| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJE | KARIERA | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Moto > Motonews > Premiery i zapowiedzi > Budżetowy crossover Dacii

Budżetowy crossover Dacii

Na Salonie Samochodowym w Barcelonie oraz na równoległym specjalnym pokazie w Atelier Renault w Paryżu Dacia zaprezentowała model Sandero Stepway, odmianę Sandero wyróżniającą się terenowym wyglądem.

Z uwagi na swoją terenową stylistykę, Dacia Sandero Stepway powinna znaleźć uznanie głównie wśród klientów, poszukujących auta o charakterystycznym wyglądzie i przystępnego cenowo. Zwiększony prześwit, przednia i tylna osłona zderzaka, spojlery progowe w kolorze matowego chromu, chromowane relingi dachowe, chromowana końcówka rury wydechowej sprawiają, że Dacia Sandero Stepway wygląda jak dużo droższe crossovery konkrencji atrakcyjnie.

Zobacz też: Fiat Strada debiutuje w polskich salonach

Dacia Sandero Stepway może być oferowana z silnikiem benzynowym 1.6 MPI 87 KM lub z silnikiem wysokoprężnym dCi 68 KM. Będzie produkowana w zakładzie w Pitesti, w Rumunii. Ponad 5% użytych do jej produkcji tworzyw pochodzi z recyklingu, a 95% masy tego auta nadaje się do powtórnego wykorzystania po wycofaniu z eksploatacji. Ponadto Dacia Sandero Stepway dCi 68 może poszczycić się niską, wynoszącą 140 g/km emisją CO2 , która uprawnia ją do używania znaku Dacia eco2.

Zobacz też: Hybrydowa Toyota Yaris HSD

W większości krajów europejskich, w tym również w Polsce, to najmłodsze dziecko w rodzinie Dacii pojawi się w sprzedaży we wrześniu 2009 roku, w relatywnie niskiej cenie, w porównaniu do parametrów użytkowych. Zamówienia na ten model będzie można składać już od lipca.

Czytaj także

Narzędzia przedsiębiorcy

reklama

POLECANE

Nasze recenzje

Ostatnio na forum

Prawne ciekawostki

Eksperci portalu infor.pl

Witold Chomiczewski

Radca prawny, wspólnik w Lubasz i Wspólnicy - Kancelaria Radców Prawnych sp.k. Specjalizuje się w prawie IT i nowych technologii, ma bogate doświadczenie w obsłudze prawnej przedsiębiorców związanych z e-commerce, doradza m.in. spółkom zajmującym się marketingiem internetowym, przygotowuje umowy dotyczące SEO/SEM, reklamy RTB, prawa autorskiego w Internecie. Wspiera przedsiębiorców internetowych, a zwłaszcza portale w sprawach związanych z odpowiedzialnością za cudze treści. Ma wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu postępowań sądowych dotyczących problematyki prawa autorskiego, Internetu oraz prawa gospodarczego. Brał udział w projekcie na zlecenie Komisji Europejskiej, Study on Liability of Internet Intermediaries, który dotyczył dyrektywy o handlu elektronicznym. Pełnomocnik ds. Legislacji Izby Gospodarki Elektronicznej.

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »