| INFORLEX | GAZETA PRAWNA | KONFERENCJE | INFORORGANIZER | APLIKACJE | KARIERA | SKLEP
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Dom > Budowa i remont > Budowa > Zmiana wizerunku marki Junkers

Zmiana wizerunku marki Junkers

Marka Junkers zmienia swój wizerunek. Istniejąca od 1892 roku marka, która należy do firmy Robert Bosch chce bardziej podkreślić swój związek z Boschem. W wyniku tego logo Bosch będzie teraz zawsze towarzyszyć logo Junkersa. Junkers odświeżył też swoje logo wprowadzając nową kolorystykę.

Junkers bliżej Boscha

Bosch i Junkers to dwie silne marki. Junkers to marka o bogatej tradycji, od lat  doskonale znana w branży grzewczej. Bosch jest brandem o szerszym zasięgu i większej rozpoznawalności, kojarzonym z różnymi branżami i innowacyjnością produktów. Wspólna komunikacja obu marek poprzez zestawianie ich logotypów zapewni efekt synergii – każda z nich zostanie wzmocniona i uzyska nowe kompetencje. Junkers, należący od 1932 roku do firmy Robert Bosch GmbH, będzie od teraz jeszcze mocniej podkreślać swój związek z koncernem. Na wszystkich materiałach informacyjno-marketingowych obie marki będą występowały obok siebie.

Zobacz także: Dyrektywa ErP – zmiany dla instalatorów

Junkers w nowej kolorystyce

Zbliżenie obu marek będzie komunikowane także kolorystycznie. W komunikacji z klientami Junkers będzie teraz wykorzystywał kolory Boscha. Na ulotkach, w reklamach, na stronie internetowej oraz w innych materiałach Junkersa zobaczymy odcienie kolorów: szarego, granatowego oraz niebieskiego, stosowane dotychczas przez markę Bosch.

Zobacz także:  Bosch wśród najlepszych pracodawców Top Employers Polska 2015

 „Jesteśmy przekonani, że nowy wizerunek marki Junkers będzie bardzo dobrze przyjęty przez naszych partnerów biznesowych i klientów końcowych. Chcemy, aby kolorystyka i obecność logo Boscha w naszych materiałach komunikacyjnych w sposób szczególny podkreślały innowacyjność, doświadczenie i kompetencje z którymi od lat kojarzy się marka Junkers.” – podkreśla Krzysztof Ciemięga, Dyrektor Generalny Bosch Termotechnika.

Źródło: Bosch, Junkers

Czytaj także

Narzędzia przedsiębiorcy

reklama

POLECANE

Ostatnio na forum

Eksperci portalu infor.pl

Adam Głos

Od stycznia 2013 roku pełni funkcję Prezesa Tax Care. Wcześniej, przez blisko trzy lata, pracował na stanowiskach: Dyrektora Sprzedaży oraz Wiceprezesa Zarządu.

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »