REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Volkswagen e-Up! Mały, elektryczny i... znów dostępny!

Volkswagen e-Up! Mały, elektryczny i... znów dostępny!
Volkswagen e-Up! Mały, elektryczny i... znów dostępny!
Materiały prasowe Volkswagen

REKLAMA

REKLAMA

Volkswagen e-Up! przejedzie na ładowaniu nawet 260 km i osiąga pierwszą setkę w 11,9 sekundy. Elektryk powrócił właśnie do polskiego cennika.

Volkswagen e-Up! jest wyposażony w silnik elektryczny o mocy 83 koni mechanicznych. Moment obrotowy? Ten sięga 220 Nm. Auto transferuje siłę na koła za pośrednictwem 1-biegowej skrzyni automatycznej. Źródło prądu stanowi bateria litowo-jonowa o pojemności 32,3 kWh. Jako że model charakteryzuje się "spalaniem" na poziomie 14,4 kWh/100 km, w pełni naładowany akumulator pozwala na pokonanie prawie 260 kilometrów. A to nie koniec, bo Niemcy zadbali o ekologię, ale i lifestyle. e-Up! to 7 kolorów nadwozia, 2 kolory dachu, 3 rodzaje obręczy, dwa kolory konsoli centralnej i 2 wzory tapicerki.

REKLAMA

Volkswagen e-Up! - dane techniczne:

  • Moc: 83 KM
  • Moment obrotowy: 220 Nm
  • Masa własna: 1235 kg
  • Przyspieszenie 0 - 100 km/h: 11,9 s.
  • Prędkość maksymalna 130 km/h
  • Pojemność bagażnika: 250/923 litry

Volkswagen e-Up! - ile trwa ładowanie baterii?

Gdy kierowca podłączy Volkswagena e-Up! do standardowego gniazdka, uzupełnienie od 0 do 100 proc. pojemności akumulatora potrwa 16 godzin. Wallbox o mocy 7,2 kW skraca ten czas do 5,5 godziny, podczas gdy szybka ładowarka pozwala na doładowanie baterii do 80 proc. pojemności już w mniej niż godzinę.

Volkswagen e-Up! - cennik:

Elektryczny Volkswagen e-Up! na jakiś czas zniknął z oferty niemieckiej marki w Polsce. Teraz model powraca. Za model bazowy należy zapłacić 99 490 złotych. W tej cenie kupujący otrzymuje m.in. automatyczną klimatyzację, e-sound, czyli zewnętrzny modulator dźwięku, system radiowy ze stacją dokującą Maps+More oraz tuner cyfrowy DAB+. Ciekawą opcją jest aplikacja We Connect. Ta pozwala m.in. zaprogramować godzinę rozpoczęcia i końca ładowania akumulatora oraz czas uruchomienia klimatyzacji, aby schłodzić wnętrze pojazdu przed rozpoczęciem podróży.

Źródło: Materiały prasowe Volkswagen

Autopromocja

REKLAMA

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

Moto
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
To już pewne: samochód zarejestrujesz przez Internet, koniec z kolejką w urzędzie po tablice. Znamy termin

Samych tablic rejestracyjnych jeszcze z sieci nie ściągniemy – choć kto wie, może za jakiś czas będzie można je wydrukować techniką 3D albo zmienią się przepisy i auta dopuszczone do ruchu będą inaczej znakowane niż formie tablic – ale wkrótce formalności związane z rejestracją załatwimy sami przez Internet. Teraz to jest możliwe tylko jeśli upoważnimy do tego dealera w salonie – i to nie każdego.

Zguba w Uberze. Co zostawiają pasażerowie? I jak odzyskać pozostawiony przedmiot?

Zguby w Uberze bywają naprawdę nietypowe. Przykład? W 2023 r. w taksówce znaleziona została np. sztuczna szczęka. Całe szczęście przedmioty pozostawione podczas przejazdu łatwo odzyskać. Pomaga w tym aplikacja.

Drogowa kumulacja na Śląsku. Pijany kierowca z potrójnym zakazem prowadzenia i poszukiwany w jednym aucie

Myśleliście, że nic już was nie zdziwi? No to przeczytajcie tę historię. Policjanci z będzińskiej drogówki zatrzymali do kontroli drogowej Opla. Jak się okazało, jego kierowca był pijany. I miał potrójny zakaz prowadzenia. A to dopiero początek czarnej serii.

Jak sprawdzić kontrahenta w branży TSL?

Podstawą każdej współpracy biznesowej jest zaufanie. A nic tak nie wzmaga jego poziomu, jak... kontrola i wcześniejsze sprawdzenie kontrahenta. Jak zweryfikować partnerów z branży TSL? To ważne pytanie, aby nie dać się złapać w oszustwo "na zlecenie transportowe".

REKLAMA

Dłuższa trasa elektrykiem: ładowanie auta przestaje być problemem bo sieć stacji zaczyna się pokrywać z siecią Biedronki

Wkrótce ruszając w dalszą trasę samochodem elektrycznym i szykując plan podróży łatwiej będzie wybrać market Biedronki na trasie na przerwę połączoną z ładowaniem auta niż przeglądać samą sieć dostępnych stacji ładowania. Biedronka we współpracy z firmą Powerdot stara się w szczególności wypełniać nowymi stacjami ładowania wszelkie białe plamy polskiej elektromobilności.

Blisko milion pasażerów. Tylu w 2023 r. przewiozły wąskotorówki. Nie wiedzieliście, że takie pociągi jeszcze jeżdżą?

Koleje wąskotorowe po latach zapomnienia znów stają się popularne w Polsce. W 2023 r. podróżowało nimi ponad 948 tys. osób. To prawie dwukrotnie więcej niż przed 10 laty. A to nie koniec ciekawych statystyk.

Mitsubishi się rozpędza. Nowy ASX stał się właśnie starym ASX-em. Na rynku zadebiutuje nowsza wersja

Mitsubishi szykuje się do liftingu nowego ASX-a. Samochód w zmienionej formie zadebiutuje w Polsce już jesienią tego roku. Tak, dobrze zgadliście. W tle nowego ASX-a nadal powiewać będzie francuska flaga. A metod modernizacji można upatrywać w poliftingowym Capturze.

Gęstszy olej w starym silniku? To popularny mit wśród kierowców. Ile w nim prawdy?

Auto ma spory przebieg? Zatem do silnika trzeba wlać gęstszy olej. To ma wydłużyć jego żywotność. Tak przynajmniej mówi popularny wśród kierowców mit. Okazuje się jednak, że efekt może być zupełnie odwrotny. Mechanicy i specjaliści z rynku mechanicznego ostrzegają.

REKLAMA

Znamy cenę nowych tablic rejestracyjnych. Będą droższe od starych. A i tak nie dostanie ich każdy kierowca

1 czerwca 2024 r. w Polsce pojawią się nowe tablice rejestracyjne. Żółte oznaczenia z czerwonymi literami będą przeznaczone do czasowej rejestracji samochodów osobowych przeznaczonych do zawodów sportowych. Ile będzie kosztować ich wydanie?

MAN stworzy ciężarówkę z napędem wodorowym. hTGX nie będzie miał ogniwa paliwowego. On będzie spalać wodór

Nowa ciężarówka MAN hTGX zadebiutuje w 2025 r. Będzie to pojazd wyposażony w silnik spalinowy. Jego paliwem stanie się wodór. Ciągnik ma mieć zastosowanie specjalne. Czemu jednak MAN nazywa go pojazdem bezemisyjnym?

REKLAMA