Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Nowe Renault Espace: ceny i wyposażenie

Renault Espace 2015
Renault Espace 2015
Renault
Rodzinny van Renault Espace pojawił się w polskich salonach sprzedaży. Oto ceny i wyposażenie poszczególnych jego wersji.

Nowe Renault Espace

Nowy Espace pojawi się w sprzedaży w Polsce w maju br. W ofercie dostępne będą 3 poziomy wyposażenia: Life, Zen oraz najbardziej prestiżowy Initiale Paris. Oferta silnikowa obejmie 2 silniki wysokoprężne Energy dCi 130 i Energy dCi 160 EDC (w technologii Twin Turbo) oraz silnik benzynowy Energy TCe 200 EDC. Nowe Renault Espace będzie oferowane w cenie od 119 000 zł za wersję Life Energy dCi 130 do 155 900 zł za luksusową wersję Initiale Paris z silnikiem benzynowym Energy TCe 200 EDC lub do 163 000 zł za wersję Initiale Paris z silnikiem wysokoprężnym Energy dCi 160 EDC.

Dzięki stosunkowo małej masie i doskonałej aerodynamice nadwozia, Nowy Espace może być z powodzeniem napędzany silnikami charakteryzującymi się niskim spalaniem i jednocześnie zapewniającymi dużą przyjemność z jazdy. Stało się to możliwe dzięki opanowaniu technologii downsizingu, a to za sprawą m.in. doświadczenia Renault zdobytego jako producenta silników przeznaczonych do wyścigów samochodowych.

• ENERGY TCE 200 EDC

Nowe Renault Espace proponuje nowy silnik benzynowy nastawiony na dynamikę i dostarczający wyjątkowe wrażenia z jazdy. Wyposażony w nowoczesne technologie (m.in. bezpośredni wtrysk),
w połączeniu z nową, 7-biegową, krótko zestopniowaną automatyczną skrzynią biegów EDC
z podwójnym sprzęgłem, zapewnia świetne przyspieszenia i niebywale dynamiczną jazdę.

Dalszy ciąg materiału pod wideo

• ENERGY DCI 160 EDC Z TECHNOLOGIĄ TWIN TURBO

Silnik Energy dCi 160 EDC z technologią Twin Turbo wyróżnia się elastyczną pracą i szybkością reakcji. Zapewniająca dynamiczną i komfortową jazdę automatyczna 6-biegowa skrzynia biegów EDC z podwójnym sprzęgłem dodatkowo wzmacnia przyjemność jazdy. Technologie te zapewniają Nowemu Renault Espace Energy dCi 160 EDC miejsce w ścisłej czołówce tego segmentu pod względem osiągów i efektywności energetycznej.

• ENERGY DCI 130 Z MECHANICZNĄ SKRZYNIĄ BIEGÓW

Silnik ten współpracuje z 6-biegową skrzynią mechaniczną. Został skonstruowany z myślą
o klientach, dla których priorytetem jest obniżenie kosztów eksploatacji i komfort. Cechuje się najlepszym stosunkiem mocy do zużycia paliwa na rynku.

We wszystkich wersjach wyposażenia Nowego Renault Espace dostępna jest opcja 7-miejscowego wnętrza, umożliwiająca przewóz 7 osób.

Wersja LIFE oferuje elementy wyposażenia charakterystyczne dla Nowego Renault Espace:

• atrakcyjny design: charakterystyczny przód, chromowane elementy, światła w 100% LED PURE VISION®,

• niezwykle doświetlone wnętrze dzięki panoramicznej szybie przedniej,

• nowe rozwiązania w zakresie funkcjonalności i przestronności wnętrza: system zmiany konfiguracji wnętrza ONE-TOUCH,  

• zaawansowane technologie: system multimedialny R-LINK 2 – intuicyjny w obsłudze tablet
z dużym ekranem 8,7”,

• systemy wspomagające prowadzenie pojazdu: system wspomagania parkowania 360º z czujnikami umieszczonymi z przodu, tyłu i z boku.

Od wersji ZEN z automatyczną skrzynią biegów EDC, Nowy Espace jest seryjnie wyposażony w unikalny system Renault Multi-Sense®. System harmonijnie łączy wszystkie technologie zapewniające intensywne doznania z jazdy: system 4Control®, elektrycznie sterowane amortyzatory, układ kierowniczy, skrzynię biegów, pracę i brzmienie silnika oraz oprawę świetlną wnętrza. Można samodzielnie wybrać dynamikę jazdy – od najbardziej komfortowego stylu po najbardziej sportowy.

Do dyspozycji kierowcy jest zaawansowany technologicznie układ napędowy, gwarantujący przyjemną i w pełni bezpieczną jazdę. Systemy wspomagające prowadzenie, np. system monitorowania martwego pola, powiadamiają kierowcę i wyprzedzają jego reakcje, zapewniając mu optymalny poziom kontroli nad sytuacją na drodze.

Nowe Renault Espace w wersji INITIALE PARIS oferuje unikalną estetykę i wysokiej klasy  materiały w połączeniu z wyjątkowym poziomem komfortu i bogatym wyposażeniem:

• specjalne, dostępne wyłącznie w tej wersji elementy wykończenia nadwozia:

- nowy, metalizowany kolor nadwozia Fioletowy Améthyste

- obręcze kół ze stopu metali lekkich 19”

•          tapicerka skórzana Nappa ze skóry licowej ciemnobrązowej lub w wersji cieniowanej w odcieniu szarobrązowym

- podgrzewane fotele przednie z regulacją elektryczną, regulacją podparcia lędźwiowego i funkcją masażu oraz z pamięcią ustawienia fotela kierowcy

- zagłówki typu „Relax” w pierwszym i drugim rzędzie

- przyciemniane szyby boczne wyposażone w żaluzje przeciwsłoneczne, klejone, by zapewnić lepszą izolację dźwiękową (dostępne już w wersji Zen)

• zaawansowane technologicznie wyposażenie:

- system nagłośnienia premium - BOSE Surround System

- pakiet Visio System® (zapewniający lepszą widoczność) zawierający adaptacyjne światła drogowe, system kontroli pasa ruchu (LWD) oraz system ostrzegania o nadmiernej prędkości
z funkcją rozpoznawania znaków drogowych  

- pakiet bezpieczeństwa z system kontroli bezpiecznej odległości oraz aktywnym systemem wspomagania nagłego hamowania

- inteligentny system wspomagania parkowania EASY PARK ASSIST z kamerą cofania
i asystentem parkowania

-  bezdotykowo i elektrycznie otwierana klapa bagażnika

- 4 koła skrętne 4Control.

Źródło: materiały prasowe Renault

Renault Espace 2015
Renault
Renault Espace 2015
Renault
Renault Espace 2015
Renault
Renault Espace 2015
Renault
Reklama
Zaktualizuj swoją wiedzę z naszymi publikacjami i szkoleniami
Źródło: INFOR
Czy ten artykuł był przydatny?
tak
nie
Dziękujemy za powiadomienie - zapraszamy do subskrybcji naszego newslettera
Jeśli nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytania w tym artykule, powiedz jak możemy to poprawić.
UWAGA: Ten formularz nie służy wysyłaniu zgłoszeń . Wykorzystamy go aby poprawić artykuł.
Jeśli masz dodatkowe pytania prosimy o kontakt

Komentarze(0)

Pokaż:

Uwaga, Twój komentarz może pojawić się z opóźnieniem do 10 minut. Zanim dodasz komentarz -zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.
    QR Code

    © Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

    Moto
    Zapisz się na newsletter
    Zobacz przykładowy newsletter
    Zapisz się
    Wpisz poprawny e-mail
    Opel Corsa 2023. Lifting dodaje do gamy 48-woltową hybrydę

    Opal zaprezentował poliftingowe wydanie Corsy F. Modernizacja kojarzy się z delikatnymi zmianami? Na polu stylistycznym być może i tak. Małego hatchbacka czeka jednak rewolucja technologiczna.

    Jak podróżować autem ze zwierzętami?

    Podróż autem ze zwierzęciem może być prawdziwym wyzwaniem. Co zatem zrobić, aby zadbać o komfort, ale i bezpieczeństwo czworonoga oraz zabezpieczyć auto przed zniszczeniami? Jest kilka porad, które powinniście poznać.

    DS 7 Rivoli E-Tense 4x4 300. Bo SUV może być... artystyczny!

    Czy DS 7 jest pretensjonalny? W żadnym razie! Czy jest nietuzinkowy? W stu procentach. A lifting jedynie podkreślił wartości tego rodzinnego SUV-a. Chociaż sprawdźcie na własne oczy.

    Test: DS 7 po liftingu. Wersja E-Tense 4x4 300 jest szybka jak... hot-hatch!

    Choć jest 5-osobowym SUV-em z 555-litrowym bagażnikiem, oferuje 300 koni i może jeździć... za darmo! A to dopiero początek ciekawostek dotyczących testowego przeze mnie DS 7 po liftingu w wersji E-Tense 4x4 300.

    Sejmowa komisja przeciw poprawkom do projektu zniesienia opłat za państwowe autostrady

    Sejmowa Komisja Infrastruktury nie poparła poprawek zgłoszonych podczas drugiego czytania do projektu dot. zniesienia opłat za państwowe autostrady. Jedna z nich miałby skutkować zdjęciem opłat ze wszystkich autostrad w Polsce.

    Używane Audi A4 B8. Awarie, wady, ceny, opinie

    Używane Audi A4 to marzenie przeciętnego Polaka. Szczególnie gdy mówimy o generacji B8. Auta są przystępne cenowo. Tylko czy z technologicznego punktu widzenia nie stanowią zakupowej miny? Sprawdźmy, co psuje się w używanych sedanach i kombi z Niemiec.

    Tajemnica różnic cenowych samochodów używanych. Co ma największy wpływ?

    Na cenę samochodów używanych najbardziej wpływa przebieg, historia serwisowa i historia szkodowa. Cena dwóch identycznych modeli z tego samego rocznika na rynku wtórnym bywa różna o ponad 20%.

    Używany Opel Astra K. Awarie, wady, ceny, opinie

    Kompaktowy Ople starzeje się z godnością. Przynajmniej pod względem stylistyki. Czy to samo można powiedzieć o technologii? Dziś sprawdzimy czy używany Opel Astra K psuje się i jakie ma słabe punkty.

    Auto na wodór - „elektryk” z wydajniejszym magazynem energii. Plusy i minusy wodoru w motoryzacji

    Czy samochody napędzane wodorem są realną alternatywą dla aut elektrycznych? Jakie są plusy i minusy technologii wodorowej w motoryzacji?

    Toyota Tacoma 2024. Pick-up z 331-konną hybrydą. Niestety nie dla Polski...

    Potężny pick-up z mocną hybrydą pod maską. To musi być Toyota Tacoma 2024. Dobra informacja jest taka, że auto wygląda i zapowiada się świetnie. Zła jest taka, że oficjalnie nie trafi do Polski.

    Efekt zmiany przepisów dotyczących pierwszeństwa pieszych? Raczej odwrotny...

    Rządzący mocno chwalili się zmianą przepisów dotyczących pierwszeństwa pieszych na pasach. Tyle że czas pokazuje, iż kierunek mógł być błędny. Bo poprawy bezpieczeństwa pieszych nie widać w statystykach.

    Polski kamper jest hitem. To oczywiście Volkswagen Grand California

    Kamper Volkswagen Grand California powstaje w polskiej fabryce Volkswagena we Wrześni. I pisząc o tym, mamy spore powody do dumy. Zainteresowanie tym autem bowiem stale rośnie na całym świecie.

    Samochód dla mamy. Czyli jakie auta kupują Polki?

    Zbliżający się Dzień Matki stał się okazją do sprawdzenia, jakie są motoryzacyjne preferencje Polek kupujących używane auta. Co wynikło z analizy? Mamy w Polsce są wyjątkowo praktyczne.

    Elektryczna turbosprężarka w Mercedesach AMG. Jak działa? I co daje?

    Mercedes ma ciekawy prezent dla właścicieli nowych modeli z serii AMG. Mowa o elektrycznej turbosprężarce. Ta jest inspirowana wynalazkiem stosowanym przez zespół F1 Mercedes-AMG Petronas.

    Początek roku 2023 najbezpieczniejszy w historii. Stał się drogowy cud?

    Niecałe 3900 wypadków drogowych i 360 ofiar śmiertelnych w sytuacji, gdy jeszcze niedawno notowano dwa razy wyższe wyniki. Z czego wynikają tak optymistyczne statystyki w I kw. 2023 roku?

    Jak się kupuje auto w AAA Auto? "Nie mam Twojego samochodu. I co mi zrobisz?"

    Dziś opowiem o tym, jak się kupuje auto w AAA Auto. Będzie to jednak opowieść bez happy endu. Bo choć wybrałem pojazd i zadatkowałem go, sieci nie przeszkodziło to w jego sprzedaży innej osobie...

    UNESCO wypromuje rower jako środek transportu. Z inicjatywy Polski!

    Z inicjatywy Polski Rada Wykonawcza UNESCO przyjęła decyzję w sprawie promowania roweru jako uniwersalnego środka transportu - "Bicycle For All – Bicycle for sustainable and healthy lifestyles” ("Rower dla Wszystkich – Rower dla zrównoważonego i zdrowego stylu życia”).

    Ile kosztuje serwis klimatyzacji w 2023 roku?

    Klimatyzacja – to słowo, które na wiosnę zaczyna dominować w rozmowach kierowców. Część musi zrobić serwis klimy, a część zdiagnozować jej problemy. Ile to kosztuje? Sprawdźcie.

    Jeep Wrangler 4XE Sahara. Srebrny lakier i hybryda plug-in pod maską

    Jeep Wrangler swoim kształtem przywodzi na myśl końcówkę lat 80. XX wieku. I do twarzy mu z tym! Wersja aktualnie sprzedawana w Europie ma jednak hybrydę plug-in pod maską. Jak wygląda ten model? Sprawdźcie w naszej galerii.

    Test: Jeep Wrangler 4XE Sahara. Klasyczny wygląd i hybryda plug-in pod maską

    Wygląda jak Wrangler, ale nie jeździ jak Wrangler. Ma bowiem 381 koni mocy i osiąga 100 km/h w 6,4 sek. To zasługa hybrydy plug-in. Ta w Jeepie jest błogosławieństwem czy przekleństwem?

    Korytarz życia: przepisy, obowiązki i kary. Co musisz wiedzieć?

    Korytarz życia jest od grudnia roku 2019 obowiązkiem kierowców w Polsce. Tylko że jak pokazuje praktyka, z obowiązku tego kierujący nie zawsze się wywiązują... Przypomnijmy zatem, co warto widzieć w tym temacie.

    Astra kombi GSe w sprzedaży. Ma 225 koni i... tania nie jest

    W polskich salonach można już składać zamówienia na Opla Astrę Sports Tourer GSe. Przestronne kombi otrzymało nieco sportową stylizację i aż 225-konny napęd. Rodzinna Astra jest hybrydą plug-in.

    Ceny samochodów w Polsce. Wiemy, kto statystycznie wydaje najwięcej na auto!

    Osoby, które ukończyły 55 rok życia, decydują się na najdroższe auta, a utrzymująca się inflacja pogłębia różnicę w cenach wybieranych aut pomiędzy nimi i najmłodszym pokoleniem. Starsi klienci są też otwarci na bardziej nowoczesne rozwiązania.

    Używana Dacia Duster II. Awarie, wady, ceny, opinie

    Polacy go pokochali. Masowo kupują Dustery II jako nowe i używane. Czy w przypadku modeli z drugiej ręki jest się czego bać? Przyjrzymy się trwałości rumuńskiego SUV-a w dzisiejszym materiale.

    Jak dobrać opony do samochodów elektrycznych i hybrydowych?

    Samochody elektryczne i hybrydowe mają swoje wymagania. Trakcyjnie te są związane nie tylko z tarciem, ale i większą masą. Dziś opowiemy zatem jak dobrać do nich odpowiednie opony.