Peugeot Foodtruck - zestaw gastronomiczny na kołach
Historia PEUGEOT rozpoczęła się ponad dwa wieki temu we Francji, ojczyźnie wyśmienitej kuchni i motoryzacji. I nie jest to dziełem przypadku, ponieważ obie te dziedziny odwołują się do precyzji, alchemii i innowacyjności. Już w 1810 r. młyn należący do rodziny PEUGEOTÓW zamienił się w wytwórnię brzeszczotów do pił. Działalność produkcyjna szybko nabierała tempa i w 1840 r. pojawił się pierwszy młynek do kawy PEUGEOT, a później, w 1874 r. pierwszy młynek do pieprzu PEUGEOT, którego mechanizm był objęty bezterminową gwarancją. W 1882 r. powstał pierwszy pojazd PEUGEOT, bicykl, a wkrótce potem kolejny wizjonerski produkt ‑ pierwszy automobil PEUGEOT. Od tamtej pory na całym świecie na drogi wyjechało ponad 65 milionów pojazdów PEUGEOT.
W 2015 r. PEUGEOT jako jedyna marka na świecie nadal zajmuje się zarówno wytwarzaniem ekskluzywnych akcesoriów kuchennych, jak i designem oraz produkcją pojazdów ‑ samochodów, rowerów, skuterów ‑ produkowanych w milionach sztuk.
reklama
reklama
Te dwieście lat obfitujące w kreatywne projekty o ciekawej stylistyce przynosi dziś owoce w postaci innowacyjnej koncepcji food trucka, jedynej w swoim rodzaju wizji mobilnych usług gastronomicznych PEUGEOT gwarantujących zadowolenie i rozkosz dla zmysłów.
Od swego powstania PEUGEOT projektował i wytwarzał tysiące przedmiotów użytku domowego, a także środków transportu, które stanowią doskonały dowód naszego przemysłowego know-how i wszechstronności, a także opanowania nowych i funkcjonalnych form. Foodtruck PEUGEOT jest pokłosiem tych tradycji: to ruchomy przedmiot, samochód, który ‑ gdy nieruchomieje ‑ staje się wędrowną przestrzenią restauracyjną w niespotykanym dla food trucka kształcie. Pragniemy odwoływać się do różnych zmysłów - wzroku, smaku, węchu, słuchu, dotyku ‑ z właściwą dla PEUGEOT nowoczesnością i harmonią - Gilles Vidal, dyrektor ds. designu PEUGEOTA.
Założenia projektu Foodtruck
Zdaniem Cathal Loughnane kierującego Peugeot Design Lab: „W centrum naszego twórczego myślenia są zawsze użytkownicy. W przypadku Foodtrucka PEUGEOT mieliśmy na względzie zarówno tych, którzy gotują, jak i konsumentów. Zaciera się granica między wnętrzem i stroną zewnętrzną Foodtrucka PEUGEOT, każdy może zobaczyć, co gotuje szef kuchni i jak przygotowywane są potrawy. A szef jest blisko gości. Poprzez formę chcieliśmy także zaznaczyć przekształcanie się »przed« w »po«.