| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJE | KARIERA | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Moto > Motonews > Premiery i zapowiedzi > Oto nowy Peugeot 508

Oto nowy Peugeot 508

Przyszedł czas na następcę flagowego modelu francuskiej marki. Nowy Peugeot 508 schudł o 70 kg w porównaniu do poprzednika, a sylwetką przypomina teraz czterodrzwiowe coupe.

Źródło: Peugeot

Poprzednia generacja 508 zadebiutowała w 2010 roku. Auto zastąpiło modele 407 oraz 607, a konstrukcyjnie bazowało na Citroenie C5. Peugeot 508 wyznaczył nową jakość u francuskiego producenta, ale nie był tak popularny jak Opel Insignia i Volkswagen Passat.

Nowy Peugeot 508 ma szansę to zmienić. Na oficjalnych zdjęciach opublikowanych w Internecie widać, że projektanci stworzyli linię nadwozia w stylu coupe. Auto wygląda bardziej dynamicznie i nowocześnie. Mierzy zaledwie 1,40 m wysokości, więc jest niższe o 6 cm, a z długością nadwozia 4,75 m jest o 8 cm krótsze od poprzednika. Zmniejszył się też rozstaw osi, dokładnie o 24 mm. Z tyłu nadwozia w oczy rzucają się charakterystyczne światła, połączone czarnym pasem, jak w modelu 3008. Z przodu uwagę zwraca nowy grill z pionowymi ledowymi światłami w zderzaku, które ładnie wkomponowano w przednie reflektory. Sportowy charakter podkreślają m.in. opadająca linia dachu i drzwi bez ramek, oferowane nawet w podstawowych odmianach.

We wnętrzu została charakterystyczna dla francuskiego producenta, mała kierownica. Nie znajdziemy żadnych klasycznych zegarów, wszystko zastąpiono wirtualnymi zegarami oraz dużym, 8- lub 10-calowym ekranem systemu multimedialnego. Cieszymy się, że Peugeot  zostawił eleganckie przyciski na konsoli środkowej, znane z innych modeli. Dobrą wiadomością jest możliwość zamówienia przednich foteli AGR z certyfikatem lekarzy specjalizujących się w leczeniu schorzeń kręgosłupa, jak w Oplu. Przypomnijmy, że rok temu PSA kupiło Opla od General Motors. Bagażnika ma pojemność 487 l.

Nowy model klasy średniej Peugota początkowo będzie oferowany z benzynowym silnikiem 1.6 THP (180 oraz 225 KM w wersji  GT) i dwoma dieslami – 1.5 BlueHDi (130 KM) i 2.0 (130-180 KM). Standardowo otrzymamy 6-biegowy „manual” lub 8-biegową automatyczną skrzynię biegów. W 2019 ma się pojawić wersja hybrydowa plug-in o mocy 300 KM.

Nowy Peugeot zaliczy publiczną premierę na targach motoryzacyjnych w Genewie.

Czytaj także

Data publikacji:

Autor:

Źródło:

INFOR

Zdjęcia

Peugeot 508 / fot. Peugeot
Peugeot 508 / fot. Peugeot

Peugeot 508 / fot. Peugeot
Peugeot 508 / fot. Peugeot

Peugeot 508 / fot. Peugeot
Peugeot 508 / fot. Peugeot

Peugeot 508 / fot. Peugeot
Peugeot 508 / fot. Peugeot

Peugeot 508 / fot. Peugeot
Peugeot 508 / fot. Peugeot

Peugeot 508 / fot. Peugeot
Peugeot 508 / fot. Peugeot

Peugeot 508 / fot. Peugeot
Peugeot 508 / fot. Peugeot

Peugeot 508 / fot. Peugeot
Peugeot 508 / fot. Peugeot

Peugeot 508 / fot. Peugeot
Peugeot 508 / fot. Peugeot

Peugeot 508 / fot. Peugeot
Peugeot 508 / fot. Peugeot

Peugeot 508 / fot. Peugeot
Peugeot 508 / fot. Peugeot

Peugeot 508 / fot. Peugeot
Peugeot 508 / fot. Peugeot

Webinarium: VAT 2018: split payment, faktura do paragonu, ograniczenia prawa do odliczenia VAT i inne ważne zmiany146.37 zł

Narzędzia przedsiębiorcy

reklama

POLECANE

Nasze recenzje

Ostatnio na forum

Prawne ciekawostki

Eksperci portalu infor.pl

mgr inż. Adam Górski

Ekspert ds. Elektroenergetyki oraz Systemów i sieci komputerowych.

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »