REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Dane techniczne: Jeep Wrangler Rubicon 2.8 CRD 200 KM

Jeep Wrangler Rubicon 2012
Jeep Wrangler Rubicon 2012
Kamil Fraszkiewicz

REKLAMA

REKLAMA

Przedstawiamy dokładne dane techniczne Jeep Wrangler Rubicon 2.8 CRD - przyspieszenie, spalanie, średnicę zawracania, wymiary i wiele innych informacji.

Jeep Wrangler Rubicon

Jeep Wrangler pojawił się na rynku w 1987 roku. Obecnie dostępna jest III generacja tego modelu oznaczona symbolem JK. Wersja Rubicon przystosowana jest do najcięższych warunków. Posiada m.in. bardziej zaawansowany napęd na cztery koła Rock-Trac® NV241 OR z reduktorem 4,0:1, elektronicznie rozłączany przedni stabilizator, elektromechaniczne blokady przedniego i tylnego mechanizmu różnicowego TRU-LOCK, osłony układu przeniesienia napędu, większe tarcze hamulcowe, zawieszenie tylne o wysokiej wytrzymałości “High Performance”, wysokociśnieniowe amortyzatory jednorurowe wyposażone w technologię “Low Speed Tunable”.

REKLAMA

Zobacz też: Test Jeep Wrangler Rubicon 2.8 CRD: bezkompromisowy twardziel

Dane techniczne: Jeep Wrangler Rubicon 2.8 CRD

Samochód Jeep Wrangler Rubicon 2.8 CRD 200 KM AT5
Rodzaj silnika wysokoprężny z turbosprężarką VTG
Kod silnika
Położenie silnika z przodu, wzdłużnie
Wtrysk paliwa common rail 1800 bar
Liczba cylindrów 4
Pojemność skokowa 2777 cm3
Układ cylindrów rzędowy
Moc maksymalna 147/200 kW/KM przy 3600 obr/.min
Maksymalny moment obrotowy 460 Nm w zakresie 1600-2600 obr./min
Współczynnik czołowego oporu powietrza (Cx): b.d.
Napęd  tylny/4x4
Skrzynia biegów 5-biegowa, adaptacyjna przekładania automatyczna W5A580 z nadbiegiem i manualnym sterowaniem Auto Stick
Przełożenie redukcyjne 4,0:1
Przyspieszenie 0 - 100 km/h 10,7 s
Prędkość maksymalna 169 km/h
Zużycie paliwa wg producenta (miasto/trasa/średnie)  10,2/7,7/8,6 l
Zawieszenie kół przednich: 5-drżąkowa, sztywna oś
Zawieszenie kół tylnych: 5-drżąkowa, sztywna oś
Tarcze hamulcowe przód (rodzaj/średnica) tarcze wentylowane, 332 mm
Tarcze hamulcowe tył (rodzaj/średnica) tarcze lite, 316 mm
Wymiary (dług./szer./wys.) 4 223 (z kołem zapasowym) /1 873/1 840 mm
Rozstaw osi 2424 mm
Masa własna 1 858 kg (wersja Sport)
Pojemność bagażnika fot. rozł./złoż. 142/714 l
Ładowność 648 kg (wersja Sport)
Głębokość brodzenia 762 mm
Kąt najazdu/ rampowy /zejścia 37,8⁰/25,5⁰/31,3⁰
Liczba obrotów kierownicy 2,7 (przekładnia kulkowa)
Średnica zawracania 10,36 m
Pojemność baku 66 l
Cena 172 100 zł

Jeep Wrangler Rubicon 2012
Kamil Fraszkiewicz
Autopromocja

REKLAMA

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

Moto
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Polski rynek ze wzrostami sprzedaży w 2024 r. Auta osobowe drożeją, a dostawcze... tanieją

Blisko 50 tys. fabrycznie nowych aut osobowych. Na tyle został wyceniony rynek w Polsce w marcu. Lider? Ten jest tylko jeden. Pozycję zachowuje Toyota.

Polskie Porsche 911. Na świecie jest tylko jeden egzemplarz

Wiedzieliście o tym, że Polacy tworzą unikalne Porsche 911? Zajmuje się tym firma Indecent. Jej nowe auto o oznaczeniu 005 powstało na bazie generacji 991. To jedyny taki egzemplarz na świecie.

Przegląd roweru na wiosnę. Co trzeba sprawdzić i jak przygotować rower do sezonu?

Wiosna to czas, w którym z garaży i piwnic kierowcy wyprowadzają rowery. Przed rozpoczęciem eksploatacji jednośladu warto jednak upewnić się, że jest on gotowy na sezon. Co trzeba sprawdzić w rowerze na wiosnę? Oto opis przeglądu krok po kroku.

Nowa Dacia Spring to elektryk i jedno z najtańszych aut na rynku w Polsce!

Marka zaprezentowała cennik nowej Dacii Spring. Ten startuje od 76 900 zł. Przy tej cenie Spring jest nie tylko najtańszym elektrykiem w Polsce. To także jeden z najtańszych fabrycznie nowych samochodów w kraju.

REKLAMA

Nawet 100 tys. zł za każdego pasażera na gapę. Tyle kosztuje przewóz nielegalnych imigrantów do Wielkiej Brytanii

Nawet 50 tys. zł za każdego nielegalnego imigranta. Tyle zapłaci zarówno kierowca, jak i jego pracodawca. Co gorsze, drakońską karę może zapłacić także ten przewoźnik, który przewiezie "pasażera" nieświadomie. Choć jest sposób na zmniejszenie kary.

Umowa leasingu tylko na piśmie? To już przeszłość. No może prawie... Czy zmieni się też kwestia wykupu auta?

Umowę leasingu musi być spisana na piśmie. Pod rygorem nieważności. Takie przepisy obowiązują od 24 lat. I teraz mogą się zmienić. Pojawił się projekt ustawy, który zezwoli na elektroniczne zawieranie takich umów. To oznacza sporo większą wygodę transakcji.

Komu, komu... Ostatnie egzemplarze GR Yaris do wzięcia w Polsce. Pula powoli się kończy

Nowa Toyota GR Yaris tania nie jest. Kosztuje co najmniej 214 900 zł. Powstaje jednak w limitowanej serii, a do tego oferuje 280-konny silnik. To prawdziwy sportowiec! Zakup tego auta może zatem stanowić gratkę. A jest ku temu jeszcze okazja. Być może ostatnia.

Kiedy pieszy nie ma pierwszeństwa na pasach?

Polskie przepisy przewidują przypadki, w których pieszy wcale nie ma pierwszeństwa na przejściu dla pieszych. Dziś je zatem omówimy. Wskażemy także, jaki pieszy może dostać mandat za wymuszenie pierwszeństwa na pasach.

REKLAMA

Nissan Qashqai 2024. Lifting japońskiego hitu sprzedaży stawia na nowości technologiczne

Trzecia generacja Nissana Qashqaia po 3 latach obecności rynkowej otrzymuje delikatny lifting. Zmiany stylistyczne? To początek. Bo tu ważniejsza jest technologia. Auto dostanie m.in. nową kamerę 360 stopni 3D, asystenta głosowego Google czy możliwość zdalnych płatności Google Pay.

Zagraniczny kierowca taxi w Polsce. Wiecie, że ponad połowa posiada wyższe wykształcenie?

Zagraniczni kierowcy taxi w Polsce stali się standardem. Za kierownicami zasiadają głównie Ukraińcy, Białorusini i Gruzini. Aby ich poznać, FreeNow przeprowadziło badanie ankietowe wśród 1500. z nich.

REKLAMA