reklama
| INFORLEX | GAZETA PRAWNA | KONFERENCJE | INFORORGANIZER | APLIKACJE | KARIERA | SKLEP
reklama
reklama
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Moto > Motonews > Rynek > Mercedes liderem polskiego rynku premium!

Mercedes liderem polskiego rynku premium!

W roku 2019 trzeci rok z rzędu Mercedes był najchętniej kupowanym samochodem segmentu premium w Polsce. Marka dostarczyła nadwiślańskim kierowcom w sumie 21 763 pojazdy.

Rok 2019 zakończył się dla polskiego oddziału Mercedesa wynikiem na poziomie 21 763 sztuk sprzedanych aut. To pozwala Niemcom na uzyskanie 3-proc. wzrostu sprzedaży oraz utrzymanie pozycji lidera w segmencie premium nad Wisłą. Najlepszy miesiąc? To zdecydowanie grudzień. Pod koniec roku Mercedes dostarczył kierowcom w sumie 3120 fabrycznie nowych samochodów. W stosunku do grudnia roku 2018 zagwarantowało to marce wzrost popytu sięgający 17,6 proc.

Najpopularniejsze Mercedesy w roku 2019?

Absolutnym hitem sprzedaży w gamie okazały się średniej wielkości SUV-y. Mercedes GLC i GLC Coupe znalazły w sumie 4723 nabywców. Na drugiej pozycji w rankingu popularności rok 2019 zakończyła klasa A. W jej przypadku zbyt wyniósł 2696 egzemplarzy. Trzeci na podium znalazł się mały SUV - Mercedes GLA. Co wpłynęło na sukces marki? Wskazywanych jest kilka czynników. W roku 2019 ważna jednak była ofensywa modelowa. do krajowych salonów trafiły m.in. Klasa A w nieoferowanej dotąd wersji Limuzyna, przebojowe nowe odsłony CLA Coupé i CLA Shooting Brake, nowa generacja SUV-a klasy wyższej GLE, a także pierwszy Mercedes wyłącznie na prąd - model EQC.

Nasza oferta modeli SUV, z wprowadzonymi niedawno do polskich cenników: nowymi GLA, GLB i GLS jest na dziś całkowicie odnowiona, a udział sylwetek SUV stanowi już ponad 40% sprzedaży Mercedes-Benz w Polsce. Naszym orężem była nie tylko odnowiona gama, ale referencyjna paleta dostępnych technologii w tym nowa marka produktowo-techonologiczna EQ, za którą stoi 13 odmian hybryd plug-in oraz nowy model EQC. Ten rok to także wzrost potencjału naszych partnerów - otwarcie nowych obiektów Inter-Cars II w Rudzie Ślaskiej i jedynego w Europie AMG Brand Center w Gdańsku - podsumował Marcin Kwoka, dyrektor sprzedaży Mercedes-Benz Cars w Polsce.

reklama

Przydatne formularze online

Czytaj także

Narzędzia przedsiębiorcy

reklama
reklama
reklama

POLECANE

reklama

Nasze recenzje

Ostatnio na forum

reklama

Prawne ciekawostki

reklama

Eksperci portalu infor.pl

Dariusz Dwojewski

Doktor nauk prawnych, specjalista z zakresu prawa pracy, prawa oświatowego i prawa ubezpieczeń społecznych

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »
reklama
reklama
reklama