| INFORLEX | GAZETA PRAWNA | KONFERENCJE | INFORORGANIZER | APLIKACJE | KARIERA | SKLEP
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Podatki > Reklamacja wadliwego środka trwałego

Reklamacja wadliwego środka trwałego

Firmy wykorzystujące w swojej działalności środki trwałe mogą spotkać się z koniecznością ich wymiany gwarancyjnej ze względu na awarię czy wadliwość sprzętu. Ponieważ gwarancja dotycząca maszyn czy innych urządzeń obejmuje zwykle przynajmniej okres 12 miesięcy, reklamacja urządzenia może nastąpić już po wprowadzeniu rzeczy do ewidencji środków trwałych, a tym samym po rozpoczęciu dokonywania odpisów amortyzacyjnych. Jak reklamacja wadliwego sprzętu wpływa na ewidencję środków trwałych i ich amortyzację?

Czytaj także

Narzędzia przedsiębiorcy

POLECANE

Dotacje dla firm

reklama

Ostatnio na forum

Artykuł Partnerski

Pomysł na biznes

Eksperci portalu infor.pl

Dominika Kłosińska-Pyka

Aplikantka radcowska w OIRP w Łodzi

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »