reklama
| INFORLEX | GAZETA PRAWNA | KONFERENCJE | INFORORGANIZER | APLIKACJE | KARIERA | SKLEP
reklama
reklama
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Moto > Motonews > Prawo > Akcja naprawcza Hyundaia i30 - wadliwy układ kierowniczy?

Akcja naprawcza Hyundaia i30 - wadliwy układ kierowniczy?

Niektóre Hyundaie i30 jeżdżące sprzedane na polskim rynku zostało objętych akcją naprawczą. Mogą w nich wystąpić trudności w obracaniu kierownicą.

Hyundai Motor Poland sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie powiadomił Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, że niektóre samochody marki Hyundai I30 (FDe), wyprodukowane w Republice Czeskiej, mogą nie być bezpieczne dla użytkowników.

Zobacz też: Test Hyundai Genesis 3.8 V6 GDi HTRAC

Poinformowano, ze w ww. modelu mogą wystąpić trudności w obracaniu kierownicą, włącza się lampka ostrzegawcza układu EPS i generowany jest diagnostyczny kod usterki DTC C1290.

Na rynku polskim kampanią naprawczą objęte są łącznie 3 632 pojazdy. Lista numerów VIN znajduje się w załączniku.

Przedsiębiorca zadeklarował, że nabywcy pojazdów zostaną poinformowani listownie o prowadzonej akcji. Naprawa będzie polegała na przeprogramowaniu sterownika i/lub wymianie jednostki sterującej układu EPS.

Zobacz też: Test Hyundai i20 1.2 MPI 84 KM

Informacji związanych z kampanią udziela Hyundai Motor Poland sp. z o.o. (adres: ul. Wołoska 22, 02-675 Warszawa; tel.: 22 645 17 00).

Źródło: Materiały UOKiK

reklama

Czytaj także

Data publikacji:

Źródło:

INFOR

Zdjęcia

Akcja naprawcza Hyundaia i30 - wadliwy układ kierowniczy?
Akcja naprawcza Hyundaia i30 - wadliwy układ kierowniczy?

Dokumentacja kadrowa. Zasady prowadzenia i przechowywania79.00 zł
reklama

Narzędzia przedsiębiorcy

reklama
reklama
reklama

POLECANE

reklama

Nasze recenzje

Ostatnio na forum

reklama

Prawne ciekawostki

reklama

Eksperci portalu infor.pl

Monika Wolska-Bryńska

Radca prawny w Departamencie Kontroli Podatkowych w Kancelarii Prawno-Podatkowej Mariański Group

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »
reklama
reklama
reklama