reklama
| INFORLEX | GAZETA PRAWNA | KONFERENCJE | INFORORGANIZER | APLIKACJE | KARIERA | SKLEP
reklama
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Dom > Budowa i remont > Budowa > Dekoral zajął dobrą pozycję w Rankingu Najcenniejszych Polskich Marek

Dekoral zajął dobrą pozycję w Rankingu Najcenniejszych Polskich Marek

Dekoral zajął 18. miejsce w Rankingu Najcenniejszych Polskich Marek przeprowadzanym co roku przez dziennik „Rzeczpospolita”. Wysoka pozycja została przyznana w kategorii produktów niespożywczych, natomiast w ogólnym rankingu wszystkich marek Dekoral otrzymał 51. lokatę.

Dziennik „Rzeczpospolita” jak każdego roku przygotował nową edycję Rankingu Najcenniejszych Polskich Marek. W tym elitarnym gronie oczywiście nie zabrakło flagowego brandu PPG Deco Polska – w kategorii produktów niespożywczych marka Dekoral zajęła 18. miejsce, a tym samym ponownie pokonała innych producentów farb. Jak wynika z zestawienia, Dekoral pozostaje jednym z najsilniejszych brandów w Polce. W ogólnym rankingu pokazującym siłę 330 marek ze wszystkich kategorii (od produktów spożywczych i alkoholi, poprzez finanse aż po handel i usługi) zajął doskonałą 51. lokatę.

Zobacz także: Drugie miejsce w kategorii sklepów wielobranżowych dla Dekoria.pl

Dekoral uzyskał także imponujące wyniki w badaniu „priorytetu w świadomości”, zdobywając w tym zestawieniu 12. pozycję. W praktyce oznacza to, że klienci planujący remont mieszkania nawet nie biorą pod uwagę wyboru innych farb niż Dekoral. Produkty marki oceniane są też jako prestiżowe i wysokiej jakości (odpowiednio 23. i 47. lokaty). Nic więc dziwnego, że klienci bez wahania polecają farby Dekoral swoim znajomym, o czym świadczy 15. pozycja w klasyfikacji, opartej o wskaźnik referencji: 18. miejsce w rankingu polskich marek niespożywczych to dla nas doskonały wynik, świadczący o mocnej pozycji marki Dekoral na polskim rynku. Nie mniej ważne pozostają dla nas szczegółowe wyniki badań, pokazujące, że dla klientów Dekoral pozostaje pierwszą marką farb, którą bez wahania polecają znajomym – mówi Anna Łatoszyńska, manager marki Dekoral.

Ranking Najcenniejszych Polskich Marek 2011 został opracowany przez redakcję dziennika „Rzeczpospolita” we współpracy z firmami Acropolis Advisory oraz Nielsen Poland.

Źródło: www.dekoral.pl

Zobacz także: Konkurs Męska Rzecz 2012 rozstrzygnięty

reklama

Czytaj także

Data publikacji:

Źródło:

Własne

Zdjęcia

Dekoral logo.
Dekoral logo.

Uprawnienia rodziców w pracy. Poradnik pracodawcy59.00 zł
reklama

Narzędzia przedsiębiorcy

reklama
reklama
reklama

POLECANE

reklama

Ostatnio na forum

reklama
reklama

Eksperci portalu infor.pl

Ogólnopolskie Centrum Rozliczania Kierowców (OCRK)

Ogólnopolskie Centrum Rozliczania Kierowców to nowoczesna firma outsourcingowa, która świadczy kompleksowe usługi dla firm z branży TSL.

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »
reklama
reklama
reklama