reklama
| INFORLEX | GAZETA PRAWNA | KONFERENCJE | INFORORGANIZER | APLIKACJE | KARIERA | SKLEP
reklama
reklama
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Moto > Motonews > Rynek > Co Polacy sądzą o markach samochodowych? EFL to wie!

Co Polacy sądzą o markach samochodowych? EFL to wie!

Europejski Fundusz Leasingowy postanowił sprawdzić co Polacy sądzą o markach samochodowych. Czy popularne stereotypy znajdują odzwierciedlenie w prawdziwym życiu? Sprawdźmy.

Ankieterzy wysłani do kierowców przez Europejski Fundusz leasingowy pytali o takie cechy jak: niezawodność, bezpieczeństwo, elegancja, komfort, szybka jazda, wysokie koszty eksploatacji, nowoczesność, rodzina czy idealne auto służbowe. Jakie padały odpowiedzi. To przedstawia grafika poniżej. Lista w części dość dobrze wpisuje się w rynkowe stereotypy. W końcu Volvo od zawsze kojarzy się z bezpieczeństwem, Toyota niezawodnością, Mercedes komfortem, a BMW szybką jazdą.

Co Polacy sądzą o markach samochodowych? EFL to wie!

Motoryzacyjne stereotypy sprawdzają się?

Czy są jakieś zaskoczenia? Choć aż 27 proc. respondentów w roli auta bezpiecznego wskazało Volvo, jednocześnie dla 22 proc. odpowiadających synonimem samochodu dla rodziny jest Skoda. Szwedzkiej marki zabrakło w pierwszej trójce w tej kategorii. Ciekawa sytuacja dotyczy też nowoczesności. Bo w tym przypadku pierwsza lokata z wynikiem na poziomie 17 proc. przypadła Toyocie - rynkowemu liderowi w kwestii promowania napędów hybrydowych. Drugie i trzecie miejsce zajął odpowiednio Mercedes i Audi.

Badanie zlecone przez Europejski Fundusz Leasingowy było prowadzone na terenie Polski na próbie 1015 osób. Zadanie postawione przed respondentami było proste - do konkretnej cechy mieli przypisać maksymalnie trzy marki samochodowe. W ankiecie pojawiło się w sumie 16 firm - w tym Audi, Alfa Romeo, BMW, Dacia, Fiat, Ford, Honda, Mercedes, Opel, Peugeot, Renault, Seat, Toyota, Škoda, Volkswagen czy Volvo.

reklama

Przydatne formularze online

Czytaj także

Data publikacji:

Autor:

Źródło:

INFOR

Zdjęcia

Co Polacy sądzą o markach samochodowych? EFL to wie!
Co Polacy sądzą o markach samochodowych? EFL to wie!

Kodeks pracy 2020. Praktyczny komentarz z przykładami129.00 zł
reklama

Narzędzia przedsiębiorcy

reklama
reklama
reklama

POLECANE

reklama

Nasze recenzje

Ostatnio na forum

reklama

Prawne ciekawostki

reklama

Eksperci portalu infor.pl

JGBS Biernat & Partners S.K.A.

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »

reklama
reklama
reklama