REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Skoda Kodiaq RS – polski cennik

Hubert Krawczyk
Fot. Skoda

REKLAMA

REKLAMA

Skoda Kodiaq RS jest nie tylko najmocniejszym samochodem w gamie Skody ale również najdroższym. Suv dostępny jest już w Polskich salonach sprzedaży, a jego cena startuje od pokaźnej kwoty.

Kodiaq RS to pierwszy SUV Skody, który sygnowany jest znaczkiem RS. Samochód dzięki niebagatelnym sportowym dodatkom zewnętrznym jak i wewnętrznym zyskał atrakcyjny wygląd, który może się podobać i z pewnością będzie wyróżniał się wśród innych przeciętnych Kodiaqów jeżdżących po drogach. Cennik Skody Kodiaq RS rozpoczyna się kwotą 193 550zł za bazową wersję tej odmiany. Nie mniej jednak za tą kwotę otrzymany samochód będzie dobrze wyposażony.

REKLAMA

Skoda Kodiaq RS - silnik

Obecnie Kodiaq RS dostępny będzie z podwójnie doładowanym silnikiem wysokoprężnym o pojemności dwóch litrów o mocy 240 koni mechanicznych i 500Nm maksymalnego momentu obrotowego. Silnik ten jest najmocniejszą dostępną wersją 2.0 tdi (wcześniej oferowany był tylko w Volkswagenach), który trafi po raz pierwszy do samochodu z logo Skody. Napęd w Kodiaqu RS przekazywany będzie na wszystkie koła za pośrednictwem siedmiostopniowej skrzyni automatycznej DSG. To wszystko oferowane będzie w standardzie. Tak skonfigurowany i zestrojony Kodiaq RS pierwszą „setkę” osiąga w 6.9 sekundy, a jego prędkość maksymalna wynosi 221km/h.

Skoda Kodiaq RS - wyposażenie podstawowe

REKLAMA

Jak we wszystkich usportowionych Skodach, pakiet Rs w Kodiaqu obejmuje: sportowe siedzenia ze zintegrowanymi zagłówkami z elementami alcantary oraz kontrastowymi przeszyciami i logo RS, podsufitka w kolorze czarnym, boczki drzwi wykonane z alcantary, ozdobne listwy progowe wewnętrzne, tylne szyby o wyższym stopniu przyciemnienia, dekor na desce rozdzielczej Carbon, sportowe stalowe nakładki na pedały zaciski hamulcowe w kolorze czerwonym, atrapa chłodnicy, listwy wokół szyb bocznych, relingi dachowe, obudowy lusterek lakierowane w kolorze czarnym.

Ponadto Kodiaq w standardzie zawierał będzie między innymi 20-calowe obręcze kół ze stopów metali lekkich ”Xtreme”, reflektory wykonane w technologii Full LED, adaptacyjne zawieszenie DCC, wirtualny kokpit z dodatkowym trybem „Sport”, system dynamicznego wzmacniania dźwięku, system FRONT ASSIST – kontrola odstępu z funkcją awaryjnego hamowania, PEDESTRIAN MONITOR - system hamowania awaryjnego w przypadku wykrycia pieszych przed pojazdem (AEB), MANOEUVRE ASSIST - funkcja automatycznego hamowania podczas manewru cofania, funkcja Start-Stop i odzyskiwania energii, Czujniki parkowania – tył i przód, dwustrefowa klimatyzacja automatyczna CLIMATRONIC, KESSY FULL – bezkluczykowy system obsługi samochodu, elektrycznie sterowany fotel kierowcy z funkcją pamięci, podgrzewane fotele przednie, elektrycznie sterowana pokrywa bagażnika, tempomat z ogranicznikiem prędkości, DRIVING MODE SELECT - wybór profilu jazdy (z funkcją OFF-ROAD - tryb wspomagania jazdy w trudnym terenie) oraz  radio BOLERO (kolorowy ekran dotykowy 8”, wejście SD, USB, MP3, obsługa głosowa ze wzmacniaczem głosu ICC, SmartLink+).

Skoda Kodiaq RS - wyposażenie dodatkowe

REKLAMA

Producent przewidział również szeroką listę opcji dodatkowych, w jakie można doposażyć Kodiaqa Rs. W ich skład wchodzą miedzy innymi: BLIND SPOT DETECTION – funkcja monitorowania martwego pola w lusterkach z REAR TRAFFIC ALERT – funkcją wspomagania wyjazdu z miejsca parkingowego (2400zł), LANE ASSIST – asystent pasa ruchu (1200zł), Pakiet na bezdroża (dodatkowa osłona silnika, zawieszenia, przewodów hamulcowych i paliwowych oraz dodatkowe elementy ochronne), Podgrzewane dysze spryskiwaczy przedniej szyby(1200), Dopłata za trzeci rząd siedzeń (4000zł), Elektrycznie zwalniany, odchylany hak holowniczy z adapterem (3700zł), Trójstrefowa klimatyzacja automatyczna CLIMATRONIC (1100zł), PARK ASSIST – system wspomagania parkowania (1400zł), Pakiet Control Plus: PARK ASSIST - system wspomagania parkowania, TRAILER ASSIST - asystent manewrowania z przyczepą; AREA VIEW - system kamer 360°(4500zł), Elektrycznie sterowany fotel kierowcy z pamięcią ustawień, elektrycznie sterowany fotel pasażera (2100zł), Elektrycznie sterowane panoramiczne okno dachowe (4100zł), Pakiet Asystentów Kierowcy Premium (ACC do 210 km/h, LANE ASSIST, BLIND SPOT DETECT z REAR TRAFFIC ALERT, TRAFFIC JAM ASSIST, EMERGENCY ASSIST)(6600zł), Pakiet Komfortowego Snu Premium (rozkładane oparcia zagłówków w drugim rzędzie siedzeń, rolety przeciwsłoneczne szyb bocznych tylnych drzwi, koc, dwa dywaniki Lounge Step) (1200zł), Niezależny system ogrzewania ze zdalnym sterowaniem (4 000zł), Sound System CANTON (9 głośników, subwoofer, moc 575 W)(1600zł), System nawigacji satelitarnej COLUMBUS z mapą Europy i usługą Map Care – bezpłatne aktualizacje (kolorowy ekran dotykowy 9,2”, DVD, 2 wejścia SD, USB, MP3, dysk twardy, obsługa głosowa ze wzmacniaczem głosu ICC, SmartLink+, usługa Infotainment Online na 1 rok (5700zł), Bluetooth Premium dla systemu nawigacji satelitarnej COLUMBUS (z obsługą WLAN, rSAP, LTE – gniazdo karty SIM – z połączeniem z anteną zewnętrzną, Phone Box – wzmacnianie sygnału GSM, bezprzewodowa ładowarka do smartfona, DAB+).

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Skoda Kodaq RS w standardzie jest bogato wyposażona, natomiast lista dodatków i ich cena może przyprawić o zawrót głowy. Wiadome jest, że Skoda do najtańszych marek już dawno nie należy, lecz po doposażeniu Kodiaqa RS w liczne dostępne dodatki, jego cena może niebezpiecznie wzrosnąć do kwoty za jaką można nabyć Suva jednej z marek Premium.

Fot. Skoda
Fot. Skoda
Fot. Skoda
Fot. Skoda
Fot. Skoda
Fot. Skoda
Fot. Skoda
Fot. Skoda
Fot. Skoda
Fot. Skoda
Fot. Skoda
Fot. Skoda
Fot. Skoda
Fot. Skoda
Fot. Skoda
Fot. Skoda
Fot. Skoda
Fot. Skoda
Fot. Skoda
Fot. Skoda
Fot. Skoda
Fot. Skoda
Fot. Skoda
Fot. Skoda
Fot. Skoda
Fot. Skoda
Fot. Skoda
Fot. Skoda
Fot. Skoda
Fot. Skoda
Autopromocja

REKLAMA

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

Moto
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Dłuższa trasa elektrykiem: ładowanie auta przestaje być problemem bo sieć stacji zaczyna się pokrywać z siecią Biedronki

Wkrótce ruszając w dalszą trasę samochodem elektrycznym i szykując plan podróży łatwiej będzie wybrać market Biedronki na trasie na przerwę połączoną z ładowaniem auta niż przeglądać samą sieć dostępnych stacji ładowania. Biedronka we współpracy z firmą Powerdot stara się w szczególności wypełniać nowymi stacjami ładowania wszelkie białe plamy polskiej elektromobilności.

