REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

REKLAMA

Aplikacje mobilne

Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail

Tylko co trzeci produkt cyfrowy trafia na rynek. Jak tworzyć produkty cyfrowe, aby odnosiły sukces?

Bywa, że produkty cyfrowe, które świetnie wyglądały na planach, zamiast do klientów, trafiają do kosza. Ostatnie badanie The Chaos Report, w którym przebadano losy 50 tys. produktów cyfrowych, pokazało, że tylko 29 proc. z nich odniosło sukces. Aż ponad połowa (52 proc.) została zakwestionowana, a niemal co piąty (19 proc.) okazał się całkowitym niepowodzeniem.

Programy lojalnościowe w 2022 roku - trendy

Programy lojalnościowe zmieniają się razem z całym otoczeniem gospodarczym. Niegdyś kojarzyły się z papierowymi katalogami ze stacji paliw, teraz o wiele częściej mają postać wszechstronnych aplikacji. Jakie trendy przybiorą na sile w 2022 roku? Dlaczego aplikacje mają przewagę nad kartami lojalościowymi?

Certyfikat covidowy - działa już aplikacja mobilna

Aplikacja weryfikująca covidowy certyfikat na iOS już działa, na Androida będzie za 2-3 dni - poinformowało Ministerstwo Zdrowia.

Rynek aplikacji pobije rekord? Czarnym koniem branża sportowa

Aplikacje mobilne nie tylko wychodzą obronną ręką z kryzysu pandemicznego, ale według analityków rynku stają się wyjątkowo kuszącą propozycją dla potencjalnych inwestorów. Asy? Szczególnie interesującym trendem okazują się produkty dla miłośników sportu.

REKLAMA

Firmowe urządzenia mobilne ofiarą cyberataków

Z przeprowadzonych badań wynika, że 74 proc. firm doświadczyło naruszenia ochrony danych w wyniku niewłaściwie zabezpieczonych urządzeń mobilnych. Liczba jest o tyle niepokojąca, że pomimo odgórnego zakazu nadal osoby zarządzające oraz pracownicy używają służbowych telefonów do celów prywatnych.

REKLAMA

REKLAMA