REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Ford Mustang po faceliftingu - cena w Polsce

Sebastian Tomaszewski
Ford Mustang po faceliftingu - cena w Polsce / fot. Ford
Ford Mustang po faceliftingu - cena w Polsce / fot. Ford
Ford

REKLAMA

REKLAMA

Najpopularniejsze auto sportowe świata właśnie otrzymało nowe ceny. Ford Mustang podrożał nawet o 17 tys. zł. Jaka jest podstawowa cena Mustanga w Polsce i jak kształtuje się cennik tego modelu?
Ford Mustang

Ford

Ford

REKLAMA

Ford Mustang nie potrzebuje reklamy. Pierwsza generacja tego modelu zadebiutowała w 1964 roku i od razu stała się bestsellerem. Amerykanie nareszcie dostali sportowy samochód, który był dostępny finansowo dla szerszej grupy odbiorców i był odpowiedzią na sportowe auta z Europy. Przez ponad 50 lat zadebiutowało łącznie 6 generacji - jedne bardziej udane, drugie brzydkie i zapomniane. Mustang odżył za sprawą V. generacji, która w możliwie jak największym stopniu nawiązywała do protoplasty.

REKLAMA

W 2015 roku Mustang VI. generacji trafił oficjalnie na polski rynek, natomiast w ubiegłym roku auto przeszło facelifting. Przeprojektowano przód, zmieniono reflektory oraz dodano nowe wloty powietrza. W tylnej części nadwozia zmienił się zderzak i spojler, przeprojektowano światła LED oraz poszerzono ofertę o dodatkowe, efektowne lakiery. We wnętrzu poprawiono jakość materiałów, a zamiast tradycyjnych zegarów, można zamówić 12-calowy ekran. Po liftingu, zmniejszono moc podstawowej  odmiany 2,3 EcoBoost (znana z Forda Focusa) z 317 do 290 KM, za to odmianę V8 wzmocniono z 410 do 450 KM. Do oferty dodano też nowy 10-biegowy „automat”.

Ford Mustang po faceliftingu - cena

Dotychczas ceny, na tle konkurenci, były wyjątkowo atrakcyjne. 5-litrowe V8 o mocy ponad 400 KM Ford wyceniał na 178 tys. zł. Wraz ze zmianami, w tym roku wzrosła niestety też cena zakupu auta. Za podstawową odmianę z turbodoładowanym silnikiem o pojemności 2.3 litra oraz 6-biegową skrzynią manualną trzeba zapłacić o 13 tys. zł więcej niż wcześniej. Teraz zostawimy w salonie minimum 170 300 zł. Najbardziej lubiana i pożądana wersja V8 podrożała o 17 tys. zł – cennik tej odmiany zaczyna się od 195 300 zł za wóz z manualnż skrzynią biegów.

Ford Mustang po faceliftingu - cennik

Silnik/Wersja Fastback Convertible
2.3 EcoBoost (M6) 170 300 zł 187 300 zł
2.3 EcoBoost (A10) 179 300 zł 196 300 zł
5.0 V8 (M6) 195 300 zł 212 300 zł
5.0 V8 (A10) 204 300 zł 221 300 zł
Ford Mustang po faceliftingu - cena w Polsce / fot. Ford
Ford
Ford Mustang po faceliftingu - cena w Polsce / fot. Ford
Ford
Ford Mustang po faceliftingu - cena w Polsce / fot. Ford
Ford
Ford Mustang po faceliftingu - cena w Polsce / fot. Ford
Ford
Ford Mustang po faceliftingu - cena w Polsce / fot. Ford
Ford
Ford Mustang po faceliftingu - cena w Polsce / fot. Ford
Ford
Ford Mustang po faceliftingu - cena w Polsce / fot. Ford
Ford
Ford Mustang po faceliftingu - cena w Polsce / fot. Ford
Ford
Autopromocja

REKLAMA

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

REKLAMA

Komentarze(0)

Pokaż:

Uwaga, Twój komentarz może pojawić się z opóźnieniem do 10 minut. Zanim dodasz komentarz -zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.
    QR Code

    © Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

    Moto
    Zapisz się na newsletter
    Zobacz przykładowy newsletter
    Zapisz się
    Wpisz poprawny e-mail
    Zagraniczny kierowca taxi w Polsce. Wiecie, że ponad połowa posiada wyższe wykształcenie?

    Zagraniczni kierowcy taxi w Polsce stali się standardem. Za kierownicami zasiadają głównie Ukraińcy, Białorusini i Gruzini. Aby ich poznać, FreeNow przeprowadziło badanie ankietowe wśród 1500. z nich.

    Ile zarabiają kierowcy zawodowi w Polsce?

    Dziś porozmawiamy o kierowcy samochodu ciężarowego lub autobusu w Polsce. Ile zarabiają? Oraz jak ich zarobki rosły na przestrzeni ostatnich lat?

    AFIR już obowiązuje. I stanowi potężne wyzwanie. Całe szczęście nie dla kierowców

    AFIR brzmi groźnie. Czy jednak kierowcy w Polsce mają się czego bać? Oni tak właściwie nie. Nowe rozporządzenie stanowi wyzwanie, ale dla operatorów pracujących na rynku elektromobilności. Stawia ambitne cele.

    Dziś wielka akcja policji "Pomiar prędkości". Na drogi ruszy cały sprzęt pomiarowy. Noga z gazu!

    Policja będzie dziś prowadzić wielką akcję "Pomiar prędkości". Na drogach pojawi się praktycznie cały dostępny sprzęt. Widać będzie mierniki stacjonarne, nieoznakowane i oznakowane radiowozy, a do tego będą prowadzone kaskadowe pomiary prędkości.

    REKLAMA

    Im więcej samochodów elektrycznych w Polsce, tym więcej musi być stacji ładowania – nowe prawo już działa

    Unia Europejska już dawno uznała, że główną barierą pożądanego tempa przyrostu samochodów elektrycznych jest gęstość stacji ładowania. W przeciwieństwie do konwencjonalnych pojazdów, dla których stacje paliw budowane są już od ponad stulecia, stacje obsługi dla elektryków trzeba zbudować błyskawicznie.

    Stacje ładowania elektryków (min. 400 kW) co 60 km do 2025 roku. Przepisy AFIR już weszły w życie - czy dadzą spodziewane efekty?

    W sobotę 13 kwietnia 2024 r. weszło w życie unijne rozporządzenie ws. rozwoju infrastruktury paliw alternatywnych (AFIR), które nakłada na państwa członkowskie obowiązek rozbudowy sieci ładowania pojazdów elektrycznych. Nowe regulacje stawiają ambitne cele przed Polską i pozostałymi krajami UE oraz stanowią istotny krok w rozwoju zeroemisyjnego transportu. Aby dostosować się do nowych przepisów, działania Polski powinny być skoncentrowane na współpracy interesariuszy w taki sposób, aby zwiększać liczbę stacji ładowania o odpowiedniej mocy i zapewniać im szybkie przyłącze do sieci. 

    Ile kosztuje hybrydowa Dacia Jogger? Rumuńska nowość w polskich salonach

    Rumuńska marka stawia na technologię. To widać nie tylko po nowym Dusterze, ale i starszych modelach. Przykład? W Polsce debiutuje właśnie Dacia Jogger Hybrid 140. Ile kosztuje ta mocno rodzinna hybryda?

    Ten samochód jest wart 6,3 mln, ale... sztuk! On też był jednym z pionierów rynku SUV-ów

    Poprzednika zaprojektował sam Giorgetto Giugiaro. Twórcy Golfa II nie mieli zatem łatwego zadania. Historia pokazuje jednak, że wywiązali się z niego w stu procentach. Bo drugi etap ewolucji był ważnym elementem legendy kompaktowego Volkswagena.

    REKLAMA

    Nowe paliwo pojawi się w Polsce. Wielka zmiana na stacjach benzynowych od 1 maja

    Już 1 maja na polskich stacjach paliw pojawi się kolejna rewolucja. Z dystrybutorów zacznie płynąć nowe paliwo. Nowe, czyli tak właściwie to jakie? I czy ma to coś wspólnego np. z wycofywaniem się z E10? Sprawdźmy.

    Test: Nissan X-Trail 1.5 VC-T MHEV. To niby tylko zwykły, benzynowy X-Trail. Jednak zwykły nie jest

    To miał być zwykły X-Trail, ale mimo wszystko taki zwykły nie jest. Bo standardowy benzyniak moim zdaniem stanowi soczewkę. Soczewkę, która uwydatnia tylko zalety tego SUV-a. Przy tym teście warto jednak zadać pewne pytanie. Czy rodzinny Nissan nie jest trochę zbyt drogi?

    REKLAMA