Citroen DS5
Używane: Citroen DS 5 - tanio nie było!
Citroen DS5 nie był autem tanim. W momencie rynkowej premiery w Polsce został wyceniony na 100 tysięcy złotych. Kwota była zdecydowanie solidna! Dziś ceny modeli używanych mocno stopniały i startują od jakiś 35 tysięcy złotych. To dużo? Nie do końca. Szczególnie że w zamian kierowca otrzymuje świetnie wyposażone auto segmentu D z silnikiem diesla. Problemy? Diesle z dolnej części przedziału cenowego mają wysokie przebiegi. Hybrydy - jak wskazują raporty - mogą być problematyczne. Lepiej zatem odpuścić sobie ich kandydaturę. Ceny wersji benzynowych zaczynają się od jakiś 37 tysięcy złotych.
Używany Citroen DS5 to samochód w typowo… francuskim stylu. Inżynierowie PSA zbudowali naprawdę piękną karoserię i połączyli ją ze sprawdzoną technologią świetnych silników diesla. Niestety w tym samym czasie uzupełnili konstrukcję wnętrzem ponabijanym masą przycisków i postawili na innowację w stylu hybrydy, która się nie sprawdza. Czy to oznacza, że DS5 trzeba omijać szerokim łukiem? Z pewnością nie. Ten samochód wymaga jednak amatora. Kupi go tylko ktoś, kto zrozumie jego filozofię, ewentualnie zauroczy się stylizacją. I co ciekawe, to nie musi oznaczać strzału w kolano. Bo wybór dobrego egzemplarza to zakup solidnego i trwałego auta.
reklama
reklama
Używane: Citroen DS 5 - ceny części zamiennych:
- filtr oleju - od 11 zł
- filtr powietrza - od 28 zł
- filtr paliwa - od 40 zł
- filtr kabinowy - od 32 zł
- zestaw paska rozrządu - od 248 zł
- zestaw paska wielorowkowego - od 381 zł
- tarcza hamulcowa przód - od 123 zł
- tarcza hamulcowa tył - od 111 zł
- klocki hamulcowe (komplet na oś) - od 65 zł
- łącznik stabilizatora - od 24 zł
- końcówka drążka kierowniczego - od 27 zł
- amortyzator - od 149 zł
- sprzęgło komplet - od 681 zł
- koło dwumasowe - od 1369 zł
- zawór EGR - od 485 zł