| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJE | KARIERA | SKLEP
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Dom > Wiadomości > Nieruchomości komercyjne > Wizerunek kompleksów biurowych - czym się wyróżniają najlepsze budynki?

Wizerunek kompleksów biurowych - czym się wyróżniają najlepsze budynki?

Głównym czynnikiem, jaki może wyróżnić kompleks biurowy jest lokalizacja. Najciekawsze kompleksy biurowe są świetnie dopasowanie do istniejącej infrastruktury miejskiej i otwarte na użytkowników z zewnątrz.

Co wyróżnia najlepsze budynki biurowe

Jak kompleksy biurowe kreują swój wizerunek? Czym wyróżniają się na rynku?

Głównym czynnikiem, jaki może wyróżnić kompleks biurowy jest lokalizacja. A ekskluzywne usytuowanie w połączeniu z niepowtarzalną architekturą i standardem obiektu może zdecydować o tym, że oferta będzie bezkonkurencyjna na rynku. Takimi walorami pochwalić się mogą najbardziej prestiżowe inwestycje w Polsce, które poza świetnym położeniem, formą i jakością wykończenia, zapewniają komfortowe udogodnienia na miejscu.

- Możliwość ulokowania siedziby w budynku niepowtarzalnym pod względem stylistycznym, powszechnie rozpoznawalnym i należącym do grupy najwyżej punktowanych biurowców na rynku stanowi dla najemców wartość, która ma kluczowe znaczenie dla budowania pozycji firmy – przyznaje Bartłomiej Zagrodnik, prezes zarządu Walter Herz.

Po pierwsze lokalizacja

- Jeśli mówimy o wyjątkowej lokalizacji, w Warszawie najwyższe noty zbierają m.in. centralnie położone obiekty, zapewniające bezpośrednie połączenie lub sąsiedztwo stacji metra. To rzadki atut, którym pochwalić się mogą nieliczne stołeczne biurowce. Większość z nich jest jeszcze w trakcie budowy – zauważa Bartłomiej Zagrodnik.

Na szczególną uwagę zasługuje przede wszystkim jeden ze stołecznych budynków. Niezwykłe usytuowanie będzie znakiem rozpoznawczym budynku Central Point, który zostanie nadwieszony nad stacją metra Świętokrzyska. Ulokowanie biurowca w tak eksponowanym miejscu, gdzie krzyżują się dwie linie stołecznego metra to wymagająca i trudna w realizacji inwestycja, ale i jednocześnie bardzo opłacalne przedsięwzięcie. Takie położenie stanowić będzie wartość dodaną i świetną formę promocji marki dla firm, które wprowadzą się do biurowca, kiedy zostanie ukończony.

Wysokiej klasy powierzchnię biurową oferują dziś wszystkie nowe projekty, ale żeby mogły wybić się na rynku potrzeba czegoś więcej. Reprezentacyjnych powierzchni wspólnych, zaawansowanych rozwiązań technologicznych, szerokiej gamy usług i stref rekreacyjnych na terenie kompleksu. Szczególnie w czasie, kiedy jakość oferty rynku biurowego w Polsce w szybkim tempie rośnie.

Według danych firmy doradczej Walter Herz, około 70 proc. inwestycji biurowych, które są teraz w kraju w trakcie realizacji to prestiżowe obiekty, które oferują najwyższej jakości powierzchnie, co potwierdzają uzyskiwane przez nie certyfikaty.

Czytaj także

Narzędzia przedsiębiorcy

reklama

POLECANE

Ostatnio na forum

Eksperci portalu infor.pl

Simpkins & Co Solicitors

Jedna z najlepszych firm prawniczych w południowej Anglii

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »