reklama
| INFORLEX | GAZETA PRAWNA | KONFERENCJE | INFORORGANIZER | APLIKACJE | KARIERA | SKLEP
reklama
reklama
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Moto > Motonews > Rynek > Wielkie obniżki cen w Citroenie i koniec z rabatami!

Wielkie obniżki cen w Citroenie i koniec z rabatami!

Citroen kończy z polityką wielkich rabatów! W zamian za to wyraźnie obniża ceny swoich samochodów i wprowadza nowe wersje wyposażeniowe, lepiej dostosowane do realnych potrzeb klientów.

Citroen obniża ceny samochodów

1 czerwca Citroën wprowadzi nową politykę handlową. Pojawi się nowa oferta: human – simple – smart, która ma być lepiej dostosowana do zmieniających się potrzeb konsumentów, prostsza i bardziej przejrzysta. Ze 102 wersji modeli osobowych zostaną 63, a po znaczącej obniżce cenowej nowe modele Citroëna mają być jednymi z najtańszych na rynku.

To nie jest tylko nowa strategia. Śmiem nazwać to, co zrobiliśmy, mianem rewolucji handlowej. Od 1 czerwca diametralnie zmieniliśmy wszystko, co do tej pory istniało – mówi agencji Newseria Biznes Jacek Trojanowski, dyrektor generalny Citroën Polska. – Przede wszystkim bardzo mocno obniżyliśmy ceny wszystkich samochodów. Od tej chwili cena, którą klient znajdzie na portalu motoryzacyjnym, na stronie Citroën.pl czy przeczyta w prasie motoryzacyjnej będzie rzeczywistą ceną, którą zapłaci w salonie.

Citroën opiera swoją nową politykę handlową na trzech kluczowych wartościach: optimistic, human i smart. Przedstawiciele marki podkreślają, że to odpowiedź na zmieniające się nawyki klientów.

Zobacz też: Test Citroen C4 Cactus 1.2 PureTech 82: w mieście zakwitł kaktus

Oferta ma być przede wszystkim prostsza, dlatego marka redukuję gamę oferowanych wersji – z obecnych 102 wersji modeli osobowych w nowej strategii znajdą się 63. Poza tym schemat zakupowy w znacznej mierze przenosi się do internetu, wymaga więc szybkiej, prostej i precyzyjnej informacji. Dotyczy to również ceny.

Jeżeli na portalach internetowych klient znajduje cenę, jaką stosowaliśmy do tej pory, czyli wysoką cenę cennikową, to być może już z góry straciliśmy pewną grupę klientów, bo oni już nie chcieli wykonać kolejnego kroku, pójść do salonu i dowiedzieć się, jaka jest rzeczywista, finalna cena zakupu – mówi Trojanowski.

Nowością jest wprowadzenie na rynek serii specjalnej More Life, czyli aut z każdego modelu z takim wyposażeniem, jakiego najczęściej poszukują polscy klienci. Modele z tej serii wszystkie opcje będą miały wliczone w cenę, dzięki czemu ostateczny koszt zakupu będzie znany od razu.

Na nowej strategii zyska zarówno klient, jak i marka. Klient, bo ma pełną przejrzystość naszej oferty. My, bo jeżeli produkt i jego wartości oraz technologie będą w centrum uwagi, to w rozmowie handlowej pozwoli nam to sprzedawać więcej i w dodatku będą to samochody lepiej wyposażone. Obydwie strony wygrywają również dlatego, że dostępność tych samochodów staje się lepsza – wymienia Trojanowski.

reklama

Przydatne formularze online

Czytaj także

Narzędzia przedsiębiorcy

reklama
reklama
reklama

POLECANE

reklama

Nasze recenzje

Ostatnio na forum

reklama

Prawne ciekawostki

reklama

Eksperci portalu infor.pl

Plantronics

Plantronics jest pionierem technologii audio i liderem rynku rozwiązań komunikacyjnych.

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »
reklama
reklama
reklama