reklama
| INFORLEX | GAZETA PRAWNA | KONFERENCJE | INFORORGANIZER | APLIKACJE | KARIERA | SKLEP
reklama
reklama
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Moto > Motonews > Premiery i zapowiedzi > Sportowy Lexus GS F zadebiutuje w Goodwood!

Sportowy Lexus GS F zadebiutuje w Goodwood!

Lexus GS F, sportowa limuzyna z Japonii, zadebiutuje lada moment na festiwalu prędkości w Goodwood. Póki co, producent opublikował jedynie szczątkowe informacje na jego temat, ale wiemy już, że pod maską GS F zagości ten sam silnik, który napędza sportowe coupe RC F.

Lexus GS F z silnikiem 5.0 V8!

Nowy Lexus GS F zostanie pokazany publicznie po raz pierwszy podczas Festiwalu Prędkości Goodwood w dniach 26-28 czerwca.

Kolejny model ze znakiem F zademonstruje przyspieszenia, osiągi i doskonałe prowadzenie, a za kierownicą zobaczymy Mike’a Conway’a z zespołu Toyota Gazoo Racing.

Samochód z silnikiem V8 został wszechstronnie przetestowany w czasie programu rozwoju na torze Nürburgring Nordschleife i jest w pełni gotowy. Choć ukształtowanie toru i wzgórze  Goodwood nie da możliwości jazdy z maksymalna mocą, dźwięk silnika, prędkość na zakrętach i ostra stylizacja nadwozia zrobi na pewno duże wrażenie.

Zobacz też: Nowa Alfa Romeo Giulia: limuzyna z tylnym napędem

Festiwal odbywa się po światowym debiucie Lexusa GS F w Detroit na początku tego roku i jego europejskiej prezentacji podczas salonu w Genewie wiosną.

Korzystając z najlepszych tradycji przy projektowaniu modeli Lexusa linii F – jak Lexus LFA i nowe coupe Lexus RC F – Lexus GS F jest skonstruowany i zaprojektowany z myślą o wyjątkowych doznaniach za kierownicą. Zbudowany na bazie sportowej limuzyny GS zapewnia wyjątkowe osiągi i jakość prowadzenia. Wzmocnione nadwozie, zawieszenie o sportowej charakterystyce z systemem Torque Vectoring Differential – po raz pierwszy zastosowanym w Lexusie RC F – jest standardem.

Sercem samochodu jest 5.0-litrowy silnik V8, o mocy 477 KM i momencie 530 Nm. Jednostka napędowa będzie współpracować z 8-stopniową automatyczną skrzynią biegów z funkcją ręcznej zmiany przełożeń i czterema trybami pracy: normalnym, ekonomicznym oraz sportowym S i – przeznaczonym do jazdy po torze wyścigowym – sportowym S+. Legitymujący się najniższą w swojej klasie masą własną, wynoszącą 1830 kg, tylnonapędowy sedan GS F pod względem dynamiki rozpędzania nie będzie ustępował sportowemu coupe, zaś ze swoją maksymalną prędkością będzie trudnym przeciwnikiem dla wielu rasowych samochodów wyścigowych. 32-zaworowa jednostka typu DOHC jest nie tylko mocna, ale i ekonomiczna, dzięki możliwości przełączania się na cykl Atkinsona podczas spokojnej jazdy.

Źródło: materiały prasowe Lexus

reklama

Czytaj także

Narzędzia przedsiębiorcy

reklama
reklama
reklama

POLECANE

reklama

Nasze recenzje

Ostatnio na forum

reklama

Prawne ciekawostki

reklama

Eksperci portalu infor.pl

Agnieszka Kawałko

Prawnik.

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »
reklama
reklama
reklama