLAMA

Rosnące płace i spadająca inflacja nic nie zmieniają: klienci patrzą na ceny i kupują więcej gdy widzą okazję

Trudne ostatnie miesiące i zmiany w nawykach konsumentów pozostają trudne do odwrócenia. W okresie wysokiej inflacji Polacy nauczyli się kupować wyszukując promocje i okazje cenowe. Teraz gdy inflacja spadła, a na dodatek rosną wynagrodzenia i klienci mogą sobie pozwolić na więcej, nawyk szukania niskich cen pozostał.

Ustawa o kryptoaktywach już w 2024 roku. KNF nadzorcą rynku kryptowalut. 4,5 tys. EUR za zezwolenie na obrót walutami wirtualnymi

Od końca 2024 roku Polska wprowadzi w życie przepisy dotyczące rynku kryptowalut, które dadzą Komisji Nadzoru Finansowego (KNF) szereg nowych praw w zakresie kontroli rynku cyfrowych aktywów. Za sprawą konieczności dostosowania polskiego prawa do przegłosowanych w 2023 europejskich przepisów, firmy kryptowalutowe będą musiały raportować teraz bezpośrednio do regulatora, a ten zyskał możliwość nakładanie na nie kar grzywny. Co więcej, KNF będzie mógł zamrozić Twoje kryptowaluty albo nawet nakazać ich sprzedaż.

KAS: Nowe funkcjonalności konta organizacji w e-Urzędzie Skarbowym

Spółki, fundacje i stowarzyszenia nie muszą już upoważniać pełnomocników do składania deklaracji drogą elektroniczną, aby rozliczać się elektronicznie. Krajowa Administracja Skarbowa wprowadziła nowe funkcjonalności konta organizacji w e-US.

Sztuczna inteligencja będzie dyktować ceny?

Sztuczna inteligencja wykorzystywana jest coraz chętniej, sięgają po nią także handlowcy. Jak detaliści mogą zwiększyć zyski dzięki sztucznej inteligencji? Coraz więcej z nich wykorzystuje AI do kalkulacji cen. 

REKLAMA

Coraz więcej firm zatrudnia freelancerów. Przedsiębiorcy opowiadają dlaczego

Czy firmy wolą teraz zatrudniać freelancerów niż pracowników na etat? Jakie są zalety takiego modelu współpracy? 

Lavard - kara UOKiK na ponad 3,8 mln zł, Lord - ponad 213 tys. zł. Firmy wprowadzały w błąd konsumentów kupujących odzież

UOKiK wymierzył kary finansowe na przedsiębiorstwa odzieżowe: Polskie Sklepy Odzieżowe (Lavard) - ponad 3,8 mln zł, Lord - ponad 213 tys. zł. Konsumenci byli wprowadzani w błąd przez nieprawdziwe informacje o składzie ubrań. Zafałszowanie składu ubrań potwierdziły kontrole Inspekcji Handlowej i badania w laboratorium UOKiK.

REKLAMA