reklama
| INFORLEX | GAZETA PRAWNA | KONFERENCJE | INFORORGANIZER | APLIKACJE | KARIERA | SKLEP
reklama
reklama
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Moto > Motonews > Premiery i zapowiedzi > Peugeot 508 Sport Engineered - ekologiczny i… piekielnie mocny!

Peugeot 508 Sport Engineered - ekologiczny i… piekielnie mocny!

Nowy Peugeot 508 to nie jeden, a aż trzy silniki! Te w sumie gwarantują moc 360 koni mechanicznych oraz przyspieszenie do pierwszej setki w 5,2 sekundy. Co jeszcze wiadomo o sportowo-hybrydowym Peugeocie?

Kryptonit? Do niedawna to słowo kojarzyło się głównie z Supermanem. To fikcyjny pierwiastek, który był w stanie odebrać moc superbohaterowi. Teraz Francuzi postanowili zmienić to skojarzenie. A wszystko za sprawą efektownych wykończeń, które zostały dodane do nadwozia Peugeota 508 Sport Engineered. Słowem Kryptonite inżynierowie określili limonkowe wstawki pojawiające się w przednim zderzaku oraz na zaciskach hamulców.

Peugeot 508 Sport Engineered - 2 litry na setkę i… 360 koni!

I choć stylistycznie Francuz prezentuje się naprawdę dobrze, na tym nie kończą się jego zalety. Bo z Supermanem ma jeszcze coś wspólnego. Tym czymś jest wyjątkowa moc. Benzyniak współpracujący z dwoma elektrykami oferuje kierowcy 360 koni mechanicznych i 520 Nm momentu obrotowego. I choć hybryda plug-in współpracująca z elektrycznym napędem na cztery koła bez wątpienia jest ekologiczna (spalanie 2,03 litra i emisja 46 g CO2/km), jednocześnie staje się piekielnie mocna.

Peugeot 508 Sport Engineered - ekologiczny i… piekielnie mocny!

Peugeot 508 Sport Engineered

Peugeot 508 Sport Engineered osiąga pierwszą setkę w zaledwie 5,2 sekundy. Przyspieszenie od 80 do 120 km/h zajmuje autu tylko 3 sekundy! Prędkość maksymalna jest ograniczona elektronicznie do 250 km/h. Mocny sedan i kombi wymagały zmian w podwoziu. Amortyzatory mają zmienną charakterystykę tłumienia, zawieszenie jest obniżone, a rozstaw kół zwiększony. Do tego przednie tarcze mają średnicę aż 380 mm, a na felgach pojawiają się opony Michelin Pilot Sport.

Peugeot 508 Sport Engineered - a co z ładowaniem baterii?

Jako że Peugeot 508 Sport Engineered jest hybrydą plug-in, warto zapytać się ile trwa naładowanie baterii w aucie. A więc? Francuski osiłek po podłączeniu do domowego gniazdka doładuje akumulator do pełna już w 7 godzin. Gdy gniazdko zostanie wzmocnione do 16A, czas uzupełniania zapasów energii skróci się do 4 godzin. Przy użyciu Wall Boxa 32A bateria doładuje się w niespełna 2 godziny.

Peugeot 508 Sport Engineered - ekologiczny i… piekielnie mocny!

Peugeot 508 Sport Engineered

Peugeot 508 Sport Engineered już niedługo uzupełni gamę modeli z Francji. Produkcja auta już rozpoczęła się w Miluzie. W zależności od kraju zamówienia na model będzie można zacząć składać już od połowy października 2020 roku.

reklama

Czytaj także

Data publikacji:

Autor:

Źródło:

INFOR

Zdjęcia

Peugeot 508 Sport Engineered
Peugeot 508 Sport Engineered

Peugeot 508 Sport Engineered
Peugeot 508 Sport Engineered

Peugeot 508 Sport Engineered
Peugeot 508 Sport Engineered

Peugeot 508 Sport Engineered
Peugeot 508 Sport Engineered

Peugeot 508 Sport Engineered
Peugeot 508 Sport Engineered

Peugeot 508 Sport Engineered
Peugeot 508 Sport Engineered

Uprawnienia rodziców w pracy. Poradnik pracodawcy59.00 zł
reklama

Narzędzia przedsiębiorcy

reklama
reklama
reklama

POLECANE

reklama

Nasze recenzje

Ostatnio na forum

reklama

Prawne ciekawostki

reklama

Eksperci portalu infor.pl

Saveinvest Sp. z o.o.

http://www.grunttozysk.pl

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »
reklama
reklama
reklama