| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJE | KARIERA | SKLEP
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Praca i ubezpieczenia > Jakie składki muszą płacić przedsiębiorcy, gdy zawierają umowy o pracę lub zlecenia

Jakie składki muszą płacić przedsiębiorcy, gdy zawierają umowy o pracę lub zlecenia

Przedsiębiorcy często nie poprzestają na prowadzeniu własnej firmy i zawierają dodatkowe umowy. Zasady opłacania od nich składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne zależą przede wszystkim od rodzaju umowy i wysokości uzyskiwanego wynagrodzenia.


◀ powrót do artykułu

źródło: inforCMS

Narzędzia przedsiębiorcy

POLECANE

Dotacje dla firm

reklama

Ostatnio na forum

RODO 2018

Pomysł na biznes

Eksperci portalu infor.pl

Katarzyna Puchała

Pracownik administracji samorządowej, z wykształcenia administratywista. Absolwentka Wydziału Prawa, Administracji i Ekonomii Uniwersytetu Wrocławskiego. Specjalizuje się w prawie pracy, które stało się jej pasją. Stale podnosi swoje kwalifikacje. Na co dzień zajmuje się m.in. rozliczaniem delegacji służbowych.

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »
Notyfikacje
Czy chcesz otrzymywać informacje o najnowszych zmianach? Zaakceptuj powiadomienia od mojafirma.Infor.pl
Powiadomienia można wyłączyć w preferencjach systemowych
NIE
TAK