| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJE | KARIERA | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Moto > Testy aut > Używane > Używana Honda CR-V: miejska terenówka

Używana Honda CR-V: miejska terenówka

Trzecia generacja Hondy CR-V została zaprezentowana podczas targów w Paryżu w 2006 roku. Na polskich drogach jest dostępna od lutego 2007 roku. Stylistyka została odświeżona i miała nawiązywać do oferowanych modeli, w tamtym okresie. Od tej pory stała się jednym z liderów klasy SUV.

Nadwozie Hondy CR-V

Japoński SUV ma dość stonowaną sylwetkę. Nie jest ona jednak pozbawiona ciekawych stylistycznych akcentów. Elementem wyróżniającym wiele modeli hondy są chromowane klamki, które dodają autu szyku. Model ten jest niższy , szerszy i krótszy od poprzednika. W wyposażeniu nie ma koła zapasowego umieszczonego na tylnej klapie, który był znakiem rozpoznawczym poprzedniej wersji. Przód auta, przedzielony w pół wlotem powietrza jest wysoko podniesiony. Patrząc na auto z boku zauważymy opadającą ku tyłowi linie szyb i zaokrąglone, dość potężne tylne słupki. Tylna klapa przypomina trochę Volvo XC90. Wszelkie zmiany, które przeprowadzono przy projektowaniu tej generacji sprawiły, że auto prezentuje się bardziej dynamicznie od poprzednika. Plastikowe osłony zderzaków i masywne progi drzwi mają nadać autu lekko terenowy charakter.

Zobacz też: Opinie kierowców o Hondzie CR-V

Wnętrze Hondy CR-V

Jak na średniej wielkości SUVa, wnętrze jest bardzo obszerne. Przednie fotele mają duży zakres regulacji w pionie. Problemem może być brak regulacji lędźwiowej. Także tylna kanapa ma regulację kąta oparcia. We wnętrzu nie poczujemy luksusu. Plastiki są dość twarde i podatne na zarysowania, lecz nie wydają żadnych dźwięków podczas jazdy, ani pod mocnym naciskiem dłoni. Obsługa wyposażenia jest bardzo intuicyjna, każdy kierowca bardzo szybko się tu odnajdzie. W aucie bez żadnych problemów zmieści się piątka dorosłych osób.

Zegary są bardzo czytelne, przedzielone komputerem. Kierownica świetnie leży w dłoniach. Dźwignia zmiany biegów jest umieszczona wysoko, co jest zaletą auta tego typu. Pozycję kierowcy można łatwo i szybko dostroić do własnych wymagań. Bagażnik CR-V jest duży, 524 litrów w podstawowej konfiguracji siedzeń i 955 litrów po złożeniu tylnej kanapy.

Wyposażenie Hondy CR-V

Najbogatsza wersja wyposażenia "Executive" wprowadza do wnętrza auta odrobinę luksusu. Skórzana tapicerka jest ładna i odporna na brud. Dwustrefowa klimatyzacja jest bardzo wydajna. Szklany dach posiada praktyczną funkcję elektrycznie sterowanej rolety. Seryjne audio wyposażone jest w zmieniarkę na 6 płyt, sześć głośników oraz subwoofer. Wszystkie szyby posiadają elektryczne sterowanie, lusterka oprócz podgrzewania wyposażono w opcję automatycznego składania. Czujniki parkowania znajdują się w narożnikach przedniego zderzaka. Do wyposażenia wersji "Executive" należą także czujniki deszczu i świateł oraz sześć poduszek powietrznych wraz z kurtynami. Reflektory ksenonowe, wyposażone w dysze spryskiwaczy, świetnie sprawdzają się w nocy. Nie trzeba dopłacać za tempomat, immobiliser, autoalarm czy lakier metalik.

Zobacz też: Używany Mitsubishi Space Star: niezawodny minivan

Czytaj także

Narzędzia przedsiębiorcy

reklama

POLECANE

Nasze recenzje

Ostatnio na forum

Prawne ciekawostki

Eksperci portalu infor.pl

GACH MIZIŃSKA Kancelaria prawna

Kancelaria GACH MIZIŃSKA spółka jawna to kancelaria specjalizująca się w doradztwie podatkowym oraz w doradztwie prawnym na rzecz przedsiębiorców.

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »