REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.
Porada Infor.pl

PPG Deco Polska „Firmą Przyjazną Klientowi”

Dekoral logo.
Dekoral logo.
Dekoral

REKLAMA

REKLAMA

PPG Deco Polska – właściciel marki Dekoral ponownie otrzymał prestiżowy tytuł „Firma Przyjazna Klientowi”. Wyróżnienie to jest przyznawane firmom, które mają najwyższe standardy w obsłudze klientów a także tym, które mogą pochwalić się skuteczną polityką budowania relacji z klientami.

REKLAMA

„Firma Przyjazna Klientowi” to nowoczesny program oceny i certyfikacji firm stworzony przez Fundację Obserwatorium Zarządzania, zajmującą się zagadnieniami przedsiębiorczości, rozwijaniem innowacyjności oraz edukacją ekonomiczną. Celem projektu jest przede wszystkim promocja dobrych praktyk w zakresie budowania i zarządzania relacjami z klientami. Jak wynika z badań zrealizowanych przez PBS DGA Godło „Firma Przyjazna Klientowi” jest rozpoznawane przez niemal 7 mln konsumentów.

REKLAMA

Przedsiębiorstwa aspirujące do otrzymania tytułu poddawane są szczegółowej ocenie w czterech kluczowych obszarach tj.: ogólne zadowolenie klientów, szczegółowa ocena współpracy z firmą, ocena jakości w poszczególnych kanałach, prawdopodobieństwo rekomendacji produktów lub usług badanej firmy. Oceny uzyskane w poszczególnych aspektach składają się na ostateczny Index Firma Przyjazna Klientowi – aby kandydat otrzymał certyfikat „Firma Przyjazna Klientowi” wartość indeksu musi wynieść co najmniej 80%.

PPG Deco Polska po raz siódmy w elitarnym gronie

REKLAMA

W gronie laureatów programu „Firma Przyjazna Klientowi” znalazła się firma PPG Deco Polska, właściciel popularnych wśród Polaków marek, takich jak Dekoral, Drewnochron oraz Domalux. Przedsiębiorstwo jest częścią globalnego koncernu PPG Industries i w Polsce od lat zajmuje pozycję lidera w dziedzinie farb i lakierów. Oprócz oferty produktowej PPG rozwija także kanały sprzedaży takie jak sklepy dla klientów indywidualnych działające pod marką Studio Dekoral oraz sieć własnych placówek dla wykonawców Centrum Dekoracyjne oraz Centrum Dekoral Professional. W każdym z nich klienci mogą liczyć na doskonałe doradztwo i wsparcie techniczne oferowane przez Akademię Technik Malarskich. Ponadto osoby poszukujące informacji o produktach lub porad z nimi związanych mogą z korzystać z pomocy ze strony firmowego Serwisu Klienta.

W tym roku firma PPG zdobyła Godło przyznawane przez Obserwatorium Zarządzania po raz siódmy. Całkowita wartość Indexu Firma Przyjazna Klientowi dla PPG Deco Polska wyniosła 90%, a we wszystkich badanych obszarach wskaźniki przekroczyły 80%, co wskazuje na bardzo wysoki poziom obsługi klientów. Jak podkreślają przedstawiciele firmy: Nagroda potwierdza wysoki standard obsługi klientów, którym kierujemy się w naszych codziennych działaniach. Uzyskanie certyfikatu to w głównej mierze zasługa pracowników firmy. Co więcej, w tym roku zmienił się sposób badania przedsiębiorstw ubiegających się o wyróżnienie i ocena opiera się wyłącznie na opiniach uzyskanych od klientów. Znakomite wyniki osiągnięte przez PPG Deco Polska świadczą o doskonałej opinii firmy w oczach naszych partnerów – mówi Jarosław Domowicz, odpowiadający za udział PPG Deco Polska w programie „Firma Przyjazna Klientowi”.

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Klienci zadowoleni z produktów i obsługi

Jak wynika z badania, aż 85% respondentów deklaruje zadowolenie z produktów oferowanych przez PPG Deco Polska i ocenia je jako wyroby wysokiej jakości. Dzięki temu firma postrzegana jest jako godny zaufania partner – szczególnie widać to w odpowiedziach zawodowych wykonawców czyli osób, które z produktów PPG Deco Polska korzystają w codziennej pracy, a tym samym są w stanie ocenić ich poziom w sposób najbardziej rzetelny.

W obszarze podejścia firmy do klientów doceniono przede wszystkim łatwość kontaktu (90%), klarowność oferty produktowej (89%) oraz profesjonalizm (88%). Dzięki temu badani przyjmowali pozytywną postawę wobec PPG Deco Polska oraz byli skłonni zarekomendować oferowane produkty bliskim lub znajomym.

Z kolei na poziomie bezpośredniej obsługi klientów respondenci bardzo dobrze ocenili pracę infolinii PPG – jej pracowników określono jako uprzejmych (95%), profesjonalnych (94%) oraz chętnie udzielających pomocy (92%). Jak wynika z badania, rozmowy prowadzone z konsultantami są wyjątkowo kulturalne, posługują się oni językiem zrozumiałym dla klientów, a także aktywnie słuchają swych rozmówców. Podobnie bardzo dobrze oceniono obsługę w sklepach Centrum Dekoracyjne i Centrum Dekoral Professional.

Starania o jeszcze lepszą jakość obsługi

Choć PPG Deco Polska uzyskało tytuł „Firma Przyjazna Klientowi” już po raz siódmy, a całościowa ocena badania wyniosła aż 90%, to przedstawiciele firmy deklarują, że nie zamierzają osiadać na laurach: Badanie zrealizowane przez Fundację Obserwatorium Zarządzania pokazało, że nasza strategia obsługi klientów oraz budowania relacji z klientami sprawdza się bardzo dobrze. Chcemy jednak stale zwiększać poziom zadowolenia naszych klientów zarówno z kupowanych produktów, jak i samej obsługi. Dzięki danym uzyskanym w badaniu wiemy, jakie obszary wymagają większej uwagi z naszej strony. Ich poprawa oraz uzyskanie jeszcze lepszego wyniku w edycji 2013 to nasz nowy cel – podsumowuje Jarosław Domowicz.

Autopromocja

REKLAMA

Źródło: Własne

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

REKLAMA

QR Code
Nieruchomości
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Ministerstwo Finansów: nie będzie przedłużenia wakacji kredytowych poza 2024 rok. Od 2025 r. pomoc dla kredytobiorców tylko z FWK

Ministerstwo Finansów nie przewiduje przedłużania wakacji kredytowych poza 2024 rok. Od 2025 roku wspieranie kredytobiorców w trudnej sytuacji w całości przejmie Fundusz Wsparcia Kredytobiorców. Taką informację przekazał w Senacie 17 kwietnia 2024 r. wiceminister finansów Jurand Drop.

Ile kosztuje wykończenie mieszkania pod klucz przez dewelopera?

Nie tylko inwestorzy chcą wykańczać mieszkania pod klucz, również kupujący mieszkania na własny użytek coraz częściej korzystają z tej możliwości. Są pakiety podstawowe, jak i projekty indywidualne. Ile trzeba zapłacić? 

W Łodzi na wyburzenie czekają budynki z niemal 2,3 tys. mieszkań. A jak w innych miastach?

W Polsce w ponadstuletnich kamieniach mieszka więcej niż 2,2 mln rodaków. Czy to bezpieczne? Z danych Głównego Urzędu Nadzoru Budowlanego wynika, że liczba budynków mieszkalnych do rozbiórki stale rośnie.

Ile kosztuje wykończenie mieszkania – cena za m2? [PORADNIK]

Wykończenie mieszkania – cena za m2 różni się w zależności od standardu wykończenia mieszkania. Jaka jest cena metra kwadratowego robocizny? Prezentujemy krótki poradnik - wykończenie mieszkania deweloperskiego pod klucz krok po kroku. Sprawdź, od czego zacząć i co robić po kolei.

REKLAMA

Wyjeżdżasz na długi weekend? Sprawdź, jak zabezpieczyć puste mieszkanie

W tym roku majówkowy weekend może być naprawdę długi, dlatego więcej Polaków niż przed rokiem planuje w tym czasie wyjazd. To niestety też idealny czas dla złodziei. Rok temu wiosną było średnio 6666 włamań miesięcznie! Jak się zabezpieczyć? 

Ceny materiałów budowlanych - prognozy 2024

Co z cenami materiałów budowlanych w 2024 roku? Ostatnie wyliczenia pokazują, że ceny materiałów budowlanych spadają już kolejny miesiąc z rzędu. Niekoniecznie mamy jednak do czynienia ze stałym trendem. Może być to korekta, spowodowana nadmiernym wywindowaniem cen w ubiegłym roku. Pojawia się również pytanie, jak na to wszystko wpłynie nowy program mieszkaniowy “Mieszkanie na start”, proponowany przez rząd.

Czy Polacy chętnie kupują nowe mieszkania w tym roku?

Czy Polacy są zainteresowani kupnem nowych mieszkań? Czy decyzja o zakupie przekładana jest do czasu ruszenia nowego rządowego programu? Czy deweloperzy są zadowoleni z wyników sprzedaży i jakich rezultatów spodziewają się w 2024 roku?

Nowelizacja dyrektywy budynkowej: jak pilna potrzeba termomodernizacji budynków zmieni rynek usług budowlanych w Polsce

Termomodernizacja budynków stała się właśnie jednym z kluczowych działań mających na celu poprawę efektywności energetycznej budynków. To skutek nowelizacji dyrektywy budynkowej, przyjętej 12 marca 2024 r. przez Parlament Europejski. Zgodnie z nią między innymi od 2030 r. wszystkie nowe budynki muszą być zeroemisyjne, a te już istniejące – zmodernizowane.

REKLAMA

Jak zaprosić batmana do ogrodu?

Możesz mieć batmana we własnym ogrodzie. Taki bohater potrafi zjeść od kilkuset do 2000 komarów jednej nocy i uchronić od niechcianych ukąszeń. Jak zwabić nietoperze do ogrodu? Jest na to kilka sposobów.

W Polsce rynek nieruchomości premium zyskuje na wartości, ale w porównaniu do Europy Zachodniej jest wiele do nadrobienia

W Polsce rośnie rynek nieruchomości premium. Największy potencjał w tym zakresie mają Warszawa, Gdańsk, Wrocław, Kraków i Gdynia.

REKLAMA