REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Nowy Isuzu D-MAX - Yin i Yang

Zobacz w naszej galerii Isuzu D-MAX w wersji Yin i Yang!
Zobacz w naszej galerii Isuzu D-MAX w wersji Yin i Yang!
Isuzu

REKLAMA

REKLAMA

Na rynku pojawiły się dwie nowe wersje Isuzu D-MAX - Yin i Yang. Oto czym się różnią!

Yin i yang to przeciwieństwa, czerń i biel, kobieta i mężczyzna, surowość i ciepło, noc i dzień. Dwie pierwotne, przeciwne, lecz uzupełniające się siły wszechświata były inspiracją dla stworzenia dwóch nowych modeli Isuzu D-max. Yin to surowa czerń i prostota, yang - ciepła biel, obfitująca w dodatki. Oba modele bazują na najbogatszej wersji wyposażenia LSX.

REKLAMA

Isuzu D-MAX - Yin

Wersja Yin posiada nadbudowę skrzyni ładunkowej hard top Suncab oraz wykładzinę przestrzeni ładunkowej. Wraz z bogatym wyposażeniem podstawowym LSX’a wersja ta pozwoli nam się cieszyć autem zarówno w wolnym czasie, jak i podczas ciężkiej pracy. Wersja Yang została dodatkowo wzbogacona o system nawigacyjny Kenwood wraz z 8 głośnikami. System audio posiada unikalne głośniki Live Surround wbudowane w podsufitkę, dzięki czemu możemy cieszyć się przestrzennym dźwiękiem.

Zobacz też: Nowy Peugeot RCZ R

Isuzu D-MAX - Yang

Wersja Yang posiada też przyciemniane tylne szyby, zwiększające komfort pasażerów, oraz czujniki cofania, dzięki którym parkowanie będzie znacznie łatwiejsze. Już w standardowej wersji wyposażenia LSX znajduje się wiele rozwiązań zwiększających bezpieczeństwo, w tym: przednie, boczne i kurtynowe poduszki powietrzne, system elektronicznej kontroli stabilności (ESC) wraz z kontrolą trakcji, tylne światła w technologii LED oraz przednie światła projektorowe poprawiające znacznie widoczność. Wersja LSX posiada również tempomat oraz multifukncyjną kierownicę. Komfort podróży zapewnia automatyczna klimatyzacja, a wygodę ergonomicznie rozmieszczone schowki oraz uchwyty na napoje, czy zestaw audio z systemem bluetooth. W aucie znajdziemy także skórzaną tapicerkę, podgrzewane przednie fotele oraz elektrycznie sterowany fotel kierowcy.

Zobacz też: Audi RS 7 Sportback - 560 KM!

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Isuzu D-MAX - silnik

Sercem każdego Isuzu D-Max jest mocny 2,5 litrowy silnik Diesla o mocy 163 KM oraz 400 Nm momencie obrotowym. Nowy silnik został wyposażony w podwójną turbinę, dzięki czemu uzyskano jeszcze mniejsze zużycia paliwa, osiągając najlepszy wynik wśród pick up’ów (7,4 l/100 km w cyklu łączonym dla wersji z manualną skrzynią biegów) . Jak w każdym innym przypadku, przy zakupie obu wersji specjalnych Isuzu D-Max można odliczyć 23% VAT, a na każdą obowiązuje 5 lat gwarancji i Assistance.

Źródło: materiały prasowe Isuzu

Isuzu D-MAX YIN i YANG
Isuzu
Isuzu D-MAX
Isuzu
Autopromocja

REKLAMA

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

REKLAMA

Komentarze(0)

Pokaż:

Uwaga, Twój komentarz może pojawić się z opóźnieniem do 10 minut. Zanim dodasz komentarz -zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.
    QR Code

    © Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

    Moto
    Zapisz się na newsletter
    Zobacz przykładowy newsletter
    Zapisz się
    Wpisz poprawny e-mail
    Zagraniczny kierowca taxi w Polsce. Wiecie, że ponad połowa posiada wyższe wykształcenie?

    Zagraniczni kierowcy taxi w Polsce stali się standardem. Za kierownicami zasiadają głównie Ukraińcy, Białorusini i Gruzini. Aby ich poznać, FreeNow przeprowadziło badanie ankietowe wśród 1500. z nich.

    Ile zarabiają kierowcy zawodowi w Polsce?

    Dziś porozmawiamy o kierowcy samochodu ciężarowego lub autobusu w Polsce. Ile zarabiają? Oraz jak ich zarobki rosły na przestrzeni ostatnich lat?

    AFIR już obowiązuje. I stanowi potężne wyzwanie. Całe szczęście nie dla kierowców

    AFIR brzmi groźnie. Czy jednak kierowcy w Polsce mają się czego bać? Oni tak właściwie nie. Nowe rozporządzenie stanowi wyzwanie, ale dla operatorów pracujących na rynku elektromobilności. Stawia ambitne cele.

    Dziś wielka akcja policji "Pomiar prędkości". Na drogi ruszy cały sprzęt pomiarowy. Noga z gazu!

    Policja będzie dziś prowadzić wielką akcję "Pomiar prędkości". Na drogach pojawi się praktycznie cały dostępny sprzęt. Widać będzie mierniki stacjonarne, nieoznakowane i oznakowane radiowozy, a do tego będą prowadzone kaskadowe pomiary prędkości.

    REKLAMA

    Im więcej samochodów elektrycznych w Polsce, tym więcej musi być stacji ładowania – nowe prawo już działa

    Unia Europejska już dawno uznała, że główną barierą pożądanego tempa przyrostu samochodów elektrycznych jest gęstość stacji ładowania. W przeciwieństwie do konwencjonalnych pojazdów, dla których stacje paliw budowane są już od ponad stulecia, stacje obsługi dla elektryków trzeba zbudować błyskawicznie.

    Stacje ładowania elektryków (min. 400 kW) co 60 km do 2025 roku. Przepisy AFIR już weszły w życie - czy dadzą spodziewane efekty?

    W sobotę 13 kwietnia 2024 r. weszło w życie unijne rozporządzenie ws. rozwoju infrastruktury paliw alternatywnych (AFIR), które nakłada na państwa członkowskie obowiązek rozbudowy sieci ładowania pojazdów elektrycznych. Nowe regulacje stawiają ambitne cele przed Polską i pozostałymi krajami UE oraz stanowią istotny krok w rozwoju zeroemisyjnego transportu. Aby dostosować się do nowych przepisów, działania Polski powinny być skoncentrowane na współpracy interesariuszy w taki sposób, aby zwiększać liczbę stacji ładowania o odpowiedniej mocy i zapewniać im szybkie przyłącze do sieci. 

    Ile kosztuje hybrydowa Dacia Jogger? Rumuńska nowość w polskich salonach

    Rumuńska marka stawia na technologię. To widać nie tylko po nowym Dusterze, ale i starszych modelach. Przykład? W Polsce debiutuje właśnie Dacia Jogger Hybrid 140. Ile kosztuje ta mocno rodzinna hybryda?

    Ten samochód jest wart 6,3 mln, ale... sztuk! On też był jednym z pionierów rynku SUV-ów

    Poprzednika zaprojektował sam Giorgetto Giugiaro. Twórcy Golfa II nie mieli zatem łatwego zadania. Historia pokazuje jednak, że wywiązali się z niego w stu procentach. Bo drugi etap ewolucji był ważnym elementem legendy kompaktowego Volkswagena.

    REKLAMA

    Nowe paliwo pojawi się w Polsce. Wielka zmiana na stacjach benzynowych od 1 maja

    Już 1 maja na polskich stacjach paliw pojawi się kolejna rewolucja. Z dystrybutorów zacznie płynąć nowe paliwo. Nowe, czyli tak właściwie to jakie? I czy ma to coś wspólnego np. z wycofywaniem się z E10? Sprawdźmy.

    Test: Nissan X-Trail 1.5 VC-T MHEV. To niby tylko zwykły, benzynowy X-Trail. Jednak zwykły nie jest

    To miał być zwykły X-Trail, ale mimo wszystko taki zwykły nie jest. Bo standardowy benzyniak moim zdaniem stanowi soczewkę. Soczewkę, która uwydatnia tylko zalety tego SUV-a. Przy tym teście warto jednak zadać pewne pytanie. Czy rodzinny Nissan nie jest trochę zbyt drogi?

    REKLAMA