REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Konferencja Systemy wspierające sprzedaż i obsługę klienta (AI, CRM, CEM)

Konferencja Systemy wspierające sprzedaż i obsługę klienta (AI, CRM, CEM)
Konferencja Systemy wspierające sprzedaż i obsługę klienta (AI, CRM, CEM)

REKLAMA

REKLAMA

Zapraszamy do debaty z Ekspertami podczas wydarzenia "Systemy wspierające sprzedaż i obsługę klienta (AI, CRM, CEM)", które odbędzie się 25 czerwca 2019 roku w Warszawie w Centrum Bankowo-Finansowym „Nowy Świat”, ul. Nowy Świat 6/12. Patronat medialny nad wydarzeniem objął portal Infor.pl.

AI to kluczowy termin dla wszystkich rozwijających się przedsiębiorstw, które nie zamierzają zostać w tyle, a wręcz przeciwnie – chcą dyktować warunki. W obsłudze klienta drzemie ogromny potencjał, który już za chwilę po raz kolejny zostanie wyrwany z zimowego snu za sprawą nowoczesnych technologii. 

REKLAMA

Do tej pory prężnie obserwowaliśmy współpracę systemów CRM i CEM, które tworzyły zgraną całość. A co jeśli do nich dodamy sztuczną inteligencję? 

Podczas konferencji dowiesz się, jak sprawnie działać w obszarze obsługi klienta i jak świadomie oddziaływać na jego satysfakcję.

Prelekcje podczas spotkania poprowadzą m.in.:

Krystyna Jarek - Expert – Innovation Lead, Centrum Innowacji, ING Bank Śląski

Dalszy ciąg materiału pod wideo

"Poznaj swoich klientów korzystając z narzędzi Service Design"

(Czy wiesz, co Twoim klientom sprawia satysfakcję? Czy wiesz, na czym im zależy wybierając i używając Twoich produktów? Czy umiesz obsłużyć równie dobrze różne grupy swoich klientów? I czy w ogóle znasz ich potrzeby?

REKLAMA

Współczesny klient to zupełnie inny klient niż jeszcze 5 lat temu. Dynamiczne zmiany zachodzą nie tylko w biznesie. Zmieniają się też nasi klienci i ich upodobania. Dzisiaj na rynku mamy cztery silne grupy klientów – Baby Boomers, pokolenie X, Millenialsów oraz wchodzące na rynek pracy pokolenie Z. To cztery grupy, które może obsługujesz. Czy ich znasz? Czy wiesz czego potrzebują? Co im brakuje?

No właśnie, jeśli bazujesz na swojej ekspertyzie, może okazać się, że Twoje założenia mogą już być nieaktualne. Spójrz na siebie i na swoje preferencje zakupowe. Zmieniły się, prawda? Tak samo zmienili się Twoi klienci. Aby ich poznać i stale wiedzieć co u nich słychać warto być z nimi w kontakcie. Service Design to sposób, aby dostarczać do zespołów sprzedażowych i marketingowych świeżej dawki wiedzy o kliencie. Już nie poprzez firmy badawcze i ankiety, ale wysłanie pracowników do klientów – niech zobaczą ich w akcji, jak sobie radzą z Waszym produktem, kiedy go potrzebują, co im przeszkadza.)

Przemysław Tomczyk - Adiunkt, Katedra Marketingu, Akademia Leona Koźmińskiego

"Wartość zaangażowania klienta w relacje z przedsiębiorstwem. Propozycja modelu"

(Celem wystąpienia jest prezentacja modelu pomiaru wartości zaangażowania klienta w relacje z przedsiębiorstwem. Zaangażowanie obejmuje ogół aktywności behawioralnych klienta, takich jak zakupy, rekomendacje, aktywność w social media, dzielenie się wiedzą, wspieranie innych klientów itp.

Model umożliwia wycenę każdej z tych form dzięki połączeniu metod analizy marketingowej, finansowej i statystycznej. Otrzymane wyniki umożliwią plasowanie klientów jako mniej bądź bardziej wartościowych pod względem wszystkich działań wykonywanych w związku z ich relacją z przedsiębiorstwem.)

Wojciech Ogórek – Starszy Architekt - Pion Tech / Departament Architektury i Strategii IT, ING Bank Ślaski

Mikołaj Winkiel - Chief Evangelist, Brand24

Ponadto podczas konferencji poruszone zostaną tematy:

- Podnoszenie satysfakcji klienta

- Omnichannel Customer Management

- Sytemy CRM

- AI i ML (chatboty, wirtualni asystenci, analiza i rozpoznawanie mowy)

- Systemy Conatact center

- Aplikacje sprzedażowe

- Bezpieczeństwo danych

- Integracja rozproszonych danych

- Data Analytics

Grupa docelowa:

- Przedstawiciele instytucji finansowych, firm ubezpieczeniowych, operatorów telekomunikacyjnych, zakładów produkcyjnych i przemysłowych, portali internetowych;

- Managerowie i kierownicy zarządzający działami: marketingu, sprzedaży, IT, BOK, HR, e-commerce.

Udział w wydarzeniu jest bezpłatny.

Rejestracji można dokonać tu: http://pirbinstytut.pl/index.php/rejestracja-26

Kontakt z organizatorem: 

Daria Biernacka

mobile: +48/531 375 811

e-mail: daria.biernacka@pirbinstytut.pl

Autopromocja

REKLAMA

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

REKLAMA

Komentarze(0)

Pokaż:

Uwaga, Twój komentarz może pojawić się z opóźnieniem do 10 minut. Zanim dodasz komentarz -zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.
    QR Code

    © Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

    Moja firma
    Zapisz się na newsletter
    Zobacz przykładowy newsletter
    Zapisz się
    Wpisz poprawny e-mail
    Koszty zatrudnienia to główne wyzwanie dla firm w 2024 roku. Jak więc pozyskać specjalistów i jednocześnie zadbać o cash flow?

    W pierwszym półroczu 2024 roku wiele firm planuje rozbudowanie swoich zespołów – potwierdzają to niezależne badania ManpowerGroup czy Konfederacji Lewiatan. Jednocześnie pracodawcy mówią wprost - rosnące koszty zatrudnienia to główne wyzwanie w 2024 roku. Jak więc pozyskać specjalistów i jednocześnie zadbać o cash flow?

    Nauka języka obcego poprawi zdolność koncentracji. Ale nie tylko!

    Ostatnia dekada przyniosła obniżenie średniego czasu skupienia u człowieka aż o 28 sekund. Zdolność do koncentracji spada i to wina głównie social mediów. Czy da się to odwrócić? 

    Nowe przepisy: Po świętach rząd zajmie się cenami energii. Będzie bon energetyczny

    Minister klimatu i środowiska Paulina Hennig-Kloska zapowiedziała, że po świętach pakiet ustaw dotyczących cen energii trafi pod obrady rządu. Dodała też, że proces legislacyjny musi zakończyć się w pierwszej połowie maja.

    Wielkanoc 2024. Polacy szykują się na święta przed telewizorem?

    Jaka będzie tegoroczna Wielkanoc? Z badania online przeprowadzonego przez firmę Komputronik wynika, że leniwa. Polacy są zmęczeni i marzą o odpoczynku. 

    REKLAMA

    Biznes kontra uczelnie – rodzaj współpracy, korzyści

    Czy doktorat dla osób ze świata biznesu to synonim synergii? Wielu przedsiębiorców może zadawać sobie to pytanie podczas rozważań nad podjęciem studiów III stopnia. Na ile świat biznesu przenika się ze światem naukowym i gdzie należy szukać wzajemnych korzyści?

    Jak cyberprzestępcy wykorzystują sztuczną inteligencję?

    Hakerzy polubili sztuczną inteligencję. Od uruchomienia ChataGPT liczba złośliwych wiadomości pishingowych wzrosła o 1265%! Warto wiedzieć, jak cyberprzestępcy wykorzystują rozwiązania oparte na AI w praktyce.

    By utrzymać klientów tradycyjne sklepy muszą stosować jeszcze nowocześniejsze techniki marketingowe niż e-commerce

    Konsumenci wciąż wolą kupować w sklepach stacjonarnych produkty spożywcze, kosmetyki czy chemię gospodarczą, bo chcą je mieć od razu, bez czekania na kuriera. Jednocześnie jednak oczekują, że tradycyjne markety zapewnią im taki sam komfort kupowania jak sklepy internetowe.

    Transakcje bezgotówkowe w Polsce rozwijają się bardzo szybko. Gotówka jest wykorzystywana tylko do 35 proc. transakcji

    W Polsce około 2/3 transakcji jest dokonywanych płatnościami cyfrowymi. Pod tym względem nasz kraj jest w światowej czołówce - gotówka jest wykorzystywana tylko do ok. 35 proc. transakcji.

    REKLAMA

    Czekoladowa inflacja (chocoflation) przed Wielkanocą? Trzeci rok z rzędu produkcja kakao jest mniejsza niż popyt

    Ceny kakao gwałtownie rosną, ponieważ 2024 r. to trzeci z rzędu rok, gdy podaż nie jest w stanie zaspokoić popytu. Z analiz Allianz Trade wynika, że cenę za to będą płacić konsumenci.

    Kończy się najostrzejsza zima od 50 lat. Prawie 5 mln zwierząt hodowlanych zginęło z głodu w Mongolii

    Dobiegająca końca zima w Mongolii, najostrzejsza od pół wieku, doprowadziła do śmierci niemal 5 mln kóz, owiec i koni, które nie są w stanie dotrzeć do pożywienia. To duży cios w gospodarkę kraju zamieszkanego przez ok. 3,3 mln ludzi, z których ok. 300 tys. utrzymuje się z hodowli zwierząt - podkreśliło Radio Swoboda.

    REKLAMA