REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Rajd oldtimerów „Heidelberg Historic”

Tegoroczny rajd oldtimerów
Tegoroczny rajd oldtimerów "Heidelberg Historic" odbędzie się 22 i 23 lipca. Głównym sponsorem imprezy jest Audi Tradition, które wystawi na starcie aż 5 historycznych samochodów.
Audi

REKLAMA

REKLAMA

Tegoroczny rajd oldtimerów "Heidelberg Historic" odbędzie się 22 i 23 lipca. Głównym sponsorem imprezy jest Audi Tradition, które wystawi na starcie aż 5 historycznych samochodów.

Rajd oldtimerów „Heidelberg Historic”

Wyjątkowe zestawienie zabytkowych pojazdów weźmie udział w rajdzie oldtimerów „Heidelberg Historic”, który odbędzie się 22 i 23 lipca br. na drogach doliny rzeki Neckartal, masywu górskiego Odenwald i krainy Hohenloher Land. Główny sponsor rajdu, Audi Tradition, wystawi na starcie pięć historycznych samochodów. Gwiazdą niewątpliwie jest Wanderer Stromlinie Spezial, sportowy roadster z aluminiową karoserią. 180 oldtimerów, uczestników rajdu, zatrzyma się w sobotę przy Audi Forum w Neckarsulm.

REKLAMA

Tegoroczny rajd oldtimerów

Tegoroczny rajd oldtimerów "Heidelberg Historic" odbędzie się 22 i 23 lipca. Głównym sponsorem imprezy jest Audi Tradition, które wystawi na starcie aż 5 historycznych samochodów.

Audi

Audi

Zobacz też: Rajd Mille Miglia Storica 2016

Wanderer na starcie rajdu!

Samochody wyścigowe serii Stromlinie marki Wanderer – poprzedniczki marki Audi - w 1938 i 1939 roku startowały w długodystansowym rajdzie Liege-Rzym-Liege. Uwieńczeniem tych startów było wygranie przez Wandrera klasyfikacji zespołowej w roku 1939. Kierowcy musieli wówczas pokonać 4530 kilometrów. Mogli się zatrzymywać tylko po to, by zatankować swe pojazdy. Trzy oryginalne egzemplarze serii Stromlinie zaginęły, najprawdopodobniej podczas wojny. W roku 2003 Audi Tradition postanowiło zbudować wierną kopię tego samochodu. Pojazd ten w rajdzie Heidelberg Historic nosi numer startowy 18. Entuzjastów starych samochodów ucieszą z pewnością również inne oldtimery spod znaku czterech pierścieni. Są to: NSU Wankel Spider, rok produkcji 1967, NSU 1000 z 1971 roku, NSU Ro 80, rok produkcji 1977 oraz Audi 100 Coupé S z 1973 roku.

Rajd przewiduje dłuższy postój w sobotę, 23 lipca, przy Audi Forum w Neckarsulm. W godzinach od 12:50 do 17:00, zgromadzeni tam widzowie będą mieli okazję bliżej przyjrzeć się samochodom – uczestnikom imprezy. Natomiast miłośnicy współczesnej motoryzacji odwiedzić mogą przy tej okazji wystawę specjalną przygotowaną w Audi Forum Neckarsulm. Wystawa pod nazwą „Home of Legends“, prezentuje mistrzowskie wyścigowe bolidy, motocykle i niespotykane na co dzień na drogach pojazdy, począwszy od NSU 6/60 (1926), przez Baumm I (1954), a skończywszy na Audi R8 LMS z 2015, których celem była pogoń za rekordami prędkości. Inna wystawa - „Od 0 do 100” - pozwala prześledzić historię Audi 100 Revue, które od 1970 roku zjeżdżało z taśmy produkcyjnej właśnie w Neckarsulm.

Więcej informacji dostępnych jest na stronie rajdu  www.heidelberg-historic.de.

Źródło: Audi

Tegoroczny rajd oldtimerów "Heidelberg Historic" odbędzie się 22 i 23 lipca. Głównym sponsorem imprezy jest Audi Tradition, które wystawi na starcie aż 5 historycznych samochodów.
Audi
Autopromocja

REKLAMA

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

REKLAMA

Komentarze(0)

Pokaż:

Uwaga, Twój komentarz może pojawić się z opóźnieniem do 10 minut. Zanim dodasz komentarz -zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.
    QR Code

    © Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

    Moto
    Zapisz się na newsletter
    Zobacz przykładowy newsletter
    Zapisz się
    Wpisz poprawny e-mail
    Zagraniczny kierowca taxi w Polsce. Wiecie, że ponad połowa posiada wyższe wykształcenie?

    Zagraniczni kierowcy taxi w Polsce stali się standardem. Za kierownicami zasiadają głównie Ukraińcy, Białorusini i Gruzini. Aby ich poznać, FreeNow przeprowadziło badanie ankietowe wśród 1500. z nich.

    Ile zarabiają kierowcy zawodowi w Polsce?

    Dziś porozmawiamy o kierowcy samochodu ciężarowego lub autobusu w Polsce. Ile zarabiają? Oraz jak ich zarobki rosły na przestrzeni ostatnich lat?

    AFIR już obowiązuje. I stanowi potężne wyzwanie. Całe szczęście nie dla kierowców

    AFIR brzmi groźnie. Czy jednak kierowcy w Polsce mają się czego bać? Oni tak właściwie nie. Nowe rozporządzenie stanowi wyzwanie, ale dla operatorów pracujących na rynku elektromobilności. Stawia ambitne cele.

    Dziś wielka akcja policji "Pomiar prędkości". Na drogi ruszy cały sprzęt pomiarowy. Noga z gazu!

    Policja będzie dziś prowadzić wielką akcję "Pomiar prędkości". Na drogach pojawi się praktycznie cały dostępny sprzęt. Widać będzie mierniki stacjonarne, nieoznakowane i oznakowane radiowozy, a do tego będą prowadzone kaskadowe pomiary prędkości.

    REKLAMA

    Im więcej samochodów elektrycznych w Polsce, tym więcej musi być stacji ładowania – nowe prawo już działa

    Unia Europejska już dawno uznała, że główną barierą pożądanego tempa przyrostu samochodów elektrycznych jest gęstość stacji ładowania. W przeciwieństwie do konwencjonalnych pojazdów, dla których stacje paliw budowane są już od ponad stulecia, stacje obsługi dla elektryków trzeba zbudować błyskawicznie.

    Stacje ładowania elektryków (min. 400 kW) co 60 km do 2025 roku. Przepisy AFIR już weszły w życie - czy dadzą spodziewane efekty?

    W sobotę 13 kwietnia 2024 r. weszło w życie unijne rozporządzenie ws. rozwoju infrastruktury paliw alternatywnych (AFIR), które nakłada na państwa członkowskie obowiązek rozbudowy sieci ładowania pojazdów elektrycznych. Nowe regulacje stawiają ambitne cele przed Polską i pozostałymi krajami UE oraz stanowią istotny krok w rozwoju zeroemisyjnego transportu. Aby dostosować się do nowych przepisów, działania Polski powinny być skoncentrowane na współpracy interesariuszy w taki sposób, aby zwiększać liczbę stacji ładowania o odpowiedniej mocy i zapewniać im szybkie przyłącze do sieci. 

    Ile kosztuje hybrydowa Dacia Jogger? Rumuńska nowość w polskich salonach

    Rumuńska marka stawia na technologię. To widać nie tylko po nowym Dusterze, ale i starszych modelach. Przykład? W Polsce debiutuje właśnie Dacia Jogger Hybrid 140. Ile kosztuje ta mocno rodzinna hybryda?

    Ten samochód jest wart 6,3 mln, ale... sztuk! On też był jednym z pionierów rynku SUV-ów

    Poprzednika zaprojektował sam Giorgetto Giugiaro. Twórcy Golfa II nie mieli zatem łatwego zadania. Historia pokazuje jednak, że wywiązali się z niego w stu procentach. Bo drugi etap ewolucji był ważnym elementem legendy kompaktowego Volkswagena.

    REKLAMA

    Nowe paliwo pojawi się w Polsce. Wielka zmiana na stacjach benzynowych od 1 maja

    Już 1 maja na polskich stacjach paliw pojawi się kolejna rewolucja. Z dystrybutorów zacznie płynąć nowe paliwo. Nowe, czyli tak właściwie to jakie? I czy ma to coś wspólnego np. z wycofywaniem się z E10? Sprawdźmy.

    Test: Nissan X-Trail 1.5 VC-T MHEV. To niby tylko zwykły, benzynowy X-Trail. Jednak zwykły nie jest

    To miał być zwykły X-Trail, ale mimo wszystko taki zwykły nie jest. Bo standardowy benzyniak moim zdaniem stanowi soczewkę. Soczewkę, która uwydatnia tylko zalety tego SUV-a. Przy tym teście warto jednak zadać pewne pytanie. Czy rodzinny Nissan nie jest trochę zbyt drogi?

    REKLAMA