| INFORLEX | GAZETA PRAWNA | KONFERENCJE | INFORORGANIZER | APLIKACJE | KARIERA | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Moto > Motonews > Wydarzenia > Jerzy Dudek twarzą nowej kampanii Castrol`a

Jerzy Dudek twarzą nowej kampanii Castrol`a

Gruppa 66 Ogilvy na zlecenie firmy produkującej olej samochodowy Castrol stworzyła kampanię reklamową, gdzie główną rolę gra Jerzy Dudek. 8 sekundowy spot reklamujący Castrol EDGE można zobaczyć od 20 lutego w TVP przed programem „Droga do Euro”.

„Jerzy Dudek, jako ekspert już od ponad roku jest twarzą naszego programu sponsorskiego i promuje narzędzia do analizy gry piłkarzy, które dostarczamy” – komentuje Sławek Radoń, Dyrektor Marketingu Castrol na Europę Środkową. „Jesteśmy pod wrażeniem jego mocnej osobowości i siły charakteru. W nowej reklamie postanowiliśmy pokazać, jak skutecznie działa dzięki swojej wytrzymałości psychicznej. Połączyliśmy to z przesłaniem naszego produktu premium Castrol EDGE: 40 procent bardziej wytrzymały niż wiodące oleje konkurencji” – dodaje.

Zobacz też: Co oznaczjaą symbole na pojemnikach olei silnikowych?

Dzięki wykorzystaniu kamery Phantom Gold w kręceniu czterech (bo z tylu części składa się cała kampania) spotów zrobiono bliskie ujęcia ukazujące studium postaci. W każdej  z nich mamy szansę przekonać się, jak zawodnik podczas meczu daje sobie radę w sytuacjach obronnych i podczas konfrontacji. „Z łatwością wczułem się w swoją rolę” – mówi Jerzy Dudek. „Spot pokazuje emocje, które towarzyszyły mi wiele razy w ekstremalnych sytuacjach na boisku, na przykład podczas finału Ligi Mistrzów w 2005 roku, kiedy musiałem dać z siebie nadzwyczaj dużo” – dodaje zdobywca Pucharu Europy z FC Liverpool.

Zobacz też: Układ olejenia w silniku – jak to działa?

Na potrzeby reklamówki wynajęto największe dostępne w Europie Środkowej lampy Soft Sun, po 100 KW każda. Przy produkcji pracowało ponad 50 osób i nakręcono 12 godzin materiału. Za planowanie i zakup mediów odpowiadały: agencja Havas Sports & Entertainment oraz dom mediowy Mindshare. Od marca, kampanię będzie wspierać reklama prasowa a od czerwca akcja outdoor`owa, równolegle zacznie działać też promocja, w której wygrać można bilety na mecze UEFA Euro 2012. Więcej o programie Castrol można przeczytać na www.castrolfan.pl.

Zobacz też: Jaki olej silnikowy wybrać zimą?

Źródło: Castrol

Czytaj także

Ekspert:

Castrol

Castrol jest jednym z największych na świecie producentów olejów silnikowych i środków smarnych. Produkty Castrol powstają w oparciu o analizy, zaawansowane technologie i innowacje. Castrol od zawsze kładzie nacisk na opracowywanie środków smarnych najwyższej jakości. W tym celu stworzył zaawansowane centra technologiczne, działające w Wielkiej Brytanii, a także w Stanach Zjednoczonych, Niemczech, Japonii, Indiach i Chinach. Castrol posiada dostęp do wszystkich typów baz oraz dodatków olejowych, dzięki czemu do każdego z produkowanych przez siebie środków smarnych może dobierać najlepsze bazy i dodatki z całego świata.

Źródło:

INFOR

Zdjęcia

Jerzy Dudek na planie reklamy Fot.: Maciej Gondko, Archiwum Castrol
Jerzy Dudek na planie reklamy Fot.: Maciej Gondko, Archiwum Castrol

PIT 2020. Komentarz199.00 zł

Narzędzia przedsiębiorcy

reklama

POLECANE

Nasze recenzje

Ostatnio na forum

Prawne ciekawostki

Eksperci portalu infor.pl

PB Online

Serwis badań internetowych

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »