REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Mercedes-Benz Klasy C po faceliftingu – zapatrzony w starszego brata

Sebastian Tomaszewski
Mercedes-Benz Klasy C po faceliftingu – zapatrzony w starszego brata / fot. Mercedes
Mercedes-Benz Klasy C po faceliftingu – zapatrzony w starszego brata / fot. Mercedes
Mercedes

REKLAMA

REKLAMA

Mercedes-Benz Klasy C ostatnio przeszedł kurację odmładzającą. Konkurent BMW Serii 3 i Audi A4 otrzymał m.in. nowe reflektory i systemy bezpieczeństwa.
Mercedes Klasy C

Mercedes

Mercedes

Choć premiera nowej Klasy C odbyła się pięć lat temu, model wciąż świetnie się prezentuje. Wygląda jak mniejsza wersja flagowej Klasy S, ale kosztuje trzykrotnie mniej. To już jest dobry argument przemawiający za zakupem. Niedawno samochód przeszedł facelifting, który jeszcze bardziej upodobnił go do większego brata.

REKLAMA

Z przodu odświeżoną Klasę C poznamy po przeprojektowanym zderzaku, zmienionej atrapie chłodnicy i nowych reflektorach. W przypadku tych ostatnich, nie są to tylko zmiany kosmetyczne. W ofercie pojawią się nowe matrycowe reflektory Led Multibeam Ultra Range – matryca zbudowana jest z 84 diod, które potrafią dostosować się do panującej sytuacji na drodze. Z tyłu zmiany są jeszcze subtelniejsze, zmieniono m.in. dolną część zderzaka.

REKLAMA

Zdecydowanie więcej zmian uświadczymy po wejściu do wnętrza. Poprawiono jakość materiałów, można wybrać nowe kolory wykończenia, a już w standardzie otrzymamy system bezkluczykowy. W opcji pojawił się nowy cyfrowy zestaw wskaźników o przekątnej 12,3-cala oraz znana z modeli Klasy E i S kierownica wielofunkcyjna z panelami dotykowymi na obu ramionach kierownicy. Zależnie od wersji wyposażenia, ekran multimediów ma 7 lub 10,25 cala. Nie zabraknie w wyposażeniu topowego systemu nagłośnienia, sygnowanego przez firmę Burmester.

Nowa Klasa C zaczęła aspirować do wyższej klasy. Pojawił się, znany z Klasy S, system Energizing. Ma za zadanie jak najbardziej uprzyjemnić podróż i poprawić nastrój kierowcy. System ustawi właściwą temperaturę, dobierze program masowania fotela, rozpyli zapachy, zmieni oświetlenie i wybierze muzykę pasującą do chwili. Gdy właściciel będzie się relaksować, Klasa C o niego zadba nowymi systemami bezpieczeństwa, jak Active Distance Assist Distronic analizujący dane z nawigacji i potrafiący zmniejszyć prędkość, gdy będziemy zbliżać się do skrzyżowania.

Więcej informacji o nowym Mercedesie Klasy C poznamy podczas targów motoryzacyjnych w Genewie.

Mercedes-Benz Klasy C po faceliftingu – zapatrzony w starszego brata / fot. Mercedes
Mercedes
Mercedes-Benz Klasy C po faceliftingu – zapatrzony w starszego brata / fot. Mercedes
Mercedes
Mercedes-Benz Klasy C po faceliftingu – zapatrzony w starszego brata / fot. Mercedes
Mercedes
Mercedes-Benz Klasy C po faceliftingu – zapatrzony w starszego brata / fot. Mercedes
Mercedes
Mercedes-Benz Klasy C po faceliftingu – zapatrzony w starszego brata / fot. Mercedes
Mercedes
Mercedes-Benz Klasy C po faceliftingu – zapatrzony w starszego brata / fot. Mercedes
Mercedes
Mercedes-Benz Klasy C po faceliftingu – zapatrzony w starszego brata / fot. Mercedes
Mercedes
Mercedes-Benz Klasy C po faceliftingu – zapatrzony w starszego brata / fot. Mercedes
Mercedes
Mercedes-Benz Klasy C po faceliftingu – zapatrzony w starszego brata / fot. Mercedes
Mercedes
Mercedes-Benz Klasy C po faceliftingu – zapatrzony w starszego brata / fot. Mercedes
Mercedes
Mercedes-Benz Klasy C po faceliftingu – zapatrzony w starszego brata / fot. Mercedes
Mercedes
Mercedes-Benz Klasy C po faceliftingu – zapatrzony w starszego brata / fot. Mercedes
Mercedes
Mercedes-Benz Klasy C po faceliftingu – zapatrzony w starszego brata / fot. Mercedes
Mercedes
Mercedes-Benz Klasy C po faceliftingu – zapatrzony w starszego brata / fot. Mercedes
Mercedes
Mercedes-Benz Klasy C po faceliftingu – zapatrzony w starszego brata / fot. Mercedes
Mercedes
Mercedes-Benz Klasy C po faceliftingu – zapatrzony w starszego brata / fot. Mercedes
Mercedes
Autopromocja

REKLAMA

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

Moto
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Dłuższa trasa elektrykiem: ładowanie auta przestaje być problemem bo sieć stacji zaczyna się pokrywać z siecią Biedronki

Wkrótce ruszając w dalszą trasę samochodem elektrycznym i szykując plan podróży łatwiej będzie wybrać market Biedronki na trasie na przerwę połączoną z ładowaniem auta niż przeglądać samą sieć dostępnych stacji ładowania. Biedronka we współpracy z firmą Powerdot stara się w szczególności wypełniać nowymi stacjami ładowania wszelkie białe plamy polskiej elektromobilności.

Blisko milion pasażerów. Tylu w 2023 r. przewiozły wąskotorówki. Nie wiedzieliście, że takie pociągi jeszcze jeżdżą?

Koleje wąskotorowe po latach zapomnienia znów stają się popularne w Polsce. W 2023 r. podróżowało nimi ponad 948 tys. osób. To prawie dwukrotnie więcej niż przed 10 laty. A to nie koniec ciekawych statystyk.

Mitsubishi się rozpędza. Nowy ASX stał się właśnie starym ASX-em. Na rynku zadebiutuje nowsza wersja

Mitsubishi szykuje się do liftingu nowego ASX-a. Samochód w zmienionej formie zadebiutuje w Polsce już jesienią tego roku. Tak, dobrze zgadliście. W tle nowego ASX-a nadal powiewać będzie francuska flaga. A metod modernizacji można upatrywać w poliftingowym Capturze.

Gęstszy olej w starym silniku? To popularny mit wśród kierowców. Ile w nim prawdy?

Auto ma spory przebieg? Zatem do silnika trzeba wlać gęstszy olej. To ma wydłużyć jego żywotność. Tak przynajmniej mówi popularny wśród kierowców mit. Okazuje się jednak, że efekt może być zupełnie odwrotny. Mechanicy i specjaliści z rynku mechanicznego ostrzegają.

REKLAMA

Znamy cenę nowych tablic rejestracyjnych. Będą droższe od starych. A i tak nie dostanie ich każdy kierowca

1 czerwca 2024 r. w Polsce pojawią się nowe tablice rejestracyjne. Żółte oznaczenia z czerwonymi literami będą przeznaczone do czasowej rejestracji samochodów osobowych przeznaczonych do zawodów sportowych. Ile będzie kosztować ich wydanie?

MAN stworzy ciężarówkę z napędem wodorowym. hTGX nie będzie miał ogniwa paliwowego. On będzie spalać wodór

Nowa ciężarówka MAN hTGX zadebiutuje w 2025 r. Będzie to pojazd wyposażony w silnik spalinowy. Jego paliwem stanie się wodór. Ciągnik ma mieć zastosowanie specjalne. Czemu jednak MAN nazywa go pojazdem bezemisyjnym?

Jak podróżować z przyczepą kempingową? Jak się przygotować na taki wyjazd?

Pokój hotelowy z widokiem na jezioro i wraz z serią osobistych drobiazgów? Proszę bardzo! To jednak z zalet podróżowania z przyczepą kempingową. Sezon na takie wyjazdy właśnie w Polsce startuje. Warto zatem podpowiedzieć, jak kierowca może się do niego przygotować.

Wielkie zmiany dla kierowców w Gliwicach, Częstochowie i Tomaszowie Mazowieckim. Obejmą m.in. DTŚ

Rząd szykuje wielkie zmiany dla kierowców. Wyznaczył odcinki dróg w Gliwicach, Częstochowie i Tomaszowie Mazowieckim, które stracą status dróg krajowych. Nowelizacja, która wejdzie w życie 1 stycznia 2025 r., obejmuje m.in. legendarną Drogową Trasę Średnicową. Szlaki te wyjdą spod zarządu GDDKiA. Co to oznacza?

REKLAMA

Nowy zakład bieżnikowania opon w Polsce. Handlopex wykorzysta technologię Bridgestone

Handlopex uruchamia zakład bieżnikowania opon używanych w Kleszczelach. Ten każdego roku rocznie będzie produkował ok. 12 000 opon bieżnikowanych w technologii Bandag. Technologii Bandag, która została opracowana przez Bridgestone.

1,4 mld zł na autobusy z KPO. Nowy nabór dofinansuje nie tylko zakup autobusów elektrycznych

Ministerstwo infrastruktury ogłasza drugi nabór w konkursie autobusowym. Dostępna jest pula 1 403,5 mln zł. Za tą kwotę z KPO ma zostać sfinansowany zakup 372 autobusów. I nie muszą być one zeroemisyjne.

REKLAMA