Narzędzia HR a efektywność sił sprzedaży. Od intuicji i ogólnej wiedzy do specjalistycznych rozwiązań

W końcu stycznia rozpoczęło się internetowe badanie Instytutu Rozwoju Biznesu i Polskiej Fundacji Badań nad Zarządzaniem, które dotyczy stosowania narzędzi HR w rekrutacji pracowników i menedżerów sprzedaży oraz w diagnozie potrzeb szkoleniowych.
Ankieta, opracowana przez ekspertów Instytutu i Fundacji, jest adresowana do pracowników działów personalnych, w tym HR Biznes Partnerów.
Wypełnij ankietę
Celem badania jest próba udzielenia odpowiedzi na najważniejsze pytania dotyczące praktyki HR w odniesieniu do trudnej kwestii, jaką jest efektywność sił sprzedażowych.
Zobacz: Jak znaleźć pracę?
Ściślej rzecz biorąc, jak narzędzia i metodologia ich stosowania przekładają się na wymierne rezultaty funkcjonowania działów sprzedaży.
Szczegółowy raport na temat wyników badania zostanie upubliczniony 8 marca 2013 roku podczas XII Spotkania Eksperckiego, które odbędzie się w Centrum Szkoleniowym Sienna w Warszawie.
Analizie empirycznych danych i wniosków płynących z badania towarzyszyć będzie dyskusja praktyków i ekspertów o metodologii i efektywności narzędzi HR. Dzięki takiej formule spotkania są ważnym głosem w debacie środowiska HR nad diagnozą i doskonaleniem praktyki zarządzania kapitałem ludzkim w Polsce.
Zobacz: Wiek kandydata a powodzenie w procesie rekrutacji
PROGRAM
XII Spotkanie Eksperckie
Narzędzia HR a efektywność sił sprzedaży. Od intuicji i ogólnej wiedzy do specjalistycznych rozwiązań
Centrum Szkoleniowe Sienna Instytutu Rozwoju Biznesu,
8 marca 2013, ul. Sienna 73, Warszawa
10.00-10.10 | Powitanie uczestników. Spotkania eksperckie Instytutu i Fundacji – ekskluzywne forum prezentacji wyników najnowszych badań w dziedzinie HR. |
10.10-10.40 | Przedstawienie wyników badania ankietowego „Narzędzia HR a efektywność sił sprzedaży” |
10.40-11.00 | Komentarz do wyników ankiety. Doświadczenia w wykorzystaniu narzędzi HR w zarządzaniu siłami sprzedaży |
11.00-11.40 | Mapa narzędzi HR w rekrutacji, selekcji i rozwoju sił sprzedaży. Dobre praktyki i narzędzia Instytutu Włodzimierz K. Buśkiewicz, Prezes Zarządu Instytutu Rozwoju Biznesu oraz Polskiej Fundacji Badań nad Zarządzaniem |
11.40-12.00 | Przerwa na kawę |
12.00-12.30 | Przykłady projektów z zastosowaniem narzędzi w selekcji i rozwoju sił sprzedaży. Wnioski i praktyczne rekomendacje |
12.30-13.30 | Case w firmie Intar: Badanie z zastosowaniem oceny 360 stopni dla dwóch oddziałów sprzedażowych – ICP Sales Profil |
13.30-14.00 | Dyskusja praktyków i ekspertów. Podsumowanie spotkania |
14.00 | Lunch |
Wypełnij ankietę
Więcej informacji
Badanie: Katarzyna Sobieraj, ksobieraj@irb.pl, tel. 695 330 680
Spotkania Eksperckie: Marek Woźniakowski, mwozniakowski@irb.pl, tel. 695 330 033
Współpraca partnerska: Anna Opalińska-Raczyńska, aopalinska@irb.pl, tel. 607 857 156
© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.
Komentarze(0)
Pokaż: