REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Skoda Citigo i Yeti - edycja Monte Carlo

Skoda Yeti Monte Carlo
Skoda Yeti Monte Carlo
Skoda

REKLAMA

REKLAMA

Skoda Yeti oraz Citigo doczekały się wersji Monte Carlo. Czym się ona charakteryzuje?

Monte Carlo i Skoda

Kariera ŠKODY w sportach motorowych jest prawie tak samo długa i bogata, co cała 119-letnia historia czeskiej firmy. Od lat 60. rajdowe modele 1000 MB oraz następujące kolejno wyczynowe wersje modeli 110, 120 i 130 przez wiele lat wygrywały i zdobywały mistrzostwa swoich klas na zawodach w całej Europie. ŠKODA przenosi tę cenną wiedzę i doświadczenie zebrane w ekstremalnych warunkach rajdów na rozwój swoich samochodów, czego najlepszym dowodem jest zaprezentowana w 2011 roku, na 110-rocznicę obecności marki w motorsporcie, Fabia Monte Carlo. Po wielkim sukcesie tej specjalnej wersji – tym razem komercyjnym – dołączają do niej na polskim rynku obiecujące podobne emocje i indywidualny charakter wersje modeli Citigo i Yeti.

REKLAMA

Skoda Citigo Monte Carlo

Dodatki wersji Monte Carlo podkreślają zadziorną osobowość i zwinność tego kompaktowego miejskiego samochodu. Atrakcyjny pakiet stylistyczny i wyjątkowe elementy wnętrza wprowadzają indywidualny, śmiały charakter, który nawet pomimo niewielkich rozmiarów zewnętrznych samochodu wyróżnia się na ulicach miast.

Zobacz też: Fiat 500 w wersji CULT

Z zewnątrz obniżoną za sprawą sportowego zawieszenia sylwetkę charakteryzuje szereg sportowych atrybutów, pokrytych kontrastującą z kolorem nadwozia czernią: w tym kolorze są spojlery na przednim zderzaku oraz na pokrywie bagażnika z tyłu, dyfuzor, ramka grilla i osłony lusterek bocznych. W ten sam gustowny sposób wykończono przednie reflektory główne i przeciwmgielne oraz piętnastocalowe obręcze kół ze stopów metali lekkich AURIGA. Opcjonalnie do tej wersji modelu można również zamówić 16-calowe obręcze kół SERPENS widoczne na zdjęciach.

Dalszy ciąg materiału pod wideo

REKLAMA

Uderzający efekt uzupełniają przyciemnione szyby Sunset, oznaczenie wersji specjalnej Monte Carlo na słupkach B oraz sportowe okleiny na drzwiach i pokrywie bagażnika. Czarne elementy można zestawić z jednym z czterech dostępnych lakierów nadwozia: Czerwienią Tornado, Bielą Candy, Srebrnym Brilliant i Czernią Deep. Szczególny charakter tej wersji równie dobrze oddany jest we wnętrzu: tapicerka SPORT z kontrastowymi, czerwonymi elementami i białymi pasami jest uzupełniona przez elementy skórzane, dywaniki z przeszyciami w kolorze czerwonym, oraz błyszczącą czerń środkowej części deski rozdzielczej, przyozdobionej logo Monte Carlo.

Citigo Monte Carlo bazuje na wersji wyposażenia Ambition i dostępna jest zarówno w wersji 3-, jak i 5-drzwiowej z pełną gamą silników z podstawowej wersji modelu. Cena modelu Monte Carlo zaczyna się od 41 590 zł.

Yeti Monte Carlo

Wybierając specjalną edycję Monte Carlo dla modelu Yeti można liczyć nie tylko na wyróżniające wygląd elementy, ale i dodatkowe wyposażenie, zwiększające funkcjonalność i komfort tego praktycznego SUVa

Yeti Monte Carlo obejmuje wszystkie elementy wyposażenia wersji Ambition, dodatkowo wzbogacając ją o radioodtwarzacz Bolero ze zmieniarką płyt CD, dwustrefową klimatyzację Climatronic, przygotowanie pod telefon z zestawem Bluetooth, trójramienną kierownicę wielofunkcyjną i dodatkowe cztery głośniki z tyłu.

Zobacz też: Nowa Toyota Aygo - atrakcyjniejsza i tańsza

Odświeżony w listopadzie zeszłego roku model Yeti nabrał bardziej wyrazistych, zdecydowanych linii, które doskonale współgrają z eleganckim, wyróżniającym się pakietem optycznym. Nadwozie Yeti Monte Carlo także stawia na grę z gustowną czernią: pokryto nią cały dach, siedemnastocalowe koła o przykuwającym uwagę wzorze ORIGAMI, osłony lusterek, spojler na przednim zderzaku, ramkę grilla, progi drzwi, dyfuzor oraz obudowy przednich reflektorów i świateł przeciwmgielnych.

REKLAMA

Wystrój wyjątkowego nadwozia kompletuje oznaczenie wersji Monte Carlo na przednich błotnikach, przyciemnione szyby Sunset i ozdobna końcówka układu wydechowego. Ta wyjątkowa konfiguracja dostępna jest z kolorami nadwozia Czerwień Corrida, Biel Candy, Srebrny Brilliant i Szary Metal. Podobnie jak w modelu Citigo, także kabinę Yeti pokrywa odważna tapicerka SPORT z czerwonymi akcentami i białymi pasami, kontrastująca z czernią deski rozdzielczej. Szczególny klimat tego miejsca budują szczegóły: czerwone przeszycia kierownicy i dywaników, sportowo wyprofilowane fotele, dedykowane, ozdobne listwy na progi drzwi, dekor imitujący stosowane w sporcie wyczynowym włókno węglowe i stalowe nakładki na pedały.

Cena tej wersji została równie przystępnie skalkulowana i zaczyna się od 82 850 zł. Wersje Monte Carlo modeli Citigo i Yeti to rewelacyjna okazja do stworzenia ze swojej ŠKODY wyjątkowego i niepowtarzalnego samochodu charakteryzującego się sportowym duchem.

Źródło: materiały prasowe Skoda

Skoda Yeti Monte Carlo
Skoda
Skoda Yeti Monte Carlo
Skoda
Skoda Citigo Monte Carlo
Skoda
Skoda Citigo Monte Carlo
Skoda
Skoda Citigo Monte Carlo
Skoda
Autopromocja

REKLAMA

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

REKLAMA

Komentarze(0)

Pokaż:

Uwaga, Twój komentarz może pojawić się z opóźnieniem do 10 minut. Zanim dodasz komentarz -zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.
    QR Code

    © Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

    Moto
    Zapisz się na newsletter
    Zobacz przykładowy newsletter
    Zapisz się
    Wpisz poprawny e-mail
    Zagraniczny kierowca taxi w Polsce. Wiecie, że ponad połowa posiada wyższe wykształcenie?

    Zagraniczni kierowcy taxi w Polsce stali się standardem. Za kierownicami zasiadają głównie Ukraińcy, Białorusini i Gruzini. Aby ich poznać, FreeNow przeprowadziło badanie ankietowe wśród 1500. z nich.

    Ile zarabiają kierowcy zawodowi w Polsce?

    Dziś porozmawiamy o kierowcy samochodu ciężarowego lub autobusu w Polsce. Ile zarabiają? Oraz jak ich zarobki rosły na przestrzeni ostatnich lat?

    AFIR już obowiązuje. I stanowi potężne wyzwanie. Całe szczęście nie dla kierowców

    AFIR brzmi groźnie. Czy jednak kierowcy w Polsce mają się czego bać? Oni tak właściwie nie. Nowe rozporządzenie stanowi wyzwanie, ale dla operatorów pracujących na rynku elektromobilności. Stawia ambitne cele.

    Dziś wielka akcja policji "Pomiar prędkości". Na drogi ruszy cały sprzęt pomiarowy. Noga z gazu!

    Policja będzie dziś prowadzić wielką akcję "Pomiar prędkości". Na drogach pojawi się praktycznie cały dostępny sprzęt. Widać będzie mierniki stacjonarne, nieoznakowane i oznakowane radiowozy, a do tego będą prowadzone kaskadowe pomiary prędkości.

    REKLAMA

    Im więcej samochodów elektrycznych w Polsce, tym więcej musi być stacji ładowania – nowe prawo już działa

    Unia Europejska już dawno uznała, że główną barierą pożądanego tempa przyrostu samochodów elektrycznych jest gęstość stacji ładowania. W przeciwieństwie do konwencjonalnych pojazdów, dla których stacje paliw budowane są już od ponad stulecia, stacje obsługi dla elektryków trzeba zbudować błyskawicznie.

    Stacje ładowania elektryków (min. 400 kW) co 60 km do 2025 roku. Przepisy AFIR już weszły w życie - czy dadzą spodziewane efekty?

    W sobotę 13 kwietnia 2024 r. weszło w życie unijne rozporządzenie ws. rozwoju infrastruktury paliw alternatywnych (AFIR), które nakłada na państwa członkowskie obowiązek rozbudowy sieci ładowania pojazdów elektrycznych. Nowe regulacje stawiają ambitne cele przed Polską i pozostałymi krajami UE oraz stanowią istotny krok w rozwoju zeroemisyjnego transportu. Aby dostosować się do nowych przepisów, działania Polski powinny być skoncentrowane na współpracy interesariuszy w taki sposób, aby zwiększać liczbę stacji ładowania o odpowiedniej mocy i zapewniać im szybkie przyłącze do sieci. 

    Ile kosztuje hybrydowa Dacia Jogger? Rumuńska nowość w polskich salonach

    Rumuńska marka stawia na technologię. To widać nie tylko po nowym Dusterze, ale i starszych modelach. Przykład? W Polsce debiutuje właśnie Dacia Jogger Hybrid 140. Ile kosztuje ta mocno rodzinna hybryda?

    Ten samochód jest wart 6,3 mln, ale... sztuk! On też był jednym z pionierów rynku SUV-ów

    Poprzednika zaprojektował sam Giorgetto Giugiaro. Twórcy Golfa II nie mieli zatem łatwego zadania. Historia pokazuje jednak, że wywiązali się z niego w stu procentach. Bo drugi etap ewolucji był ważnym elementem legendy kompaktowego Volkswagena.

    REKLAMA

    Nowe paliwo pojawi się w Polsce. Wielka zmiana na stacjach benzynowych od 1 maja

    Już 1 maja na polskich stacjach paliw pojawi się kolejna rewolucja. Z dystrybutorów zacznie płynąć nowe paliwo. Nowe, czyli tak właściwie to jakie? I czy ma to coś wspólnego np. z wycofywaniem się z E10? Sprawdźmy.

    Test: Nissan X-Trail 1.5 VC-T MHEV. To niby tylko zwykły, benzynowy X-Trail. Jednak zwykły nie jest

    To miał być zwykły X-Trail, ale mimo wszystko taki zwykły nie jest. Bo standardowy benzyniak moim zdaniem stanowi soczewkę. Soczewkę, która uwydatnia tylko zalety tego SUV-a. Przy tym teście warto jednak zadać pewne pytanie. Czy rodzinny Nissan nie jest trochę zbyt drogi?

    REKLAMA