reklama
| INFORLEX | GAZETA PRAWNA | KONFERENCJE | INFORORGANIZER | APLIKACJE | KARIERA | SKLEP
reklama
reklama
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Moto > Testy aut > Używane > Używane: Peugeot 2008 I (2013 - 2019) - opinie i typowe usterki

Używane: Peugeot 2008 I (2013 - 2019) - opinie i typowe usterki

To drapieżny lew, który najlepiej czuje się w… ruchu miejskim! Ma ładne nadwozie, przestronną kabinę, może być świetnie wyposażony i kosztuje mniej niż 30 tysięcy złotych. Tylko czy francuski rodowód nie szykuje przykrej niespodzianki?

W roku 2013 Francuzi postanowili wkroczyć do segmentu crossoverów grupy B. I krok był świetnym posunięciem. Szczególnie że klasa zapoczątkowana w dużej mierze przez Nissana Juke cieszyła się rosnącą popularnością w Europie. Koncern PSA miał na szczęście sporą ilość podzespołów, z których mógł swobodnie korzystać w czasie prac nad autem. W końcu powstało ono w oparciu o platformę PF1, a to oznacza że czerpie technologiczną inspirację z 208-ki. Auto tak naprawdę z miejsca stało się sprzedażowym sukcesem. W okolicy liftingu przeprowadzonego w roku 2016 2008 sprzedawał się w ilości sięgającej 250 tysięcy sztuk rocznie!

Używane: Peugeot 2008 I - to prawdziwy… lew!

Jak podsumować wygląd nadwozia używanego Peugeota 2008? Wystarczy powiedzieć, że crossover jest po prostu… ładny! Prezentuje się nowocześnie, świetnie odnajduje się w mieście, a do tego ma całą serię interesujących akcentów optycznych. Przykład? Tylne reflektory zostały zdominowane wzorem pazurów lwa, a linia okien jest powiększona za pomocą srebrnego lub czarnego akcentu nad szybą drugich drzwi. Jeżeli chodzi o przód nadwozia, ten korzysta z elementów znanych z innych aut francuskiego koncernu. Po liftingu pas przedni dodatkowo stał się dużo bardziej dojrzały i muskularny.

I choć nowoczesny design bez wątpienia jest jedną z większych zalet używanego Peugeota 2008 pierwszej generacji, o sporym plusie modelu świadczy też kabina pasażerska. We wnętrzu raczej nie brakuje przestrzeni - odnajdą się tu dwie dorosłe osoby i dwójka dzieci. Poza tym kufer ma pojemność od 350 do 1194 litrów - a to oznacza, że nadąża za hatchbackami segmentu C. Jeżeli o bagażniku już mowa, to w nim pojawia się ciekawy patent. Podłoga została wyłożona wąskimi listwami, które mają ułatwiać np. przesuwanie walizki. Pojawiają się one jednak również na oparciu tylnej kanapy. W ten sposób przesuwanie przedmiotów nadal jest łatwe po złożeniu siedzeń.

Zobacz również: Silnik 1.2 PureTech - awarie, problemy, opinie

Używane: Peugeot 2008 I - wysoka pozycja za kierownicą i i-Cockpit

Fotele w Peugeocie 2008 są ustawione dość wysoko. To jednak nie koniec, bo w bogatszych wersjach okazują się mięsiste i mają dobrze wyprofilowane boki, które trzymają ciało pasażera w zakręcie. Francuzi zadbali też o ukłon w stronę nowoczesności. A wyrazem tego jest chociażby pojawienie się kolorowego i dotykowego ekranu na szczycie obłej konsoli centralnej. To fajny gadżet, który niestety nie do końca jest dopracowany. Właściciele 2008 skarżą się na zawieszający się system multimedialny. Czasami nawet ekran zamiera, a obsługa multimediów staje się możliwa wyłącznie z poziomu kierownicy i fizycznych przycisków.

reklama

Czytaj także

Data publikacji:

Autor:

Źródło:

INFOR

Zdjęcia

Peugeot 2008 1.6 e-HDI test
Peugeot 2008 1.6 e-HDI test

Peugeot 2008 1.6 e-HDI test
Peugeot 2008 1.6 e-HDI test

Peugeot 2008 1.6 e-HDI test
Peugeot 2008 1.6 e-HDI test

Peugeot 2008 1.6 e-HDI test - wnętrze
Peugeot 2008 1.6 e-HDI test - wnętrze

Peugeot 2008 1.6 e-HDI test - bagażnik
Peugeot 2008 1.6 e-HDI test - bagażnik

Tarcza antykryzysowa – pomoc dla pracodawców poszkodowanych w wyniku pandemii koronawirusa (PDF)29.00 zł
reklama

Narzędzia przedsiębiorcy

reklama
reklama
reklama

POLECANE

reklama

Nasze recenzje

Ostatnio na forum

reklama

Prawne ciekawostki

reklama

Eksperci portalu infor.pl

Marcin M. Wyrzykowski

Główny Księgowy

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »
reklama
reklama
reklama