REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Fiat 500 w wersji CULT

Fiat 500 CULT 2014
Fiat 500 CULT 2014
Fiat

REKLAMA

REKLAMA

Fiat zaprezentował odświeżoną, III wersję niezwykle przychylnie przyjętego przez rynek modelu 500. Fiat 500 CULT to najnowsza, topowa wersja popularnej 500-tki.

Fiat Auto Poland przedstawia samochód Fiat 500 MY2014 (Seria 3). Premierową serię kultowej „Pięćsetki" cechują nowe rozwiązania stylistyczne i techniczne, obejmujące nowe kolory nadwozia, nowe tekstylne i skórzane tapicerki oraz premierowe opcje wyposażenia w tym w nowy 7-calowy wyświetlacz ciekłokrystaliczny TFT w miejsce tradycyjnych zegarów. Fiat 500 w roku modelowym 2014 występuje również w całkowicie nowej, topowej wersji 500 CULT. Model 500C, czyli Fiat 500 z nadwoziem typu kabriolet dostępny jest obecnie również w wersji LOUNGE.

REKLAMA

Zobacz też: Nissan Juke lifting 2014

Produkowany w Tychach i w meksykańskiej Toluce inspirujący Fiat 500, który od swojej premiery w 2007 roku został sprzedany w ilości przekraczającej 1 200 000 egzemplarzy, podbijając serca Klientów w przeszło stu krajach. W roku modelowym 2014 występuje w czterech wersjach wyposażenia i również z czterema nowoczesnymi, „żwawymi", a przy tym ekonomicznymi i ekologicznymi jednostkami napędowymi do wyboru: niezawodnym, idealnym do miasta 1.2 69KM, dynamicznym dwucylindrowym 0.9 TwinAir Turbo wersji  85KM i 105KM oraz ekonomicznym 1.3 MultiJet II 16v 95KM z systemem Start&Stop.

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Wersja wyposażenia POP dostępna z silnikiem 1.2 69KM w standardzie obejmuje m.in. centralny zamek, elektrycznie regulowane lusterka i elektrycznie sterowane przednie szyby, dwustopniowe wspomaganie kierownicy DualDrive, wskaźnik zmiany biegów GSI, DRL - światła do jazdy dziennej, radioodtwarzacz CD+MP3, komputer pokładowy z systemem MyCar i oparcie tylnej kanapy składane w proporcjach 50/50. O bezpieczną podróż Fiatem 500 MY2014 w wersji POP dbają seryjne systemy maksymalizujące skuteczne hamowanie ABS+EBD+BAS, system sygnalizacji nagłego hamowania ESS oraz aż siedem poduszek powietrznych, obejmujących poduszki przednie kierowcy i pasażera, przednie boczne, kurtynowe i poduszkę kolanową kierowcy. Teraz Klienci mogą wybierać spośród dwóch nowych odcieni nadwozia - wiosennego, pastelowego odcienia mięty Lattementa i szlachetnej Białej Perły.

Zobacz też: Opel Adam S - "S" jak szybki!

Wersja LOUNGE, występująca z pełną gamą czterech jednostek napędowych do wyboru, oprócz pełnego wyposażenia wersji POP w standardzie zawiera także optycznie powiększający wnętrze panoramiczny, szklany dach w wersji stałej z zapewniającą prywatność roletą, nowo zaprojektowane, 18-ramienne felgi ze stopów lekkich o wymiarach 15", lusterka lakierowane w kolorze nadwozia oraz pakiet chromowych dodatków stylistycznych. Właściciel Fiata 500 MY2014 LOUNGE w cenie auta otrzyma także klimatyzację manualną, system głośnomówiący Blue&Me z modułem Bluetooth, kierownicę obszytą skórą ze sterowaniem radioodtwarzaczem i Blue&Me, fotel kierowcy z regulacją wysokości i praktyczny schowek pod siedziskiem pasażera.

Z kolei w wersji SPORT, napędzanej silnikiem 1.2 69KM lub 0.9 TwinAir Turbo o mocach 85 lub 105KM, do poziomu wyposażenia wersji POP zostały dodane spojlery boczne i tylny, sportowe zderzaki przedni i tylny, przyciemniane tylne szyby, aluminiowe felgi 16-calowe w kolorze czarnym matowym, a także chromowane, satynowe klamki zewnętrzne. Wnętrzne wersji SPORT wyróżnia się sportowymi fotelami przednimi sygnowanymi logo 500S, w tym fotelem kierowcy z regulacją wysokości, pokrytą skórą kierownicą Abarth Design ze sterowaniem radioodtwarzaczem i standardowym systemem Blue&Me. Kierowca Fiata 500 MY2014 SPORT może korzystać z manualnej klimatyzacji, elektrycznie sterowanych lusterek bocznych oraz wygodnego schowka pod siedzeniem pasażera. Całkowitą nowością w wersji SPORT jest dostępny w wyposażeniu standardowym nowy 7-calowy wyświetlacz ciekłokrystaliczny TFT zastępujący analogowe wskaźniki obrotomierza i prędkościomierza, z cyfrowym wskazaniem prędkości. Nowy wyświetlacz pełni jednocześnie funkcję rozbudowanego komputera pokładowego. Wyróżnikiem wersji SPORT jest także nowy kolor metalizowanego lakieru - Niebieski Italia.

Zobacz też: Opel ADAM z silnikiem 1.0 ECOTEC Turbo

Nowością w gamie Fiata 500 na rok modelowy 2014 jest topowa wersja CULT, dostępna z 69-konnym silnikiem 1.2 lub 105-konnym 0.9 TwinAir Turbo.  „CULT-owa Pięćsetka" bazuje na wyposażeniu wersji LOUNGE, które zostało wzbogacone o część dachu lakierowaną na błyszczący czarny kolor oraz nowe, 16-calowe, 18-ramienne felgi ze stopów lekkich. Wnętrze wersji CULT wyróżnia elegancka, skórzana tapicerka dopasowana kolorystycznie do deski rozdzielczej ze wstawkami w barwach nadwozia. Dodatkowo kierowca korzysta z wygodnej w użyciu klimatyzacji automatycznej, tylnych czujników parkowania, świateł przeciwmgielnych oraz ciekłokrystalicznego wyświetlacza TFT, który na bieżąco dostarcza szczegółowe dane z podróży.

Nową gamę Fiata 500 MY2014 uzupełnia model 500C w wersji LOUNGE, dostępny z silnikiem 1.2 69KM lub 0.9 TwinAir Turbo 105KM.

Zmiany w modelu Fiata 500 zostały wprowadzone w celu utrzymania dominującej pozycji modelu w swoim segmencie. W 2013 roku Fiat 500 był najczęściej kupowanym samochodem w swojej klasie w Europie. Cel ten, przybliża fakt utrzymania cen cennikowych modelu na poziomie tych z poprzedniej serii. Fiat 500 MY2014 w wersji POP kosztuje 45 000 PLN, a w wersji LOUNGE od 53 000 PLN. Cena wersji SPORT zaczyna się od 54 000 PLN, a nowej wersji CULT od 61 000 PLN. Fiat 500C LOUNGE kosztuje od 64 000 PLN.

Źródło: materiały prasowe Fiat

Fiat 500 CULT 2014
Fiat
Fiat 500 CULT 2014
Fiat
Fiat 500 CULT 2014
Fiat
Fiat 500 CULT 2014
Fiat
Autopromocja

REKLAMA

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

REKLAMA

Komentarze(0)

Pokaż:

Uwaga, Twój komentarz może pojawić się z opóźnieniem do 10 minut. Zanim dodasz komentarz -zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.
    QR Code

    © Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

    Moto
    Zapisz się na newsletter
    Zobacz przykładowy newsletter
    Zapisz się
    Wpisz poprawny e-mail
    Zagraniczny kierowca taxi w Polsce. Wiecie, że ponad połowa posiada wyższe wykształcenie?

    Zagraniczni kierowcy taxi w Polsce stali się standardem. Za kierownicami zasiadają głównie Ukraińcy, Białorusini i Gruzini. Aby ich poznać, FreeNow przeprowadziło badanie ankietowe wśród 1500. z nich.

    Ile zarabiają kierowcy zawodowi w Polsce?

    Dziś porozmawiamy o kierowcy samochodu ciężarowego lub autobusu w Polsce. Ile zarabiają? Oraz jak ich zarobki rosły na przestrzeni ostatnich lat?

    AFIR już obowiązuje. I stanowi potężne wyzwanie. Całe szczęście nie dla kierowców

    AFIR brzmi groźnie. Czy jednak kierowcy w Polsce mają się czego bać? Oni tak właściwie nie. Nowe rozporządzenie stanowi wyzwanie, ale dla operatorów pracujących na rynku elektromobilności. Stawia ambitne cele.

    Dziś wielka akcja policji "Pomiar prędkości". Na drogi ruszy cały sprzęt pomiarowy. Noga z gazu!

    Policja będzie dziś prowadzić wielką akcję "Pomiar prędkości". Na drogach pojawi się praktycznie cały dostępny sprzęt. Widać będzie mierniki stacjonarne, nieoznakowane i oznakowane radiowozy, a do tego będą prowadzone kaskadowe pomiary prędkości.

    REKLAMA

    Im więcej samochodów elektrycznych w Polsce, tym więcej musi być stacji ładowania – nowe prawo już działa

    Unia Europejska już dawno uznała, że główną barierą pożądanego tempa przyrostu samochodów elektrycznych jest gęstość stacji ładowania. W przeciwieństwie do konwencjonalnych pojazdów, dla których stacje paliw budowane są już od ponad stulecia, stacje obsługi dla elektryków trzeba zbudować błyskawicznie.

    Stacje ładowania elektryków (min. 400 kW) co 60 km do 2025 roku. Przepisy AFIR już weszły w życie - czy dadzą spodziewane efekty?

    W sobotę 13 kwietnia 2024 r. weszło w życie unijne rozporządzenie ws. rozwoju infrastruktury paliw alternatywnych (AFIR), które nakłada na państwa członkowskie obowiązek rozbudowy sieci ładowania pojazdów elektrycznych. Nowe regulacje stawiają ambitne cele przed Polską i pozostałymi krajami UE oraz stanowią istotny krok w rozwoju zeroemisyjnego transportu. Aby dostosować się do nowych przepisów, działania Polski powinny być skoncentrowane na współpracy interesariuszy w taki sposób, aby zwiększać liczbę stacji ładowania o odpowiedniej mocy i zapewniać im szybkie przyłącze do sieci. 

    Ile kosztuje hybrydowa Dacia Jogger? Rumuńska nowość w polskich salonach

    Rumuńska marka stawia na technologię. To widać nie tylko po nowym Dusterze, ale i starszych modelach. Przykład? W Polsce debiutuje właśnie Dacia Jogger Hybrid 140. Ile kosztuje ta mocno rodzinna hybryda?

    Ten samochód jest wart 6,3 mln, ale... sztuk! On też był jednym z pionierów rynku SUV-ów

    Poprzednika zaprojektował sam Giorgetto Giugiaro. Twórcy Golfa II nie mieli zatem łatwego zadania. Historia pokazuje jednak, że wywiązali się z niego w stu procentach. Bo drugi etap ewolucji był ważnym elementem legendy kompaktowego Volkswagena.

    REKLAMA

    Nowe paliwo pojawi się w Polsce. Wielka zmiana na stacjach benzynowych od 1 maja

    Już 1 maja na polskich stacjach paliw pojawi się kolejna rewolucja. Z dystrybutorów zacznie płynąć nowe paliwo. Nowe, czyli tak właściwie to jakie? I czy ma to coś wspólnego np. z wycofywaniem się z E10? Sprawdźmy.

    Test: Nissan X-Trail 1.5 VC-T MHEV. To niby tylko zwykły, benzynowy X-Trail. Jednak zwykły nie jest

    To miał być zwykły X-Trail, ale mimo wszystko taki zwykły nie jest. Bo standardowy benzyniak moim zdaniem stanowi soczewkę. Soczewkę, która uwydatnia tylko zalety tego SUV-a. Przy tym teście warto jednak zadać pewne pytanie. Czy rodzinny Nissan nie jest trochę zbyt drogi?

    REKLAMA