Blisko milion pasażerów. Tylu w 2023 r. przewiozły wąskotorówki. Nie wiedzieliście, że takie pociągi jeszcze jeżdżą?

Koleje wąskotorowe po latach zapomnienia znów stają się popularne w Polsce. W 2023 r. podróżowało nimi ponad 948 tys. osób. To prawie dwukrotnie więcej niż przed 10 laty. A to nie koniec ciekawych statystyk.

Mitsubishi się rozpędza. Nowy ASX stał się właśnie starym ASX-em. Na rynku zadebiutuje nowsza wersja

Mitsubishi szykuje się do liftingu nowego ASX-a. Samochód w zmienionej formie zadebiutuje w Polsce już jesienią tego roku. Tak, dobrze zgadliście. W tle nowego ASX-a nadal powiewać będzie francuska flaga. A metod modernizacji można upatrywać w poliftingowym Capturze.

Gęstszy olej w starym silniku? To popularny mit wśród kierowców. Ile w nim prawdy?

Auto ma spory przebieg? Zatem do silnika trzeba wlać gęstszy olej. To ma wydłużyć jego żywotność. Tak przynajmniej mówi popularny wśród kierowców mit. Okazuje się jednak, że efekt może być zupełnie odwrotny. Mechanicy i specjaliści z rynku mechanicznego ostrzegają.

REKLAMA

Znamy cenę nowych tablic rejestracyjnych. Będą droższe od starych. A i tak nie dostanie ich każdy kierowca

1 czerwca 2024 r. w Polsce pojawią się nowe tablice rejestracyjne. Żółte oznaczenia z czerwonymi literami będą przeznaczone do czasowej rejestracji samochodów osobowych przeznaczonych do zawodów sportowych. Ile będzie kosztować ich wydanie?

MAN stworzy ciężarówkę z napędem wodorowym. hTGX nie będzie miał ogniwa paliwowego. On będzie spalać wodór

Nowa ciężarówka MAN hTGX zadebiutuje w 2025 r. Będzie to pojazd wyposażony w silnik spalinowy. Jego paliwem stanie się wodór. Ciągnik ma mieć zastosowanie specjalne. Czemu jednak MAN nazywa go pojazdem bezemisyjnym?

Jak podróżować z przyczepą kempingową? Jak się przygotować na taki wyjazd?

Pokój hotelowy z widokiem na jezioro i wraz z serią osobistych drobiazgów? Proszę bardzo! To jednak z zalet podróżowania z przyczepą kempingową. Sezon na takie wyjazdy właśnie w Polsce startuje. Warto zatem podpowiedzieć, jak kierowca może się do niego przygotować.

Wielkie zmiany dla kierowców w Gliwicach, Częstochowie i Tomaszowie Mazowieckim. Obejmą m.in. DTŚ

Rząd szykuje wielkie zmiany dla kierowców. Wyznaczył odcinki dróg w Gliwicach, Częstochowie i Tomaszowie Mazowieckim, które stracą status dróg krajowych. Nowelizacja, która wejdzie w życie 1 stycznia 2025 r., obejmuje m.in. legendarną Drogową Trasę Średnicową. Szlaki te wyjdą spod zarządu GDDKiA. Co to oznacza?

REKLAMA

Nowy zakład bieżnikowania opon w Polsce. Handlopex wykorzysta technologię Bridgestone

Handlopex uruchamia zakład bieżnikowania opon używanych w Kleszczelach. Ten każdego roku rocznie będzie produkował ok. 12 000 opon bieżnikowanych w technologii Bandag. Technologii Bandag, która została opracowana przez Bridgestone.

1,4 mld zł na autobusy z KPO. Nowy nabór dofinansuje nie tylko zakup autobusów elektrycznych

Ministerstwo infrastruktury ogłasza drugi nabór w konkursie autobusowym. Dostępna jest pula 1 403,5 mln zł. Za tą kwotę z KPO ma zostać sfinansowany zakup 372 autobusów. I nie muszą być one zeroemisyjne.

REKLAMA