REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Nowe Renault Espace: ceny i wyposażenie

Renault Espace 2015
Renault Espace 2015
Renault

REKLAMA

REKLAMA

Rodzinny van Renault Espace pojawił się w polskich salonach sprzedaży. Oto ceny i wyposażenie poszczególnych jego wersji.

Nowe Renault Espace

REKLAMA

Nowy Espace pojawi się w sprzedaży w Polsce w maju br. W ofercie dostępne będą 3 poziomy wyposażenia: Life, Zen oraz najbardziej prestiżowy Initiale Paris. Oferta silnikowa obejmie 2 silniki wysokoprężne Energy dCi 130 i Energy dCi 160 EDC (w technologii Twin Turbo) oraz silnik benzynowy Energy TCe 200 EDC. Nowe Renault Espace będzie oferowane w cenie od 119 000 zł za wersję Life Energy dCi 130 do 155 900 zł za luksusową wersję Initiale Paris z silnikiem benzynowym Energy TCe 200 EDC lub do 163 000 zł za wersję Initiale Paris z silnikiem wysokoprężnym Energy dCi 160 EDC.

REKLAMA

Dzięki stosunkowo małej masie i doskonałej aerodynamice nadwozia, Nowy Espace może być z powodzeniem napędzany silnikami charakteryzującymi się niskim spalaniem i jednocześnie zapewniającymi dużą przyjemność z jazdy. Stało się to możliwe dzięki opanowaniu technologii downsizingu, a to za sprawą m.in. doświadczenia Renault zdobytego jako producenta silników przeznaczonych do wyścigów samochodowych.

• ENERGY TCE 200 EDC

Nowe Renault Espace proponuje nowy silnik benzynowy nastawiony na dynamikę i dostarczający wyjątkowe wrażenia z jazdy. Wyposażony w nowoczesne technologie (m.in. bezpośredni wtrysk),
w połączeniu z nową, 7-biegową, krótko zestopniowaną automatyczną skrzynią biegów EDC
z podwójnym sprzęgłem, zapewnia świetne przyspieszenia i niebywale dynamiczną jazdę.

Dalszy ciąg materiału pod wideo

• ENERGY DCI 160 EDC Z TECHNOLOGIĄ TWIN TURBO

Silnik Energy dCi 160 EDC z technologią Twin Turbo wyróżnia się elastyczną pracą i szybkością reakcji. Zapewniająca dynamiczną i komfortową jazdę automatyczna 6-biegowa skrzynia biegów EDC z podwójnym sprzęgłem dodatkowo wzmacnia przyjemność jazdy. Technologie te zapewniają Nowemu Renault Espace Energy dCi 160 EDC miejsce w ścisłej czołówce tego segmentu pod względem osiągów i efektywności energetycznej.

• ENERGY DCI 130 Z MECHANICZNĄ SKRZYNIĄ BIEGÓW

Silnik ten współpracuje z 6-biegową skrzynią mechaniczną. Został skonstruowany z myślą
o klientach, dla których priorytetem jest obniżenie kosztów eksploatacji i komfort. Cechuje się najlepszym stosunkiem mocy do zużycia paliwa na rynku.

We wszystkich wersjach wyposażenia Nowego Renault Espace dostępna jest opcja 7-miejscowego wnętrza, umożliwiająca przewóz 7 osób.

Wersja LIFE oferuje elementy wyposażenia charakterystyczne dla Nowego Renault Espace:

• atrakcyjny design: charakterystyczny przód, chromowane elementy, światła w 100% LED PURE VISION®,

• niezwykle doświetlone wnętrze dzięki panoramicznej szybie przedniej,

• nowe rozwiązania w zakresie funkcjonalności i przestronności wnętrza: system zmiany konfiguracji wnętrza ONE-TOUCH,  

• zaawansowane technologie: system multimedialny R-LINK 2 – intuicyjny w obsłudze tablet
z dużym ekranem 8,7”,

• systemy wspomagające prowadzenie pojazdu: system wspomagania parkowania 360º z czujnikami umieszczonymi z przodu, tyłu i z boku.

REKLAMA

Od wersji ZEN z automatyczną skrzynią biegów EDC, Nowy Espace jest seryjnie wyposażony w unikalny system Renault Multi-Sense®. System harmonijnie łączy wszystkie technologie zapewniające intensywne doznania z jazdy: system 4Control®, elektrycznie sterowane amortyzatory, układ kierowniczy, skrzynię biegów, pracę i brzmienie silnika oraz oprawę świetlną wnętrza. Można samodzielnie wybrać dynamikę jazdy – od najbardziej komfortowego stylu po najbardziej sportowy.

Do dyspozycji kierowcy jest zaawansowany technologicznie układ napędowy, gwarantujący przyjemną i w pełni bezpieczną jazdę. Systemy wspomagające prowadzenie, np. system monitorowania martwego pola, powiadamiają kierowcę i wyprzedzają jego reakcje, zapewniając mu optymalny poziom kontroli nad sytuacją na drodze.

Nowe Renault Espace w wersji INITIALE PARIS oferuje unikalną estetykę i wysokiej klasy  materiały w połączeniu z wyjątkowym poziomem komfortu i bogatym wyposażeniem:

• specjalne, dostępne wyłącznie w tej wersji elementy wykończenia nadwozia:

- nowy, metalizowany kolor nadwozia Fioletowy Améthyste

- obręcze kół ze stopu metali lekkich 19”

•          tapicerka skórzana Nappa ze skóry licowej ciemnobrązowej lub w wersji cieniowanej w odcieniu szarobrązowym

- podgrzewane fotele przednie z regulacją elektryczną, regulacją podparcia lędźwiowego i funkcją masażu oraz z pamięcią ustawienia fotela kierowcy

- zagłówki typu „Relax” w pierwszym i drugim rzędzie

- przyciemniane szyby boczne wyposażone w żaluzje przeciwsłoneczne, klejone, by zapewnić lepszą izolację dźwiękową (dostępne już w wersji Zen)

• zaawansowane technologicznie wyposażenie:

- system nagłośnienia premium - BOSE Surround System

- pakiet Visio System® (zapewniający lepszą widoczność) zawierający adaptacyjne światła drogowe, system kontroli pasa ruchu (LWD) oraz system ostrzegania o nadmiernej prędkości
z funkcją rozpoznawania znaków drogowych  

- pakiet bezpieczeństwa z system kontroli bezpiecznej odległości oraz aktywnym systemem wspomagania nagłego hamowania

- inteligentny system wspomagania parkowania EASY PARK ASSIST z kamerą cofania
i asystentem parkowania

-  bezdotykowo i elektrycznie otwierana klapa bagażnika

- 4 koła skrętne 4Control.

Źródło: materiały prasowe Renault

Renault Espace 2015
Renault
Renault Espace 2015
Renault
Renault Espace 2015
Renault
Renault Espace 2015
Renault
Autopromocja

REKLAMA

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

REKLAMA

Komentarze(0)

Pokaż:

Uwaga, Twój komentarz może pojawić się z opóźnieniem do 10 minut. Zanim dodasz komentarz -zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.
    QR Code

    © Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

    Moto
    Zapisz się na newsletter
    Zobacz przykładowy newsletter
    Zapisz się
    Wpisz poprawny e-mail
    Zagraniczny kierowca taxi w Polsce. Wiecie, że ponad połowa posiada wyższe wykształcenie?

    Zagraniczni kierowcy taxi w Polsce stali się standardem. Za kierownicami zasiadają głównie Ukraińcy, Białorusini i Gruzini. Aby ich poznać, FreeNow przeprowadziło badanie ankietowe wśród 1500. z nich.

    Ile zarabiają kierowcy zawodowi w Polsce?

    Dziś porozmawiamy o kierowcy samochodu ciężarowego lub autobusu w Polsce. Ile zarabiają? Oraz jak ich zarobki rosły na przestrzeni ostatnich lat?

    AFIR już obowiązuje. I stanowi potężne wyzwanie. Całe szczęście nie dla kierowców

    AFIR brzmi groźnie. Czy jednak kierowcy w Polsce mają się czego bać? Oni tak właściwie nie. Nowe rozporządzenie stanowi wyzwanie, ale dla operatorów pracujących na rynku elektromobilności. Stawia ambitne cele.

    Dziś wielka akcja policji "Pomiar prędkości". Na drogi ruszy cały sprzęt pomiarowy. Noga z gazu!

    Policja będzie dziś prowadzić wielką akcję "Pomiar prędkości". Na drogach pojawi się praktycznie cały dostępny sprzęt. Widać będzie mierniki stacjonarne, nieoznakowane i oznakowane radiowozy, a do tego będą prowadzone kaskadowe pomiary prędkości.

    REKLAMA

    Im więcej samochodów elektrycznych w Polsce, tym więcej musi być stacji ładowania – nowe prawo już działa

    Unia Europejska już dawno uznała, że główną barierą pożądanego tempa przyrostu samochodów elektrycznych jest gęstość stacji ładowania. W przeciwieństwie do konwencjonalnych pojazdów, dla których stacje paliw budowane są już od ponad stulecia, stacje obsługi dla elektryków trzeba zbudować błyskawicznie.

    Stacje ładowania elektryków (min. 400 kW) co 60 km do 2025 roku. Przepisy AFIR już weszły w życie - czy dadzą spodziewane efekty?

    W sobotę 13 kwietnia 2024 r. weszło w życie unijne rozporządzenie ws. rozwoju infrastruktury paliw alternatywnych (AFIR), które nakłada na państwa członkowskie obowiązek rozbudowy sieci ładowania pojazdów elektrycznych. Nowe regulacje stawiają ambitne cele przed Polską i pozostałymi krajami UE oraz stanowią istotny krok w rozwoju zeroemisyjnego transportu. Aby dostosować się do nowych przepisów, działania Polski powinny być skoncentrowane na współpracy interesariuszy w taki sposób, aby zwiększać liczbę stacji ładowania o odpowiedniej mocy i zapewniać im szybkie przyłącze do sieci. 

    Ile kosztuje hybrydowa Dacia Jogger? Rumuńska nowość w polskich salonach

    Rumuńska marka stawia na technologię. To widać nie tylko po nowym Dusterze, ale i starszych modelach. Przykład? W Polsce debiutuje właśnie Dacia Jogger Hybrid 140. Ile kosztuje ta mocno rodzinna hybryda?

    Ten samochód jest wart 6,3 mln, ale... sztuk! On też był jednym z pionierów rynku SUV-ów

    Poprzednika zaprojektował sam Giorgetto Giugiaro. Twórcy Golfa II nie mieli zatem łatwego zadania. Historia pokazuje jednak, że wywiązali się z niego w stu procentach. Bo drugi etap ewolucji był ważnym elementem legendy kompaktowego Volkswagena.

    REKLAMA

    Nowe paliwo pojawi się w Polsce. Wielka zmiana na stacjach benzynowych od 1 maja

    Już 1 maja na polskich stacjach paliw pojawi się kolejna rewolucja. Z dystrybutorów zacznie płynąć nowe paliwo. Nowe, czyli tak właściwie to jakie? I czy ma to coś wspólnego np. z wycofywaniem się z E10? Sprawdźmy.

    Test: Nissan X-Trail 1.5 VC-T MHEV. To niby tylko zwykły, benzynowy X-Trail. Jednak zwykły nie jest

    To miał być zwykły X-Trail, ale mimo wszystko taki zwykły nie jest. Bo standardowy benzyniak moim zdaniem stanowi soczewkę. Soczewkę, która uwydatnia tylko zalety tego SUV-a. Przy tym teście warto jednak zadać pewne pytanie. Czy rodzinny Nissan nie jest trochę zbyt drogi?

    REKLAMA