reklama
| INFORLEX | GAZETA PRAWNA | KONFERENCJE | INFORORGANIZER | APLIKACJE | KARIERA | SKLEP
reklama
reklama
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Moto > Testy aut > Używane > Używane: Honda Civic IX (2011 - 2016) - opinie i typowe usterki

Używane: Honda Civic IX (2011 - 2016) - opinie i typowe usterki

Tak, to nadal UFO, jednak nieco… ugładzone. Pomysł na nowy model? Japończycy mieli prosty. Wzięli sprawdzoną konstrukcję poprzednika i dopracowali ją. Jak ta koncepcja sprawdza się w praktyce? Więcej niż dobrze!

Honda Civic generacji FK ujrzała światło dzienne w roku 2011 podczas targów motoryzacyjnych we Frankfurcie. I ta prezentacja pokazała jedno. Japończykom wcale nie zależało na zerwaniu z poprzednikiem, a jednie dopracowaniu jego głównych walorów. Przykład? Choć w dziewiątej odsłonie kompaktu aż o 30 mm zmniejszył się rozstaw osi, przestrzeń w kabinie pasażerskiej została zachowana. Dodatkowo o kilka litrów wzrosła np. pojemność bagażnika. Poza tym na klientów czekała jeszcze jedna nowość. W sprzedaży obok hatchbacka i sedana pojawił się nowy wariant - mowa o nadwoziu typu kombi nazwanym przez Hondę Tourer.

Używane: Honda Civic IX - UFO, ale bardziej dopracowane

Dopracowanie walorów poprzednika oznacza mniej więcej tyle, że w przypadku używanej Hondy Civic IX ciężko mówić o rewolucji stylistycznej. Lepszym słowem służącym do opisania designu auta jest tu ewolucja. Japończycy wygładzili kształt UFO znany z poprzednika. Skutek? Karoseria nadal jest wyrazista, oryginalna i rzuca się w oczy, mimo wszystko szokuje w dużo mniejszym stopniu od poprzednika. To samo dotyczy zabiegów zastosowanych w kabinie pasażerskiej. Kierowca nadaj jest otoczony przez kokpit, który teraz otrzymał nowy panel sterowania radiem oraz analogowe zegary ukryte w tubach.

Zobacz również: Używane: Honda Civic VIII (2006 - 2011) - opinie i typowe usterki

Honda Civic IX w wersji hatchback i kombi jest autem wyjątkowo wręcz praktycznym. Miejsca w kabinie jest sporo, a do tego do dyspozycji pasażerów pozostaje jeden z większych bagażników w segmencie C. Model 5-drzwiowy zabiera na pokład od 477 do 1342 litrów. Wersja Tourer jest w stanie pomieścić już od 624 do 1668 litrów. W sedanie kufer liczy 440 litrów. Co więcej, inżynierowie postawili na system Magic Seats. W jego ramach można unieść siedzisko tylnej kanapy. W ten sposób powstaje przestrzeń, która powoduje że łatwiej jest przewieźć np. rowerek dziecięcy czy większe przedmioty ze sklepu budowlanego.

Honda Civic Sport 1.8 142 KM

Autor: Kamil Fraszkiewicz

Honda Civic IX ma lepiej wykonane wnętrze!

Ważną z zmianą w Civicu FK jest zastosowanie materiałów wykończeniowych lepszej jakości. W kabinie pojawiła się większa ilość miękkich plastików, a do tego konsola charakteryzuje się lepszym spasowaniem. Mimo wszystko Hondzie nadal zdarzyły się drobne wpadki. Kierowcy eksploatujący używane hatchbacki skarżą się np. na łatwe w uszkodzeniu uszczelki przy tylnych drzwiach - te uwalniają się z mocowań technicznych. Poza tym narzekania dotyczą osłony słupka B wykonanej z tworzywa sztucznego. Ta z czasem może zerwać się z zawiasów.

reklama

Czytaj także

Data publikacji:

Autor:

Źródło:

INFOR

Zdjęcia

Honda Civic Sport 1.8 142 KM
Honda Civic Sport 1.8 142 KM

Honda Civic Sport 1.8 142 KM
Honda Civic Sport 1.8 142 KM

Honda Civic Sport 1.8 142 KM
Honda Civic Sport 1.8 142 KM

Honda Civic Sport 1.8 142 KM
Honda Civic Sport 1.8 142 KM

Honda Civic Sport 1.8 142 KM
Honda Civic Sport 1.8 142 KM

Honda Civic Sport 1.8 142 KM
Honda Civic Sport 1.8 142 KM

Honda Civic Sport 1.8 142 KM
Honda Civic Sport 1.8 142 KM

Honda Civic Sport 1.8 142 KM
Honda Civic Sport 1.8 142 KM

Kodeks pracy 2020. Praktyczny komentarz z przykładami129.00 zł
reklama

Narzędzia przedsiębiorcy

reklama
reklama
reklama

POLECANE

reklama

Nasze recenzje

Ostatnio na forum

reklama

Prawne ciekawostki

reklama

Eksperci portalu infor.pl

Zielona Linia

Centrum Informacyjno-Konsultacyjne Służb Zatrudnienia

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »
reklama
reklama
reklama