Samochody roku 2010 według Playboya

Grudzień to czas wszelkich podsumowań. Zestawienia pojawiają się też w świecie motoryzacyjnym. Co ciekawe dokonują ich nie tylko redakcje motoryzacyjne, wyzwanie podjął między innymi Playboy, który traktuje samochody jako męski gadżet.
Według redakcji Playboy’a bezkonkurencyjny okazał się następca SLR McLarena, czyli Mercedes SLS AMG. Dostępny w sprzedaży jako dwudrzwiowe coupé, wyposażone w silnik V8 o imponującej pojemności 6,2 litra, współpracujący z siedmiobiegową skrzynią biegów DCT. SLS stylistycznie nawiązuje do sportowego modelu Mercedesa 300 SL, produkowanego w latach pięćdziesiątych.
Zobacz również: Jakie auto chcesz dostać pod choinkę?
W kategorii „Najlepsze auto hybrydowe” miejsce pierwsze zajęła futurystycznie wyglądająca Honda CR-Z. Wśród kabrioletów wygrywa leciutkie Porsche Boxster Spyder z sześciocylindrowym silnikiem, 3,4 litrowym osiągającym moc 320 KM. Cadillac CTS-V odniósł zwycięstwo w grupie sportowych coupé, zaś spośród SUV-ów wyróżniony został Jeep Grand Cherokee. Tytuł „Najlepszego auta elektrycznego” otrzymał samochód należący do General Motors, czyli Chevrolet Volt, który bez ładowania może przejechać aż 1030 kilometrów.
Zobacz również: Hyundai i40 zastąpi Sonatę
W grupie „Najlepsze auto za grosze” wskazano na Mazdę 2, oferowaną w dwóch wersjach nadwoziowych i jedenastu wariantach kolorystycznych. „Auto, które osiągnie sukces” to efekt współpracy Hyundaia i Mitsubishi, czyli potencjalny konkurent Mercedesa i BMW, w postaci Hyundaia Equusa, na Bliskim Wschodzie znanego jako Hyundai Centennial. Natomiast kategorię sportowych sedanów zdominował brytyjski Aston Martin Rapide.
Komentarze(0)
Pokaż: