REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Polo GTI 2021. Lifting poprawił wygląd. 2.0 TSI zostaje!

Polo GTI 2021. Lifting poprawił wygląd. 2.0 TSI zostaje!
Polo GTI 2021. Lifting poprawił wygląd. 2.0 TSI zostaje!
Materiały prasowe Volkswagen

REKLAMA

REKLAMA

Polo GTI 2021 pokazało swoją twarz. Poliftingowy hot-hatch Volkswagena nie zmienił się mocno. Nowości powinny jednak ucieszyć nabywców.

Polo GTI 2021. Co zmienił lifting?

GTI - to trzy litery, które w gamie Volkswagena mówią bardzo wiele! Historia tak oznaczanych modeli w ofercie niemieckiej marki zaczęła się w roku 1976 - od Golfa. Pierwsze sportowe Polo dołączyło do oferty producenta w roku 1998. Co daje nowe Polo GTI? Tak naprawdę wszystko to co stare - całkiem przestronną kabinę, platformę MQB oraz niską masę połączoną ze sztywnym zawieszeniem ze zredukowanym o 15 mm prześwitem. Bo w gruncie rzeczy zmiana przygotowana przez Volkswagena to lifting. Co się zatem zmieniło?

REKLAMA

Volkswagen Polo GTI 2021

Volkswagen Polo GTI 2021

Polo GTI 2021. Lifting poprawił wygląd. 2.0 TSI zostaje!

Materiały prasowe Volkswagen

Polo GTI 2021 ma system „prawie” autonomiczny

Polo GTI 2021 pisze duży dział na polu nowoczesnych systemów elektronicznych. Dobrym przykładem jest IQ.Drive Travel Assist, który umożliwia półautomatyczną jazdę. Elektronika po jego aktywacji sama hamuje, przyspiesza, a nawet kieruje - i wszystko w zakresie prędkości od 0 do 210 km/h. Kolejną pozycją na liście innowacji jest system multimedialny nowej generacji o oznaczeniu MIB3.1. W jego ramach - pomijając usługi internetowe - kierowca uzyskuje dostęp do usług streamingowych, konfiguracji ustawień auta opartych na chmurze czy bezprzewodowej komunikacji w ramach Android Auto i Apple CarPlay.

Volkswagen Polo GTI 2021

Volkswagen Polo GTI 2021

Polo GTI 2021. Lifting poprawił wygląd. 2.0 TSI zostaje!

Materiały prasowe Volkswagen

Światła LED i wirtualny kokpit w Polo GTI 2021

Ciekawą innowacją w Polo GTI 2021 jest też Digital Cockpit Pro. Ekran pojawiający się w miejscu zegarów ma lepszy współczynnik kontrastu i bardziej intensywne kolory. Dodatkowo otrzymał przekątną wynoszącą aż 10,25 cala. Nowe Polo GTI będzie standardowo wyposażone chociażby w nowe matrycowe reflektory LED IQ.Light. Elementem montowanym bez dopłaty stanie się też podświetlany pas na osłonie chłodnicy - jest charakterystycznym uzupełnieniem świateł do jazdy dziennej i pojawił się wcześniej chociażby w poliftingowym Arteonie. W tylnej części również pojawią się LED-y - wyposażone w światło hamowania o specyficznej grafice oraz w zintegrowany dynamiczny kierunkowskaz.

Polo GTI 2021. Silnik bez zmian i… dobrze!

A co w Polo GTI 2021 się nie zmieniło? Mały hatchback nadal będzie otrzymywać ten sam silnik. Mowa o motorze 2.0 TSI. Moc? Ta akurat wzrosła. Teraz wynosi 207 koni mechanicznych. Nadal standardem stanie się też skrzynia DSG. Osiągi? Hot-htach potrzebuje na osiągnięcie pierwszej setki 6,7 sekundy. Prędkość maksymalna to 240 km/h.

Polo GTI 2021. Lifting poprawił wygląd. 2.0 TSI zostaje!
Materiały prasowe Volkswagen
Polo GTI 2021. Lifting poprawił wygląd. 2.0 TSI zostaje!
Materiały prasowe Volkswagen
Autopromocja

REKLAMA

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

Moto
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Wielki potencjał zielonej logistyki, na który długo jeszcze poczekamy [ESG w logistyce 2024-2030]
Będą nowe stawki za badania psychologiczne kierowców

Ministerstwo Zdrowia chce podnieść stawkę za badania psychologiczne kierowców. Aktualna stawka obowiązuje już dekadę. Ile ma wynosić nowa?  

Polski rynek ze wzrostami sprzedaży w 2024 r. Auta osobowe drożeją, a dostawcze... tanieją

Blisko 50 tys. fabrycznie nowych aut osobowych. Na tyle został wyceniony rynek w Polsce w marcu. Lider? Ten jest tylko jeden. Pozycję zachowuje Toyota.

Polskie Porsche 911. Na świecie jest tylko jeden egzemplarz

Wiedzieliście o tym, że Polacy tworzą unikalne Porsche 911? Zajmuje się tym firma Indecent. Jej nowe auto o oznaczeniu 005 powstało na bazie generacji 991. To jedyny taki egzemplarz na świecie.

REKLAMA

Przegląd roweru na wiosnę. Co trzeba sprawdzić i jak przygotować rower do sezonu?

Wiosna to czas, w którym z garaży i piwnic kierowcy wyprowadzają rowery. Przed rozpoczęciem eksploatacji jednośladu warto jednak upewnić się, że jest on gotowy na sezon. Co trzeba sprawdzić w rowerze na wiosnę? Oto opis przeglądu krok po kroku.

Nowa Dacia Spring to elektryk i jedno z najtańszych aut na rynku w Polsce!

Marka zaprezentowała cennik nowej Dacii Spring. Ten startuje od 76 900 zł. Przy tej cenie Spring jest nie tylko najtańszym elektrykiem w Polsce. To także jeden z najtańszych fabrycznie nowych samochodów w kraju.

Nawet 100 tys. zł za każdego pasażera na gapę. Tyle kosztuje przewóz nielegalnych imigrantów do Wielkiej Brytanii

Nawet 50 tys. zł za każdego nielegalnego imigranta. Tyle zapłaci zarówno kierowca, jak i jego pracodawca. Co gorsze, drakońską karę może zapłacić także ten przewoźnik, który przewiezie "pasażera" nieświadomie. Choć jest sposób na zmniejszenie kary.

Umowa leasingu tylko na piśmie? To już przeszłość. No może prawie... Czy zmieni się też kwestia wykupu auta?

Umowę leasingu musi być spisana na piśmie. Pod rygorem nieważności. Takie przepisy obowiązują od 24 lat. I teraz mogą się zmienić. Pojawił się projekt ustawy, który zezwoli na elektroniczne zawieranie takich umów. To oznacza sporo większą wygodę transakcji.

REKLAMA

Komu, komu... Ostatnie egzemplarze GR Yaris do wzięcia w Polsce. Pula powoli się kończy

Nowa Toyota GR Yaris tania nie jest. Kosztuje co najmniej 214 900 zł. Powstaje jednak w limitowanej serii, a do tego oferuje 280-konny silnik. To prawdziwy sportowiec! Zakup tego auta może zatem stanowić gratkę. A jest ku temu jeszcze okazja. Być może ostatnia.

Kiedy pieszy nie ma pierwszeństwa na pasach?

Polskie przepisy przewidują przypadki, w których pieszy wcale nie ma pierwszeństwa na przejściu dla pieszych. Dziś je zatem omówimy. Wskażemy także, jaki pieszy może dostać mandat za wymuszenie pierwszeństwa na pasach.

REKLAMA